Toppen - Du är ful
Så här på nattkvisten då man är som mest sjuk i huvet bakade jag ihop denna! 2 minuter fjortis dunka! jag sägger bög stämpeln HÄR! så det redan är gjort! PeaceLÄNK!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
backup länk? :]
fuck it...
Hahaha,du vet vad jag tycker mannen :D Bara invänta ljudet av denna låt pumpades i en fjortis hörlurar. Tugga tuggummi!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NY LÄNK Ursäkta namnet på låten men så hette den när han skicka den till mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha en soft kille från toppen :)
haha.. Du har skön röst.. Men gubben, detta är inte hiphop.. Låter som nån bladning av Venga Boys och Basshunter, lr nått ! Rösten är dock underbar :P
Highfive anyone, anyone?
hahaha! Den äger ju! Toppen, kan vi gifta oss? <3
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
skulle kunna bli en hit. det skulle vara jobbigt...
Funk Valley Records Gratis musik, beats och trumsamples!
Lägg upp den på Lunar eller nått istället. Whoa blir bara pinsammare för var dag tror jag.
- OKAAAAJ
vafan det e najjs! men du vet att du droppat bättre
http://www.herrbitter.blogg.se/
Förstår inte vad det är folk tycker är så bra med den här låten? "bladning av Venga Boys och Basshunter" Kunde inte sagt det bättre själv.. Soft röst, keff låt säger jag iaf!
bergaunit: fan va du ska lägga dig i vad folk tycker e bra;s
http://www.herrbitter.blogg.se/
nee, 100% fjortis dunk, de e sant :D men den är inte bra heller tycker jag..
o just de.. du är jävligt äcklig också.
röst, rap och sång är alltid bra, men ärligt talat nu. Slösa inte bort din talang på sån här skit. Blir bara pinsamt man
hets, stress, fest!
haha, äre meningen att mixningen ska låta såhär radio aktig? rätt cool, men vafan, mer hiphop toppen :D haha
work some magic
toppppen mer sånt här ;D skön du är näru är störd :D
lost in skåne
hahaha, störda människa :P fyfan va rolig :P
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
nana, du är fuul fuul fuul.. (8)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Skön röst mayn, men synd att det är näst in till pop typ :/ Fortsätt med rap istället!Peace
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
ny länk.. Palla 20 min väntan :(
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
haha riktigt skön :D lite bögstämpel påren men ;D
suck it dry bitches
haha hör väl inte hemma här kanske men ah, det var väl sådär.
Lookin at you through the glass..
hahahaha rolig denna var markus! haha :D
hahahaha inte mer än rätt.
http://www.myspace.com/danokin<br>
länk jao
de e mycke nu....... ta de me en nypa tjack
Haha, den var rolig, men inte bra (: Du har helt klart gjort bättre.
0/0 i hiphop, men ja, de e cool
Ny länk!!!!!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
haha så bra!
www.myspace.com/heshowsmusic "En gråskala mixtape" Ute snart för nedladdning nära dig!
Bra länk, nu fattar man var man ska trycka.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
hahah lala vem bryr sig!! det kommer mer rap men även mer äckling sång! sådetså! :)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Hallå ny länk!...
Seban: "fan va du ska lägga dig i vad folk tycker e bra;s" När fan la jag mig i vad folk tycker är bra? Jag frågade hur folk kan tycka att det här är bra (med tanke på att det inte är det).. Är du dum i huvet eller är dina ögon bara allmänt handikappade?
Klockren!! hahahaha Låter som ett "svar" på dunka mig gul & blå *skrattar* Men jag ÄLSKAR verkligen din röst, helt underbar. Stor KRAM Frida
NY LÄNK ASSÅ :O
Mc´s Spottar Verbalt
Det är väntetid på alla länkarna
Jag är faran som lurar i natten!
Perfekt låt, jag har lyssnat på denna 6 gånger rad. Asskönt ju, hahahahahaha. Skitkul, hahaha.
haha, så ful låt men jävligt rolig :) hahaha Du har så jävla härlig röst :) hahahaha
Ingenting är omöjligt för den som inte behöver göra det själv ! =)
kul:)
riktigt fet
Asså det var skönt. Men asså detta är whoa. Du postade denna låten i ett hiphop forum, är detta hiphop? Toppen är en typiskt whoa rappare. Men nu blir han visst en typiskt whoa sångare :S
detta suger... seriöst hahaha :)
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Inget jag gillade, gör låtarna som du brukar, blir fetare då: )
ramin, sluta va så negativ, låt han göra det han känner för och uppskatta musiken istället. Den var skön