Manekäng - Lärorik förbannelse
Spelade klart låten igår, men blev lite missnöjd :( Men får se vad ni tkr ba :) Konstruktiv kritik uppskattas alltid :) Rap : Jag Mix: bjarne Beat : Vene fan ass Reff : JagManekäng - lärorik förbannelse
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
Såg nu att de va en wma fil, kanske är lite jobbigt för vissa :) så jag firrade en mp3 fil med..och nu kan jag inte sånt om de försämrar ljud elr så men här iaf :)
manekäng - lärorik förbannelse
fattar inte riktigt texten, de är mkt blablabla man fattar inte, men du rappar ju texten bra o så
zup mayn... jag diggade lyrran (texten) men beatet va dock inte min stil.. refrängen va soft att höra enligt mig, och jag tycker att det är den här stilen du ska köra inom rappen iallafall.. Bra jobbat brösh :) PEACE! // Faber Yuhani
Under ytan är det endast jag, och bara mitt rum som visar intresse och låter mig tala till punkt..
Thnx guys :) UPP
komigen fan
Fet låt :) flyter gött som fan! men som ngn sa vare lite väl kosntiga grejjer ibland man förstår itne mycket :) men ja ändå nice fan =) Puss
poesi_ P0 hehe, tack mayn :)Pajsarn Haha, tackar som fan mayn :) UPP :D
Nice låt som fan emad :P Gj :)
nice ljud som faan på micken/rösten.. riktigt skönt.. du har rösten i ett sooft läge..perfekt te beatet.. fattar inte va du rappar om riktigt, skall lyssna nåra ggr.. skönt flyt mayne :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
VerbalSoldat : Thnx mayn :D:D Kwd : haha thnx :D Lime : Tackar tackar :) haha texten är faktist lite lurig :D PZ
Sista upp då
Helllow vad snackar du om.. vad e handligen i låten??... låter som du bara lägger tid på att rimma och glömmer handligen..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
läs titeln " Lärorik förbannelse"...Snackar i metaforer mayn..!! och jag rimmar inte bara, utan har mer betydelse för varje rad mayn ;)
Duvet vad jag tycker mäjn, du är jävligt skön i denna :)PÖJS!
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
Franco : tackar som fan mayn , nee jag diggar faktist beatet...tkr de passar som fan :D men tackar mayn :D Sajmon : Hehe precis :) nee men du skulle igentligen vart med på denna, sry sajmon =/jew-boy : Oj oj oj, fyfan asså...hum, storytelling ass? Njae får se inte så jäla på pååt ass :D Men ett försök skadar aldrig :) Tack som fan....LOVE mayn PZ
Thnx skellan, :) WORD ;)
Emad ja vet att det e metaforar.. ja klagar inte men säger bara det låter som att du tänker på rimen för mycket.. i stället för att göra en historia.. det blir mer rim rim rim och det låter jätte bra du får värsta flowet allt ja saknar är berättelsen ... du pratar om olika grejer hela tiden käns det som.. typ som 5 låtar i 1.. menar inget illa.. diggar dig dock!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jaha okej, UPP
Mike, om du tänker efter 1 gång till..låten heter " lärorik förbannelse" med den titeln menar jag att man itne kan sluta skriva utan att det bara kommer å kommer å kommer..man kan inte bryta förbannelsen, för även om du slutat rappa så kommer du att fortsätta skriva...rapp är en förbannelse som man lär sig jävligt mkt av :) fattar du nu typ? :P
Aight man du flyter fett :D Texten kan bli lite svår att hänga med i ibland, men det är fett mayn! Peace
Tackar hagel MER MER MER , snålt med kommentarer men downloads finns de ju :O
Japp.. menar inget illa.. asså emad har inget i mott dig... ja fattar vad du meanr.. men fattar du vad ja menar.. du lägger så mycket enery på att rima och flytta fett.. det låter jävligt fett men ja ser ingen ahndling i det.. det kommer nay rim hela tiden men ingen historia.. men aa din titel e en historia.. men du rappar inte om titel..
jag orkar inte förklara en gång till mayn :P skitsam nu :) Andreee thnx mayn :D UPP
komigen ffs, över 100 nerladdningar och snålt med kommentarer =/ UPP
UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUPP
OUF
Detta var bra Emad, väntat på att höra något nytt från dig & det kom som en positiv överaskning när du skippade att göra en diss & valde något mer seriöst :) Det är sån här stil du ska köra. Det passar dig, och det är fan så mycket bättre när du inte stressar igenom alla raderna som du gjort ibland. Så detta är bra :) Och beatet är grymt :D Skulle va kul om du la upp texten också. Och till de som inte förstår texten: Lyssna & tänk innan ni kommenterar! / Marre
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Tackar som fan marre :)
Texten :
Alla förbannas av tankar som är arga// Och ingen menar att fightas för att tanken sparkat// Och fastnar , för en spikmatta syns i mitt mål// så jag fintrampar så däcken inte fylls med hål// Men allt skapas av en gloria samt samspel// hiphopen dör snart pågrund av rappers som lagt ner// Så orden skulpteras och andningen kontrolleras// Och alla samlas under jorden, vi är undermedvetna// Drömmer om att leva, men vaknar till verkligheten// Där nudelpaketen är ditt kval för att du är med i leken// Så spy ut, eftersom att syran vunnit loppet i kroppen// förstått mig, att jag vill va domaren som fängslar offer// Jag trampar ner alla bekymmer, kalla mig storfot// jag vandrar med rimmen,kalla mig vandrande ordbok// Stort ord för en sån liten människa med en tom tro// Som knappt gror fort, för jag växer utan att väcka oro//
REF : x2 Saker blandas när man inte har nått annat. Att andas och tajma tiden då allting har stannat. Att fightas med anden för att glaset har vällt. Att blanda korten, för att leken inte blandas själv.
Vers 2 : Roterar genom cirklar för att bilda en ring// Och fastnar vid himlen, för stjärnor glittrar så fint// Det är så man tänker när man väl nostalgerar// Sedan blir man sentimental och inte orkar mera// För tänker man om psyket man blir kastad i backen// För det är fult att tänka grova tankar om tanken// Som faller , men tas emot mjukt av charmen// Och du blir anfallen och luften fastnar i halsen// Så tänk på andningen ska vara anpassad efter takten// Och om du finner balansen , är du gjord för rappen// Så ta chansen, att undvika sparkar mot nacken// Hjärnetrimmet toppar farten och åker upp för rampen// Jag trampar ner alla bekymmer, kalla mig storfot// jag vandrar med rimmen,kalla mig vandrande ordbok// Stort ord för en sån liten människa med en tom tro// Som knappt gror fort, för jag växer utan att väcka oro//
ah bro, du vet va ja tkr :D de ä riktigt bra.. du lägger de tight, å du vet de :D Kom å recca snart då?! Ta de lungt bro
Du är så kass att du får pröjsa för freebeats... ---- http://www.myspace.com/mreklund
Oj, jag som trodde tråden dog :O haha, såg bara att min låt va uppad hehe, aah tack mayn :) Joo, snart fan om du inte ska åka iväg nånstans? :D Pz mayn
fan vet jag.. holla bara :D
Du är så kass att du får pröjsa för freebeats... ---- http://www.myspace.com/mreklund
Yee :D haha
Orkar inte firra ny länk men har den på myspace.
Här BRÄÄH :D
Bra , gillar dina låtar ! :)
tackar :)