I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Miceh - Miceh´s takter (fuckin break ya)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-07-10 18:26

Miceh - Miceh´s takter (fuckin break ya)

En låt jag skrev ihop på nån timme för ett tag sen, jag kommer ihåg att d snöa...

lyssna på den (ny)gamla storheten me HÖG decibel i basen, likaså högtalarna!!

Beat: miceh.PRODuction

http://www.speedyshare.com/187226205.html

www.myspace.com/micehproduction
Producent

2007-07-10 22:12
Hej bubbas:D

Okey rappen:

Samma flow om och om igen:) skulle varit roligt me en lite variation det vill jag höra nästa gång du lägger upp en här;D
Men det är skönt ändå tycker jag du har ditt egna sätt!

Beatet:

Hehe ganska skönt men lite tomt men aao jag skulle kunna kicka på det om jag hade det;)

Mixxning:

Inte bäst men om du bara hade lite mer tid hade du kunnat gjort det bättre! Ha mer tid nästa gång;D

Text:

Helt okey, Du skriver speciellt du har din egna stil på texter!
Jag gillar det skarpt. bra skrivit !

Helhet va det jätte skön låt sparas på datorn och dunkas i högtalarna just nu:)
Flyger fritt, landar platt

2007-07-11 09:11
thankz mään, vet om d där me flowet, har annorlunda flow på nåra låtar men jag måste helt klart bli bättre, eller rättare sagt tänka på d när jag skriver, för d kommer bara.. yeye, tack för kritik!

en annan grej: haru märkt hur dåligt me folk som kollar mina låtar, trots att dom e ashårda ;) haha ämen d e ju fan asdålig trafik i mina trådar, kan bero på kontaktnät?

peace J
www.myspace.com/micehproduction
Producent

2007-07-11 15:38
Haha jao^^ Försök fixxa mer polare får du mer komments och sen märker dom he upp ett förlåt till en bror:D dom kommer älska den:D
Producent

2007-07-12 14:48
Upp whoa ge oskyldig kille kretiK!