Ganic - Hans Undergång (Nybb3 Diss) En Disslåt Jag Svarade Till Nybb3..!!http://www.zshare.net/audio/2592572b419284/
jag kan försöka med lite mer konstruktiv kritik på låt nr 2 då den var mycket bättre än 1:alåt nummer 2, diss till stoffe har så pass tungt beat så beatet i sig kan fungera som intro, skulle kanske vela ha något extra i introt dock men det är inte hela världen.du har under låtens gång några ställen där det blir helt tomt, bars där bara musiken spelas.. lägg in extraljud (skratt, YEAH! eller liknande) eller försök skriva klart texten så beatet kan utnytjas fullt ut.jag vet inte vad andra tycker men jag gillade inte att reffen bara lades rätt 2 av 4ggrvariation i musiken kan man få på andra sätt, dubbelröst, utdragna ord, sång, multirim extremt tighta rader1:a ref, där lades bara 6 av 8 bars resterande 2 bars var helt tysta, enbart beat dessutom att efterföljande vers saknade halv bar i början vilket gav tomrum på 2,5bars med enbart beat vilket gav mig en oseriös fealing.2:a lades fullt ut3:e var vers in på halva reffområdet och enabrt 4 bar reff4:e lades fullt utvariation i musiken kan man få på andra sätt, dubbelröst, utdragna ord, sång, multirim extremt tighta radersedan att texten du använde i reffen placerades ut i verserna så pass ofta att det bara kändes som panikutfyllnad pga brist på vanlig text. klipp i stället i beatet(tex ta bort 16bars vers och 8bars reff för att korta ner, du får då möjlighet att plocka bort lite nödrim och texten i helhet blir således bättre och man blir inte less på låten innan den är slut.rimmen var rätt simpla och det mesta kändes som nödrimdet fanns en hel del flowmissar också men inte så pass allvarliga att man behöver älta dem då det ofta är en smaksak.som outro skulle du kunna köra med vanligt prat för att avrunda låten på ett smidigare sätt.hoppas detta kan vara till hjälp både till dig och för andra som läser detta. Peace