nice nice bruden är äckligt fet digga
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
rousu , Det är fresh här . Men jag vet att du kan bättre asså . Så skärpning asså . Annars slänger jag äpplen på dig !
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
du la det bra mannen. men har hört bättre som sagt. men allt kan ju inte bli perfekt;) men man lär av sina misstag;)
texten e iaf bra. o flytet sjysst.. beatet e för playat enligt mig:P finns väl delade meningar men:P
julja gjorde det bra:) inte så mkt o kritik o ge. sång e inte min grejj:P
låten i helhet 5/10 pCe
UPP för
ROUSU!! pCe
Utalas säta pe
mixningen osså helt okej.. glömde det ^^
Utalas säta pe
Helt Okej men du kan bättre rau =)
SignatuR^
Rousu, Har fan hört bättre med dig:) men inget att klaga på faktist. men tjejen på reffen var ruggigt duktig på det hon gjorde, hur felfritt som hellst!
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
den är feeeet :D älskar det beaetet alltså ! (Y) peace!
skön känsla över hela låten där Rousu lägger det tight över hela beatet, texten e inget märkvärdigt men jag tycker den funkar endå. Något jag fastnade för vara andra versen, känns som att du blir hårdare och mer aggressiv då än i första versen, det gillar jag starkt så upp för det!=) Detta kan vara bland det bättre jag hört med dig Rousu tsm med För ett ögonblick som du gjorde tsm med Meistah så det känns helt klart som att du gå åt rätt håll vilket alltid e lika kul så fortsätt köra på som vanligt. Julja, din reff e klockren från början till slut, antar att de var du som la refrängen i rains senaste låt med och nu har jag hört dig i 2 låtar där du lagt det lika bra båda gångerna så du kanske e den nya reff drottnmingen eller något:P hehe aja upp för dig med=) Paaays!//Natur
www.myspace.com/naturmusic
Skön =) Julja lika bra som alltid =))
www.djpolar.se
tack så mycket:) fett med tack till natur för det :) kul och höra:) Piz!
ROUSU
Duger att lyssna på ;> bra
Kalas ..¿
ÄLSKAR rösten. flowet var schysst. har hört bättre med dig dock! julja var söt som fan? hon kan lägga i våran rosu ;] låten i helhet var najs & sparas ;D puss
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
sköön! :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan någon lägga ny länk? Orkar inte vänta :)
, Angel
tack allla:D kul att de gillas :D Ja de var jag som la ref i rains låt också "natur" :D tack så mkt alla :D peeeace
...Don`t hate me if you don`t know me...<br> >Peace<
Abooooow Rau har du skaffat brud ;) tihih.. neee men den var helt okej :P men jag tykcer du ska sattsa på lite mera tungare grejer ;) // ripel Q
skaffat brud ? ;o hmm.. men tack tack :)
ROUSU
riktigt bra bwoi ! :) du utvecklas som fan just nu, blir bara bättre och bättre ! nice reff av julja ;)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
tack brorsan<3 och aalto :) kom igen nu :) mera mera:) vill passa på tacka julja för hon ställde upp:) tack !
ROUSU
Moderator
2007-06-19 17:44
Jorå de är najs. Flyter på bra osv och de är bättre mixning nu än den du skicka förut. Men den känns fortfarande lite knasig. Så de går o slipa på. Fet reff av julja också. peace
myspace.com/jiahprod
tack för alla kommentarer :D blir glad :] Rousu , jag ställer upp med glädje :)! tack =)
bruden har en jääävla nice röööööst.. :D och Rousu, fett nice..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För fakta: för de första vill jag (Giggen ) säga att både jag och Zycore har kickat på denna slingan. dock har jag använt en annan proddare än Kaggen på denna slingan jag använde mig av Next level så de krävdes ett tag för mig att fatta tycke för den. Till Låten: Rousu - du gör de bra ett fint genomförande men de som slår mig hårt och som får mitt öra att vrida sig tusen varv är "Vad i helvete har du gjort me din röst, ditt flow?" va e den gammle goa softaren?... de låter stelt stånkigt och tråkigt .. du har alltid fått mitt öra att må riktigt bra men nu blev jag besviken ... du låter som du spänner dig i hela kroppen och pustar fram orden. dock är texten okejj inga topp rim men inte häller "Dagisrim" . Mina tips till dig: ladda ner lite gammla låtar me dig och jimmy och lyssna så komemr du höra vad jag menar och försök rappa in dig igen för du är så jävla brutalt duktig om du bara vill?. sen slappna av i kroppen när du rappar spänn dig inte för då blir din röst stel och jobbig för örat !?. ta mig inte för den som kommer in och "sågar" din låt men blev bara besviken för jag vet at tdu kan så mycket bättre.Beat: Kaggen - har proddat detta och släppet de som ett freebeat och d eär ett ruggigt bra freebeat enligt mig han ahr me de man behöver. Mixningen: Ja de kan va mycket här de spricker accapellorna brusar in mellan och era röster bli instängda och tråkiga att lyssna på försök med hjälp av mixningen få lite liv och lite känsla e de du säger i din rapp Rousu och nöjd dig inte förens du är riktigt jävla super nöjd ?. annars kan du skicka grejjerna till mig så kan ajg se va jag kan göra åt saken ? Oj nu höll jag på att glömma bruden Julja - joo du kan sjunga men för mig helt bortskämd med malin så får jag säga att du har en bit kvar att gå.but hey girl du har nått där så fortsätt att traggla på för de kan bli så jävla bra tillslut. din reff är fin men känns som mixningen inte hitta rätt. ganska snygg reverb du lagt på Rousu men du har ju lagt hennes accor så att de låter som en kör, vilket enligt mig som aldrig gillat körsång är fel jag gillar de simpelt en huvud accapella lite ljusa stämmor och nån wail här och där !Slut analys: jo låten i sig är bra men ingen jag skulle pumpa ihjäl mig på därför får den en svag 6/10 för jag vet att du Rousu kan så jävla mycket bättre älskar din röst när den ligger rätt och den hamna inte rätt här. Peace Out från U-staden
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Ja de var inte dig likt rousu, men jag diggar de ändå på något sätt :) Fortsätt bara, och ta och lyssna på vad Giggen's sade. Fortsätt kämpa vidare med musiken! HA DE BRA!
