texten går typ: Ok jag skulle visst lägga en rap här säg ey brä för att få en karriär Härma nån hypad klick från staterna om man gör något eget lever man farligt man så det är bast att ta sig i kragen man Se lite hård ut o spela lite gangster man Jag är ingen vanlig man, jag är bad som fan Alltid äkta som fan o allt måste läggas tight Ja skiter i råd från min läkare o fortsätter leva löst att det rimmar är viktigt, även om det inte har nån innebörd det är ett levebröd, misshandla svenskan helt menningslöst Helt jävla stört, man ska ha ett amerikaniserat vokabulär men ja skter i allt o lägger min rap även fast man är helt jävla wack Hook: Ja håller min trut, vill bara få ett slut döda mig nu innan ja jag gör mer musik Skadarn era öron, om ni nu hör nått Stoppa förfallet, döda missfostret Jag gör fan inte musik, jag samplar andras skit och min lyrik är utan fantasi för värden skiter i en invalid, speciellt en som mig som inte har empati för andra stackare, ja fan dödat dom jag bara pallade om ja klarade trycka av en avtryckare hade jag även tagit mobbare för när andra sprang runt o snattade satt jag o harklade som om jag var döende o det var jag, tills staten avlönade assistenter, så att ja kan leva o utbilda mig men inget blev bättre, sitter me invalider helt fukade trots att ja avskyr dom men dom är dom enda jävlarna som bjuder mig på kox så nu sitter vi helt maxade o tittar på brudar som blir fukade o tentaklade dom är tecknade du vet sån där hentai-anime kan du tackla de, det är närmaste ja kommer fitta o lår ja hade fan haft större chans om ja föddes me downs syndrom eller körde runt i en jänkarbil o raggade på allt vid liv för ingen jävel vill göka i en permobil iaf inte i min o ja får inga jävla pengar från stim, ja vill sniffa lim skjuter tjack, runkar ehhh snabbt? har du nått problem med det, att dina pengar går till mig som går till mera E, i nån film satt ett cp o målade dominobrickor jag är han fast jag bara chillar drömmer om våldtagna flickor sånna som mig går på allsång o spelar bingo, ja stannar bara hemma spelar larry o fyller mitt rimblock Hooken oj va ja stressa upp i förra versen det är bäst att ta det chill o kanske hinka någon bärs till Ni måste ju höra va säger, eller eller måste ni det? ne ja skiter i er precis som om det var playback för dett är fan payback time för allt ni gjort mot mitt laidback style Om ja vill kasta bort mitt liv borde ja får göra det Om jag visar min kuk ska ni låtsas att ni gillar det om jag har ett missbruk borde ja fan få bruka mer om jag livnär mig på er så borde ni fan betala mer om jag spottar på er så ska ni fanimej uppskatta det Ni borde iaf försöka göra göra en krympling glad men det försent, skit i det, hjälp mig gräva min grav pang! Hej!
www.permoman.com / www.myspace.com/permoman