vill känna ditt hår stryka mina fingrar/ vill bara leva med den känslan och minnas/ allting som händer runt omkring anden och andra/ första gången jag är på micken,vikket samband/ vet inte hur jag ska förklara en annan med ord/ önskar lyckan ska vända och att du stanna och log!/ dra igenom dina hjärtslag, med min hjärtstav/ och kunna titta på dej igen,utan att de bli en rättsak!/ kunna ligga bredvid dej igen och kunna se/ 1 gång för alla att du ler, och hundra mer!/ vill blunda och känna att jah är utanför världen/ vill bara känna det, och trösta mej med kärlek/ ska sluta med att vara sån jag är från och med idah/ kan inte släppa det dagen efter blev jah sinnessvag/ skratta och le, se in i mina tårfyllda ögon/ och förlåt mej allt om det jag ljög om/ så sitter på min ö och delar ut min flaskpost/ känner att jah dör ut och livet har blivit en kampsport/ om du ger en hand dock kanske du är min livräddare/ som, oss två tillsammans blir livet lite finare/ en fridkämpare, har alltid grubblat på småsakerna/ väldtäktsman, kallas den andra en våldtagerska?/ Text med, /Anden
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.