I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Anden- Livet som

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-29 23:48

Anden- Livet som

Tju, nu har jah köpt ny mick. och lärt mej mixa lite bättre och flowet hoppas jah blivit bättre som (ni) tyckte va dåligt då.

tycker själv mitt flow har blivit bättre sedan förra låten jah la upp, inte perfekt eller sticka ut flow. men medelmåttigt nu.

Säg vad ni tkr om kvaliten,flowet nu,mixning och text=)

Länk: http://www.speedyshare.com/655761209.html 

/Anden

Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.

2007-06-29 23:51
vill känna ditt hår stryka mina fingrar/
vill bara leva med den känslan och minnas/
allting som händer runt omkring anden och andra/
första gången jag är på micken,vikket samband/
vet inte hur jag ska förklara en annan med ord/
önskar lyckan ska vända och att du stanna och log!/
dra igenom dina hjärtslag, med min hjärtstav/
och kunna titta på dej igen,utan att de bli en rättsak!/
kunna ligga bredvid dej igen och kunna se/
1 gång för alla att du ler, och hundra mer!/
vill blunda och känna att jah är utanför världen/
vill bara känna det, och trösta mej med kärlek/
ska sluta med att vara sån jag är från och med idah/
kan inte släppa det dagen efter blev jah sinnessvag/
skratta och le, se in i mina tårfyllda ögon/
och förlåt mej allt om det jag ljög om/
så sitter på min ö och delar ut min flaskpost/
känner att jah dör ut och livet har blivit en kampsport/
om du ger en hand dock kanske du är min livräddare/
som, oss två tillsammans blir livet lite finare/
en fridkämpare, har alltid grubblat på småsakerna/
väldtäktsman, kallas den andra en våldtagerska?/

Text med,

/Anden
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.

2007-06-29 23:54
beatet e okej;).

BÄSTA JAG HÖRT ME DIG!!!!!!
FLYTET OKEJ!!..
takten denna gång sitter ASBRA fortsätt så här;)
mixiningen VART DÅLIG för du la för mkt reverb på mannen.:(
annars va den helt okej..
texten va okej inget jah digga men;)

gemför jah me dina tidigare låtar får denna.. 10/10 .. bästa du gjort..
Utalas säta pe

2007-06-29 23:58
Tack maain=) du säger alltid med vad du tkr det är bra:D

ait, tackar för att du nämnde att flytet var okej, så vet jag att de blir bättre iallfall=) okej, ska tänka på den där reverben svårt att bedömma när man mixar själv. ska egentligen ha nån som kan lyssna..

-men stort TACK=) pZ

2007-06-30 00:00
chill:).. jeeh jah säger va jah tkr. inge illa menat:) så ta åt dig nu när det e bra;) jah kan inte gemföra dig me typ fonky elr nån:P men den här e klart din bästa iaf;). ahh men jah kan lyssna innan du slänger ut dom nästa gång:)
Utalas säta pe

2007-06-30 00:03
Hmmm, jag vette fan hur längde du har rappat svårt att få nån helbild, men ja tycker mixningen va skit, kvaliten på låten...skit, flowet är inte särskilt bra du ligger väldigt mycke offbeat...men men bara å träna hoppas du kan tåla lite kritik :D

peace!
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo

2007-06-30 00:03
ok smart,så kan du lyssna på mixningen ja(A) mer kommentarer?..neh flytet kan inte jämnföras med många alls, men jah är precis kommit in på banan igen:D

2007-06-30 00:07
lilcreem,, rappat med cammick hela tiden, min andra låt med riktig mick så=), ok..mixning träna på mera:),,

om man jämför med mej förut så var detta mkt bättre=) om jah säger så. men tack för kommentar,

2007-06-30 00:09
mc9, lungt som sagt bara å träna du kommer att bli bättre, jag va skitkass när ja började, de e alla, men ja hade så jävla mycke bra stöd av polare sen har ja typ skitmånga kompisar som rappar, så ja har fått hjälp hela tiden. men fråga på om saker bara så ska vi nog se till så du får den hjälp du behöver

peys!
HE THE BOMB, HE THE BOMB DONT MESS WITH MY MAN I MITE GO BIN LADIN ON YA ASS ! MoFo

2007-06-30 00:10
Tackar=) mer kommentarer om låten då?

2007-06-30 15:44
Upp. mer comments tack=)

2007-06-30 15:44
bra låt =)

keep it up// Mkay 
Graffiti Can't Be Stopped!

2007-06-30 16:56
Tack=)

2007-06-30 21:12
Upp mer kommentarer!!=)

2007-07-26 23:16
du är så ofbeat så det är illa :( fortf tyst, men jag kan säga att det är skilnad, och jag kan inte säga att mixen är bra. jag säger inte att du är dålig bara för vi bråkar men det är så du är dålig. Texten är inte häller bra men men.
 www.myspace.com/friphmusic