jag droppar bomber som hitler
tackar så mycket:) speciellt tack till giggen för kritiken :) faktiskt så håller jag med dig 100% :) Piz
ROUSU
Jag är ju verkligen ingen expert på rap så jag fattar mig kort. Rousu tycker du är bra, sjysst röst. Diggar dig o dina låtar ;) Julja skön röst, bra ref! En bra låt helt enkelt!
Kan inte göra annat än att hålla med giggen..rousu hade tänkt och skriva ett fett a4 me massa saker om låten, men lite skaker kom emellan så jag tänkte nej men jag gör det ikväll då men nu såg jag giggens bok inlägg och jag kan inte annat än att hålla med om varenda ord där faktiskt.. Denna låt gjorde mig besviken lite granna för jag kände förut att du började hitta lite av din egen stil och att du utvecklades. Den här låten känns som lite ihopplockat från andra på nått sätt, de känns inte rousu över det hela iaf =/ som giggen va inne på så du va inne i en period då de lät bra och att du va på väg framåt me full fart, men detta är inte lika bra de känns kanske inte bara ett utan kanske två steg bak mot förut enligt mig =/.. texten däremot e ungefär samma klass som förut om kanske inte aningen bättre faktsikt! hur du formulerar dina meningar har blivit bättre och rimmen funkar helt okej även om de kan utvecklas ytteliggare.. men texten va lite positiv tkr jag :) tumme upp! mixningen sa giggen hela grejjen på med, sitt och lek i programet när du kanske inte har något att göra för man lär sig fett mycket man kan ta med när man ska spela in seriösa saker sen, och så som giggen sa att funkar det verkligen inte så ere ju bara passa, jag sa förut nångång oxå att har jag tid och du passar över allt så kan jag oxå mixa.. men annars här finns en del o jobba på. beatet rätt så uttjatat men helt klart ett bra beat!julia, du gjorde det riktigt bra! inget att klaga på faktiskt, men för att få den där super reffen fattas lite tycker jag men jag fick känslan av när jag lyssnade att med lite arbete så ja varför inte då kan du komma dit du med. hur som helst va de bra här. fan såg att detta blev rätt långt nu iaf haha :D va inte riktigt meningen men blir så ibland! tänk på de jag sa eller rättare sagt de GIGGEN sa.. och funkar inte nått så vet du att de går och hojjta över msn eller ringa eller va som helst man! :)fred ut! /D
Galet med propps till durlind för sin kärlek till musiken och orken att skriva ett så där långt och invecklat inlägg=) Det är så man utvecklar hiphopen idag =)
www.myspace.com/naturmusic
Fett med tack till durlind :) kul att du lägger ner din tid och lär mig nya saker:) propps till dig !DURLIND tackar alla andra oxå som gillar:)
ROUSU
keff mixning... annars helt ok mannen! lägger det helt aight och julia sjunger bra.. nice låt annars ! PEACE
Jaha ?
Yeah Yeah Johannes, din röst är den samma det vart jag glad för, ditt flow va helt okej, men inte samma Rousu som jag hört tidigare dock, men jag kan inte kalla detta dåligt.tycker den är helt aiight om jag får säga mitt, fast gillar mer då det är lite mer fart i dej mannen :) Mixningen hade kunnat vart bättre iaf.. Reffen, japp den e bra,Julja asså håller me Durlind om att nått fattas, men sången ere inge fel på iaf :P Låten i helhet ah typ så här ------> 6/10
denna va ju ganska chill! forsätt spotta !
Jag är för jävla bra!
tackar så mycket:) Kul att ni gilllar:) Piz!
ROUSU
Nej, detta diggas inte ;/ Flowet är okej, nån flowmiss men annars bra Rösten gillar jag inte, för gnälligt... texten var inget vidare , några bra rim dock! tjejen i reffen var faktiskt helt ok, mkt bättre än dom andra som brukar vara i "era" låtar. well, fortsätt släpp, gillar dej dock i en mer kaxig roll. peace!
som vanligt :) tjejen är ok ? mkt bättre än "DOM ANDRA" jadu , bara nämna vilka dom andra är :) aja tack iaf
ROUSU
Rousu ft neea - vilsen inombords Giggen & malin - För kärleken . .. osvosv doffe - jag vill hitta tillbaks nu typ dom jag menade..
okejokej ! aja skitsamma, tack för kritiken, propps
ROUSU
jag tycker det lät bra , känns säkrare än i tidigare släppta , nånting med ljudet som låter konstigt bara annars helt ok, reffen mkt skön... peace
texten var helt okej :) men varför har du alltid så låga accapellor? =/ allt satt väl hyfsat förrutom mixen.. reffen var nice :)
MR TREAT : Tack så mycket:) jag vet inte jag är tondöv ;)
ROUSU
tack alla =) mer ?
lite mer komentarer vore ju inte fel ;)
ROUSU
KOM IGEN UPPPPPpp :D
Skön låt. bra text. Grymt beat. Fantastiska röster.
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.