Lillebror & KaKKa - Varje Chans
Shoo,vi gjorde en låt till varandra på samma beat å jag e nöjd med den förutom spraket i bakgrunden. Aja den som ska chatta i tråden lr hata behöver inte skriva Reff 1: Lillebror Vers1:Lillebror Reff 2: KaKKa Vers 2: KaKKa Outro:Lillebror PeaceLÄNKEN!!!!!!!
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Beatet är väl skönt, lite played out i mina öron :)Lillebror , du lägger din vers skönt och du flyter.KaKKa , jag gillade inte riktigt ditt röst läge i "reffrängen? Men din vers lät mycket bättre. Men forsätt träna på! Keep it up.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sharrez: Tackar mannen för du lyssnade å allt sånt där:P Mer Whoa:D
Faen sover Whoa lr??
Hallå era fisar,kommentera vafaen:P
Men upp!!!!!!!!
ööh kan man inte få en kommentar utav dom som laddat ner den lr??
Kakka vill ha kommentarer ;) så UPP för mig nu :P
kakka i brallan ;)
Beatet var nice.. Lillebror lägger de tungt som vanligt ;) Och Nattis du lägger de riktigt bra den här ången :) Peace
Steffe Mannen!!
casey: Tack för att du lyssnade å sen att du la en onödig kommentar utan att berätta va vi ska ändra å sånt på=) Steffe: Tackar mannen:D Mer??
Gillas inte. :/
https://soundcloud.com/mendelsonbits
Rea: Aiight tack för att du lyssnade iaf man.. säg gärna va vi ska ändra på=)
Jag vill att du fixa bruset i micken fört och mixa lite bättre :)
Gillade Lillebrors vers. Den andra vet jag inte riktigt, inte något jag gillade. Men keep it up! Ni gör det ändå najjs! Props! I'm out , peeace!
C-C-CHEEA!!!
Aiight man:P Måste ha nytt ljudkort d e d som gör att bruset träder fram hehe;) Sen d där med att mixa så kan jag bara säga att jag tränar än på d hehe:P
Okej! :)
Det är bra. Keep It Up! Du har najjs röst mayyyn!
C-C-CHEEA!!!
lillebror: Du e bra som fan här IGEN .du flyter bättre än min tidnings båt ffs ... gött outro och intro... du lägger dina rader bra . Kakka va okeej.. du försöker låta hårader än vad du e.. typ på nått sätt , flytar rätt ok, Men Big Up!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det låter bra, e ganska ful så mer kritik kommer imorrn! pz
ajaman tackar för kritiken, ska försöka bättra mig :P försöker låta hårdare än vad jag är ? haha jag som förökte låta kärleksfull ;) då ska du höra när jag är hård ^^ //KaKKa :D
kakka i brallan ;)
Yeah tack alla:D
Upp:D
more ? :)
kakka i brallan ;)
Yeah upp
Låååteeehn va helt okej! beatet de va ok.... Lillebror du läggehr deh som alltiiid...flyter fram brao på beatet och textehn är aiit..! Nattiiis : Har ej hört så mkt från dej, mehnd e jag hört ha varti brao...i denna de va upp..bra text och de flyter fram söööft!! BRao gjööört båda.....Stay up Bless /Tshin026 state of mine
fett låt, gillar texten, beatet varskön, flowet satt o skön inlevelse, men nått jag inte jag gillar så mkt e intrott o reffen. men när du rappar kakka så låter det skönt :) gillar låten, Peace out!
Hard2find: Tackar som fan mannen.Betyder mkt Skutte: Tackar mannen. D samma gäller dej Peace brush
a men de va väl rätt nice, De mesta går väl att göra bättre. Men så är de väl alltid.. Keep it up
2MC: G-HB, HTH ~><br>HTH Studios®