Först!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Den e fett Älskar texten kommer nog kunna lyssna på denna resten av dagen iaf skön som fan rösterna är fett bra PEACE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ska tankas kommer med kommentar : )
13 minuter på alla länkar.
One in a milli-on.
riktigt skön o bra :D keep it up ;) PeacE
så chill PeacE!
jag vill ha din snorre i mig robin
http://www.myspace.com/danokin<br>
asså, gillar inte sånna här låtar, men det är rätt soft, ni levererar det schysst, keep em coming fisringsbooooys
Detta va fett! :P Mer låtar! :) Doffe å Stahl fortsätt så :)
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
jävla soft , bra jobbat grabbar!
Tackar så mycke alla =) förtsätt komentera
|| Spit It Out ||
den e bra :D lägg upp text :D
härlig låt, mysig och go får man väll säga på! finns inte mkt att klaga på här boyys! båda gör det som ni ska :D puss :D
B.G.L fooeshooe <3
Som alltid... Bra som fan!! ha d gubbs:)
Gillade den mer en jag trodde
Don't!
gillar låten som faaaaaaan! doffe så sjukt kul o höra med dig igen ! du anar inte ! blir verkligen glad av att höra dig !
ROUSU
och fett var det :) keep it up!!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Stahl Ser vår kärlek fly iväg , det gör ont långt in i själen Hur skulle jag hinna uppfatta värdet av, Det vi hade, det som fanns där Det är tomt utan dig, ja vill ha dig här
Varje natt jag drömmer, är det alltid om dig Alltid samma känsla när jag tänker på dig Jag längtar och drömmer, ja drömmer å längtar Om det krävs en evighet, så kommer jag alltid vänta
Här på dig, för du är allt jag behöver Mitt hjärta följer dig, till den dagen vi dör men Jag lever på ödet, jag är rädd för framtiden Jag hoppas på det bästa vi får se om solen skiner
Över platsen där vi delade allt Alla våra minnen, vill inte tro att det är sant Jag står här nu, jag vill inte se mer För utan dig så faller stjärnorna ner
alla minnen vi fått dom kommer stanna där dom är Vi får aldrig mer tillbaks, det som verkligen var, värt nåt Funderat många gånger om jag verkligen vill vara med dig När jag känner så, det är då jag längtar tillbaks ..
Doffe: Jag lägger mig och hoppas, ber en bön, snälla hör mig Alla nätter utan sömn, jag är helt överkörd o Jag är helt jävla hjälplös, vad kan jag göra Jag gav dig mitt hjärta, det är ditt att förstöra
Men jag hoppas ändå att du ska höra mina böner Vi två tillsammans, du ohh jag till döden Jag försöker hitta svaren. jag söker råd Du har nyckeln till mitt hjärta, se till att det är upplåst
Snälla baby säg att du saknar tiden som var våran Vi hade det så bra, ohh jag vet att du blev sårad Men tiden flyr iväg, känslorna faller isär Men jag saknar dig älskling snälla säg att du gör det med
Detta är det sista jag skriver, ett rop av längtan Kommer aldrig glömma det vakra i den känslan Som jag hade när jag såg dig, när vi mysade ohh skratta Jag vill inte vara ensam jag vill ha de som alla andra
....................
Doffe är som en fluga i mitt öra. ett litet surr som man smätter iväg.
neeeej... Titanic slingan e fin, men beatet var plastigt och jag saknar bas... tycker inte om den här typen av låtar alls... men jo, ni lägger det väl bra...
http://www.myspace.com/akinonline
Tackar alla för komentarerna =) Haha Akin de e inte mycke som faller dig i smaken, men tack för att du tog dig tid :)
|| Spit It Out ||
Meer kanske? =)
|| Spit It Out ||
ge oss mer av såna här ;>
Jag är för jävla bra!
riktigt nice robin och doffe! keep it up!
denna är riktigt najs robin, gillar din vers till max.. doffe la det skönt oxå, en helskön låt grabs peeeyz
Ne kom igen nu =) tanka och komentera? :D
|| Spit It Out ||
tycker denna va skön.. ni la de bra båda två! tycker dock beatet va sådär.. inte det bästa men i övrigt en bra låt!
Romazze
Ne nu får ni börja ge komentarer över 200 nerladdningar men bara 34 komentarer de funkar liksom inte =)
|| Spit It Out ||
denna låt e ju gammal:S?. du skicka den till mig typ i mars:P?
Utalas säta pe
mycket najs ! UPP
Drick upp din läsk o dra
vad säger du om, nej? det jag skickade var min vers, så kom inte här o glappa om sådant :)
känns drygt att uppna upp en gamla tråd. men hade den här på min gamla dator, sen blev det en ny och allt försvann ;o kanske ngn som har lust att slänga upp en ny länk? =).
Ny länk?
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
ny länk, ingen fungerar -.-
hel skön låt :) peace mayn :D
We make rap, but we live hiphop