Toppen & Motti - Min plånbok ekar
yo! vi bidrar folket med en svängig låt! släng gärna en kommentar. allt ska vara som det är så det finns inget att klaga på! höh..
LÄNK!
Toppen.. Har inga cash & jag verkar nog bli utan det ett tag för varken skola eller arbete slutade så bra nu blir det svårt att bjuda brudarna på stan för jag har ingen lön längre eller studiebidrag jag är pank alla dagar om året så dyker du upp med en plånbok så kommer jag antaglgen att ta den ifrån dig jag stapplar fram & rappar ballt & därmed undrar jag hur länge till jag ska behöva bli kallad för fattilapp vill inte ha ett risigt jobb, jag tar inte villket som men det slutar alltid att jag står där med en hink & mopp jag bara går & hoppas på att jag ska käna pengar på saker & ting som jag helt själv kan åstakomma så nu undrar ni alla varför inte jag kan käna några hunderalappar på att sjunga & rappa svaret ligger mitt på bordet är inte lätt att ta sig nånstans när hela branchen består ut av idioter
Reff.. åren går fort, kan inte inte få något gjort har inte råd med stort för min plånbok är tom jag har framgången som står vid min port så jag behöver inte oroa mig
Motti.. jag har en hyra att betala men jag pallar inte jobba tänker inte röra en fena har fastnat i min soffa & kontokortet som jag har har stannat på en nolla & det är jobbigt för att allt i livet kostar men jag ligger kvar & slappar bara softar är en stekare men du kan kalla mig för mottan för det är tajt räp jag lägger över beastsen & jag kämpar tills den dagen jag får pengar för musiken vill inte göra någon ledsen & besviken men detta det är jag & jag älskar detta livet även fast jag skulle vilja vara rik är jag helle i en studio & skapar min musik för jag vill skapa feta grejjer, bara räpa på en mic men jag har inte råd för jag har mera räkningar än bill är inte lätt att göra min musik för studiotiden kostar så när jag har nån låt på gång så uteblir det oftast
Sjung med vettja!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
|