Ante - Det var inte igår
Tjena Kände att det var ett tag sen jag gjorde en låt själv så jag tog ett beat å skrev ihop en låt ämnet säger sig självt Jag står för text å mixningLåten! Yousendit Hotlinkfiles !OBS! Glöm inte att min å manges netplay släpps snart
Planet 80!
schysst text. den var skön låten
Get MAD and change
Texten har du fått till riktigt nice, men gillar mera när både du och mange kör med varandra.. men denna var grym ändå.. Holla at me när ni ska ha omslaget..
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
aa, schyst text faktiskt. detta vart bra ante :)
hääärligt.
PZ
riktigt bra ante :) du har utvecklats :)) nice nice
!! :)
Det är nice! Men som någon skrev, det är mer nice när du lägger det med Mange. Men det är nice! :)
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Producent
2007-07-17 00:40
låter bra! :)
http://www.soundcloud.com/gyllander
fresh ante du har blivit mkt bättre än förr:) röst läget är skönt, flytet gillar jag starkt. texten är bra. dileveryt är bättre än förr med! lycka till med musiken grabben! holla @ netplayen .
skit fresh brow lovve
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Detta var nice ;) shysst text och flowet sitter där det ska, fortsätt i denna stil. Peace!
Forumsignatur ???
riktigt fint gjort ante :)
AAOOW!
Brushan,d låter fett som fan:P Peace//Lillehoé
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Hör verkligen att du är broder med Mange, haha :) Skön röst, riktigt tung, rolig hiphop. Någonting jag skulle vilja höra med dig; - En djup låt, ett mörkt beat, en djup mörk text. Skulle sitta som klister! Lycka till i framtiden Ante, vi hörs! =)
längesen man hörde nått från dig.. De hörs utveckling här.. Skön låt! pz
http://www.myspace.com/quizze
det var längesen man hörde dig ensam ;D detta var fett (; riktigt kul faktist att höra! keep it up
suck it dry bitches
Najjs najjs:D diggar denna keepp working:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
grymt ante :D datan här har kefft ljud men de lät okej fan! fortsätt spotta ;D ses om 2 veckor bräh! lycka till med nya jobbet! peeeys /havetärdjupt hahaa
SEB! shuuuee :D
skön låt diggar den lugna stilen fett! peace
Tusen tack alla :) haha yeah seb vi hörs nog om 2 veckor å tack :)
Planet 80!
De här e fina grejer!!!! Du slutar aldrig förvåna mej Ante.. Så fort du släpper någe, så överträffar du alltid dej själv. Hela tiden sätter du nya nivåer på dina inspelningar.... Fortsätt du äger och kommer äga.. lätt den bästa i din åldersgrupp jag hört på länge..... fortsätt i denna stormande fart så knullar du hela sverige innom något år..... Kram på dej /Mats
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
allt var nice utom mixningen :)
ja men den var ju bra :) nästan som popcornbilden på din sida :) och din snällast top 3 lista :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett skönt;D
- D-A-L-L-A-S - ©
Tusen tack mats uppskattas verkligen :D Synd att du inte gillade mixningen stopher men tack haha jenny hmm tack :D å tack dallas
Planet 80!
Fett grymt skön låt..;) Pz
Peace Out!! if you good Keep on writing..;)
först och främst så var beatet så jävla skönt asså(Y), Skönt flow, du flowar på nice som fan, din röst är skön, du flyter på bra genom hela handlingen som låten handlar om. Beat: 9/10 Flow: 9/10 Röst: 9/10 Mixning: 8/10 Betyg: 9/10. Bara keep it up!:D
Peace im out!
Gryyymt flow. Älskar beatet! goo goo Ant3 :)
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
bra flyt,bra text, knasigt skönt beat, fortsätt så!
Denna låten är så fet.. du lyckas hela tiden ante... när du kommer med en låt och slår till så kmr en till och slår ändå hårade! de är riktigt fett manenn! fortsätt! vill du dra en collab ? Pääyzz man! // D-Low booowi
B.G.L fooeshooe <3
ja du blir bara bättre och bättre :)
Tusen tack för dom värmande orden d_low å tack Jenny kul att du tycker det!
Planet 80!
hahaa riiiiiikgt tung låt mannen!! upp till den peeeeeeeeeeeace!!!
Denna låten e skön, keep it up !
najjs mannen!
http://www.herrbitter.blogg.se/
jaaa men eller hur e det en bra låt :)
Haha Jenny jobba, sluta häng på whoa Å tack alla :)
Planet 80!
jag säger ju bara att loten e braaa :) jag jobbar ju för fullt
haha yeah tack än en gång då :D
Planet 80!
Hah så fet låt mannen! Skit coolt ämne faktiskt, Ovanligt, men fränt. Forsätt! Pz
Hej bror !! Till å börja med så halkar du in på beaten med ett mycket fint vibrato.. jag känner att hårsäckarna runt magrutorna lätt börjar darra försiktigt.Sen börjar du plötsligt i denna fina musik slinga att ta ton å brista ut i sång då smyger sig ett lite mer lättsamt leende upp och förgyller den gråa trista vardag (som snart dock fylls med grillat kött och massa alkoholhaltiga drycker) till det bättre.När jag hör din självsäkra rapp och din lyrik som flyter likt en så där lite halvfull gotlandsfärja i solskenet så blir jag harmonisk och frigjord.. Jag tycker att detta är ett trevligt spår med ett mycket välgjort artikulerande röstläge men som då i folkmun kallas för flow..off the record - du skulle sett farsan idag på ica (i fiket) han frågade om det fanns korv med bröd & cola som MENY... hahahaha jag dog/bröt ihop/gapskrattade, han e ju för härlig den gamle mannen.. HAHAHA :) sen va vi på apoteket & bolaget så vi ses ikväll lagom nyktra och lagom hungriga . bamse kram / storebror
Hahahaha fredric tack för dom orden det värmer
Planet 80!
det va nice , rent igenom, skönt flow, reffen låter lite trisst kändes inte som om att det va någon melodi i den, men VÄL GODKÄND
ett öga för ett öga