Pajsarn, Hagel & Frida - Sommarsudd
Hejsan! Idag har vi ägnat dagen åt att spela in och det här är resultatet. Hoppas ni diggar det här och släng en kommentar när ni lyssnat ett par gånger! Fred & KärlekLänk1 Länk2 Intro, Frida Vers1, Pajsarn Refr, Frida Vers2, Hagel Refräng x2, Frida Beat: Något sunkigt freebeat Mix: Pajsarn
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
rappen var sådär, först trode jag det var frida the dunka mig gul and blå! men det var det ju icke, men otroligt fin röst! kanskr är nått med namnet frida som klockar med musik! ;)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Moderator
2007-06-15 23:06
Första rapparen låter helt okej.. nice röst, helt okej flow.. ljudet är lite jobbigt, iaf på dina "S" mannen.. Andra rapparen låter också helt okej faktiskt.. Frida var inte så duktig dock, låter ... konstig.. inte alls som hon brukar men de funkar typ.. Beatet var faktiskt helt okej faktiskt.. big ups, ha d
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Frida, damn that voice ass :) skitsoft GO röst ass :) Pajsarn : Diggade dig som fasen på detta ME LIKE :D hagel : Bra mayn :) skönt :) Beatet : lite jobbigt efter ett tag =/ MEEN KEEP IT UP :D
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
aight toppen, ja vem vet? ;) okej perfektion soft soft, peace!
Perfektion P20 Yes okej, testade ny mix med "de-esser (high-s)" Kanske det som gör det kosntigt vet inte.
NY LÄNK:D
Mc´s Spottar Verbalt
nu finns det gott om länkar, så tanka och kommentare! :)
Pajsarn :) Rktigt nice av dig :) mkt bra som vanligt Samma med dig Hagel mkt bra men jag vet att du kan bättre :) aja mkt bra iaf. Nu får man något att dunka hemma :D pz
https://soundcloud.com/mendelsonbits
den va soft, fick nån skön känsla av den =) nice nice
Konse''
självklart ska du kommentera så mattias, bara med dig jag är bra eller vad snackar du om? tycker du jag är så jävla dålig som du alltid säger så fort jag spelar in med någon annan? AJA, TACK ALLA ANDRA:)
fett fett att dy duggar ChrilleF
Chilla gubbar det är ju över fett ;) pumpas hela denna natt :D ja säger en sista gång kom till gävle så vi kan pumpa fett me musik i denna skit stad:p peace
Haha chill, boka oss mayn så kan vi säkert koka ihop något, Peace!
riktigt soft låt!
http://www.myspace.com/quizze
skööön låt finns inget att klaga på :D
Okey detta var ju rätt sooft vill jag tycka, inget märkvärdigt kanske men en skön soft sommar låt som funkar i alla väderPajsarn du lägger de somvanligt jävligt tight, flow, lyrik och inlevelse i allt. kul att du kan hantera alla topics, asså kärlek och skryt låtar och vad man nu kan göraHagel myser igenom sin del med skön lyrik tycker jag. Diggades! Skönt att ha dig back on track =)Frida vet jag väl egentligen inte så mkt om,men känns som att du gör de du ska och de blir ju helt ok! =) Men ajaa lääääär Slagga sönder nu Tack och godnatt ///Natur P E A C E
www.myspace.com/naturmusic
god morgon bröder, får bli en kommentar innan jobbet nu :P Jag tyckte låten var soft rakt igenom, beatet är jävligt skönt, fridas reff är skitsoft, sen kommer ju rappen :) Jag tyckte båda tuffade på jävligt gött i en lugn stämma :) skitbra! ses ikväll Pajsaarn! Puss puss
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
skön reff av frida, bra rapp, skönt beat.. en bra låt :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack som fan alla, riktigt nice att vakna och läsa det här! :)
Det här blev bättre än jag trodde boys :) Blev riktigt överraskad av dig framför allt Hagel. Du kommer in i din vers så sjukt skönt faktiskt, känns som att du sjunger lite? ;D Fett soft är det iaf :) Märks inte att du varit borta ett tag på denna får jag säga :) Pajsarn, jag tycker att Hagel la det skönare i denna faktiskt, men jag är ju ganska van vid att du leverar och detta var inget undantag ;D Ni hade båda bra lyrik. Var lite skeptisk till det här med sommarlåt först. Trodde det skulle bli glass, strand och det gamla vanliga tugget, men som sagt riktigt sköna rader av er båda med känsla i. Frida :) Du sjunger sjukt skönt asså, varm och len röst. Riktigt skönt att du backar up killarna i deras verser oxå :D Tycker att du förtjänar mycket uppmärksamhet med din sångröst, den påminner lite om Robyn faktiskt, så fortsätt öva och öva så kan du nog bli något om du vill :) Tycker det här var det bästa ni gjort sedan "Hög på livet". En riktigt fet comeback för Hagel och du broshan, det var bra att du körde med Pajsarn på denna, är inte taggad för något sommrigt just nu. Ni gjorde detta bra och det är bara att lyfta på hatten för er båda och hoppas att du fortsätter leverera så här Hagel. :) One love.
