Storhets & Dubblaa - Tappade
Session, instrumental, mix av mig. Har som alla andra, skapat en myspace, men det tog lite extra lång tid för mig :)http://www.myspace.com/storhets
Fööööööörst XD tycker låten funkade bra :D bra flyt :D gilalr Texsten ! Pece!
hata mig inte bara för att jag duschar naken
flytet gled på som faan, hyffsat sköna rim från båda.. lägg den på speedy så man kan pumpa den i sin mp3:a me!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
fett.
Lookin at you through the glass..
texten var ju soft, bådas flyt är ju också alltid fätt. Men inte ngt av det bättre ni släppt faktiskt
hets, stress, fest!
sen är ju din myspace jävligt ful men det är kul!
Lookin at you through the glass..
hahaha aa men jag varken kan eller orkar bry mig
storhets, länka den på speedy me!
sooft , nice grabbar Kepsen e för fet ! . älskar ditt shit
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
såja :)
Jodå, det lät soft
Don't!
fixa "riktig" länk . <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett som fan!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Lyssnat på denna ett par dar, via allmostgoodish myspacen.. Den är skön, lite halvmörkt drogstuk, depressed shit, Nice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
reccat i bunkerup? trist ljud, brukar vara bättre? hörde ansiktslyftet igår och den var skitfet! den här va säker sådär, lite tråkig. du har blivit skittajt robin, grattis på namnsdagen i efterskott
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
ja det här var en grej vi slängde ihop jävligt snabbt, lite slarvig mixning osv, men tack alla :)
Lyriken är som vanligt, när det kommer från Kepsen, utöver det vanliga. Jäkligt tajt, riktig Storhets-stylish på detta! Gillar låte rapmässigt och beatet är tungt, men jag måste säga att det låter lite trist som Queff påpekade. Ljudet låter en aning burkigt. Men, om vi bortser från ljudet och sånt trams, så är den tung!
Yeah, you know..
Tung Låt! kul att ni kör!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Diggade Dubbla mest, mixxningen på både var inte skön, lät för dovt. Och ja diggar inte Storhets flow, drar ut så överdrivet på rimmen.. Aja kul att Dubbla har börja kicka mer nu
vars får du alla dessa instrumentals ifrån? haha. råtunga,.. ni båda la det tungt, skönt flow. låter dock jävligt dovt (kan bero på myspace), lägg till download på låten,
kul att ni diggar, de flesta hör nog att jag har bytt flytteknik och rimschema på sista tiden, det har sina orsaker, den största anledningen är väl att jag har blivit väldigt väldigt influerad av diverse new york artister. detta leder till att jag flyter jävligt rakt och ibland monotont, men det är bara meningen, jag gillar det iaf :)
Moderator
2007-06-19 14:54
Låter jävligt bra mannar.. Dubblaa påminner lite om Queff här o var alltså.. Bra mix, fett flyt, nice lyrik.. tung instru.. Helt aight låt!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Storhets ända storhet är hans mage storlek! näää, men skämt o sido!, den var helt okej, fast ljudet var inte det bästa, Sajfer var bättre dock ^^
Get Random!
Det är sjukt att inte denna låten fått mer uppmärksamhet, en riktigt fet låt fan.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
CAMI - kolla högst upp i tråden...
AMG - hooligans
-pack you'r bags man, you are a tourist!
läänk ! :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
lol, lite 2old nuva?
ey på mitt röka är det hög klass, mannen vi meckar upp en tjockis med brass
hade ju varit sjukt najs om någon som har tracken kan slänge upp den på speedy igen =)
jag kan lägga upp den imon.
tyckte den va jävla bra ändå asså men har iofs alltid varit svag för storhets