Fuck va fett beat:) diggar newkid :) din hesa röst passar på nästan alla beats, textmässigt var det fett :) men jag gillar när du kör det på engelska mer.. Judas var också jävligt nice, gött flyt som fan :) Big Up! Peys!
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
instrumental från MIMS ! UPP whoaaa uppskattar kritik !
ny länk, skulle sitta fint..
orkar inte vänta 10 minuter, vore nice med en backuplänk.. :p
kiddie lägger det soft som vanligt.. du utvecklas! erik, du är sämst.. skämt&sido - du utvecklas du med.. låter riktigt bra faktist.. bästa du gjort tror jag :) vill höra mer :)
suck it dry bitches
haha tack tack! upp folks!
newkid har galet flyt och galet skön stil här. rösten dödar! Judas har ja alltid diggat me den kaxiga stilen. samma här.. Helt galen. Ni båda har galet kaxiga röster. å det diggas hårt här i mitt kloster! peys
http://www.myspace.com/quizze
haha kloster.. thnx UPPPP!!
Sheeit, Newkid flyer ju GALET bra, asfet gjort, sjukt hörlig röst och bra ordförråd på engelskan! Judas kommer med grymt tunga rader som glider soft mellan rivjärn! Upp med denna tråden det är dom värda vilken jävla låt alltså! Waaaow ;)
fett tight ;) newkids röst å flow hur fett som hellst keep it upp;) judas inte hört så mkt med dej men du hade galet skönt flow du meed keep rapping;=) PeaCE"!
(\_/) --> rUbisH <-- (O.o) (> <) YEAH!!!
denna var riktigt jävla tung grabbar!
tack för alla positiva kommentarer! shuriken vet jag itne vad han snackr om..
detta är grymt shiet asså niiice
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Det var en bra session :) En fråga bara, vem är vem ? Inte hört nått dirr med nån av er förut liksom.
rätt flipp
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
den första bör lära den andra
om det är rätt jay jag tänker på, så skulle han våldta judas.. peace n prosperity
fet låt !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
newkid : som vanligt fettfett , fetast på engelska du vet , judas : du var den jag diggade mest ! fet röst as hell keep that tight shit =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack som fan alla! betyder mkt ! fuck jay
haha judas undrar en sak , vrf fuck jay ? hahaha
Tungt! Judas aldrig hört dig innan men du va övertung man!
NY SKIT "judas & Selin - Stoppa Oss" das shix! kommentera i andra tråden!
detta jag har saknat av NEW KID :) fortsätt så :)
Solit och kallt va de ute idag
fett
www.myspace.com/friphmusic
NEWKID, riktigt tungt =) UPP! judas var bra med :D
kill em' all!
för att alla ska ha något att snacka om:)
jävlit fresh låt, båda la galna rader, men newkid du låter fett mkt som lorentz tänl påre man ! Shu
Först och främst.....wow! Vilket BEAT! Vidare....första snubben....riktigt nice sound du har där. Lite sånär orginell kan man nog med all säkerhet säga. Riktigt fet röst också. But then again...jag är en sucker för hesa röster. =) Andra killen gjorde bra ifrån sig med. =) Luvz!
Chicks with Dicks don't belong In The Mix...
Underbart att höra, ni lägger de galet tiiight på detta sköna beat!!!! Newkid din röst är sooft, Keep it real :]
jag droppar bomber som hitler
Ni har framgång grabbar, big up!
http://www.myspace.com/bigdomilicous