aa visst serrö :)
Aight apish, tack för kommentaren. Värmer gott om hjärtat så här på morgonen :) Big love <3
Så lite broder :) Vi kör collab på något soft reggaebeat någon dag =) puss
aa visst serrö :)
fett pajsarn, tjejet va grym med, andra rapparen va helt okej med !
najs hagel det va ett tagsen du släppte nåt nu men detta diggades!
Tack som fan alla :) Kul att läsa!
yes baajsen var ett tag sen :) tack alla andra!
gött grym pajsarn och hagel
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator
2007-06-16 14:18
rappen var väll ok men fyfan frida va skönt detta var grymt skönt bara njuter :D
detta var fett nice faktiskt, gott gung i låten och goa röster på er alla. alla lägger det tight , så detta ska ni va stolta över. sugen på lägga ut texten? pls, ha dt peyz !
aight tack ice och rosenberg.. ska se om jag kan fixa texten :)
Pajsarn ...varma nätter varslar om en sommar tillslut kärleken till kärleken, var timme - minut. livets stjärna stiger fram och då vandrar daggen 4-5-6 på morgonen och redan med en öl i handen klappar mig på bröstet, kysser moderjord har klarat början på mitt liv, genom alla storaprov Och jag är nöjd om jag får vara lite sentimental sluter ögonen och ligger här på vägen ett tag ....asfalten är fortfarande varm Men det är inte kärleken i min bortlovade hand och förresten,(Förresten) förlåt för att jag svek dig, Det blir inte du och jag, - Amor jag ger mig Men det går många tåg, som jag kan jag hoppa på bara jobba på, leva billigt, och shoppa snålt för jag har Sommarlov och vill bara softa på komma från allting, så jag spottar på
Frida's refräng alla dagar, som vi saknar ska vi göra igen, sommaren när vi vaknat, Soliga dagar Så gick solen ur moln, och lyste upp
Hagel jag kollar ut genom fönstret, solen strålar vackert ser fram emot kvällen när stjärnor målar natten bara ligga i gräset och känna huden värmas midsommar, fallens dagar allting börjar närmas själar blir mångfald och skapar sommarliv de vart en lång kall vandring i en vinteritd jag ser lycka när värmen möter våra hjärtan två glödande kroppar pulserar i hettan hakuna matata som timon och pumba inga bekymmer, inga chanser att sumpa det är sommar nu kan inte fatta det själv ens bara knäppa en kall när du svettas i värmen frihet - det ordet vattnas i munnen svalkar min kropp genom paradis i drömmen fören än finns det hopp fast ni kallar mig för drummel de har inte hänt nått, så jag vandrar ner i sömnen
Riktigt bra låt, tror detta är din näst bästa pajsarn. Eko genom vintergatan är fortfarande min favorit.
aight tack dede och kalasfitta :D
Riktigt djupt tungt shit :D älska!1
juliathorén
aight soft J_T :D mer kommentarer nu!
Jag digga inte riktigt men tyckte den va värd o kommentera. inga bra argument vrf jag inte gillar den=|. ni är bra o så vet itne om det är beatet lr nått. men yeye cheea
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
Okej okej erik, allt kan inte diggas :) Peace
tack för texten grabbar, och btw låten var myyycket bättre när man lyssnade på den för andra gången!
OKej tack som fan! Kul att ni diggar =) peace N love