Mickelito & Fred - Ventilation session
Tjena dudes and girls... Vad händer med Ismen just nu? Gruppen splittar på sig för att supa och fira studenter, födelsedagar och njuta av värmen på olika håll. Det blir alltså en liten semester på några veckor då vi inte gör några spelningar. Att singeln "Dr Majk is Back in Town " fortfarande inte går att köpa är bara att beklaga, strul med distribution som vi inte kan råda över. Fortsätt hålla koll på http://www.ismen.se/ så missar ni inget! Om några veckor är vi igång och spelar hela sommaren och förbereder oss för albumsläppet! Tack som fan för all fet respons vi fått på senare tid! Be ready! * Mickelito & Fred - Ventilation.mp3 Majk och Fred luftade lite tankar en magisk natt i Sollentuna. Deep! Glöm inte Ismenvideon! Glöm inte www.ismen.se ! Drick öl
WWW.ISMEN.NU
mickelito, galet flow som vanligt. skön text också hah "fred" gjorde mig inte heller besviken.
hets, stress, fest!
oj vilken feting, digga fett yaooooo
Fett sköönt beat . jävligt skön text med . Mickelito du är grym som vanligt . fred var också grym ;) . Helt okej låt . Peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beatet var fett, men känner mer för nåt vilt galet fort idag! Micke: Du passar bättre i snabbare version, men skönt flow ändå. Nej, inte på humör för sånt här lungt idag. men texten är fortfarande dope, rimmen, allt var fett! Fred: Aldrig hört dig förut, men du överaskade positivt! Rösten var skön, känns lite mumligt nån gång då o då. Men fett ändå. keep it up mannen, jag ska kolla nästa gång du släpper nåt iaf! Vill höra nåt fetare nästa gång, men fan ska hålla koll på ismen.se!
Andor , kändes som du läste mina tankar! håller med dig helt och hållet där!! pz
Biatch
tajt grabbar! riktigt najs som vanligt.. jag bor typ en kvart från er nu för tiden, skrik till förfan så dricker vi öl och spöar folk!
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
njeee, inget som jag diggade
Don't!
Tung som fan! :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
soft shiet
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
grym låt som fan.. Mickelito är så tvär tajjt... Fred var oxå tajjt, har nog aldrig hört dig innan, men tungt
http://www.myspace.com/akinonline
De va tung gung grej i denna! pöace
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
jag tycker det lät bra asså:)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Producent
2007-06-12 17:35
Skön feeling.
http://www.soundcloud.com/gyllander
beatet: DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMN va tungt, fuck va skönt :D Mickelito: Diggar din text tvärmycket, skön så layd back med sköan ryhmes.. Fred: Du har skön röst, lite lik mickeltio, men lite mer soft.. textmässigt var din text sten najs.. mickes va lite bättre.. men din va också tung.. skön låt grabbar.. big up!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Redaktionschef
2007-06-12 20:15
Diggar det här nerknarkade, laidbacka soundet som du mickelito kört lite på sistone (minns "lägesrapport 2"). Visst, glatt äger, men dyster skit är jävligt skönt emellanåt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
bra grabbar ni vet hur man gör det...! Villan 4 real
upp me denna
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Känns fan som ni är samma person, Majk & Fred, haha... Aja, tight!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tung!
Efter att ha lyssnat på den här låten känner jag att ni kommer ett steg närmre att få uppträda i halvtid på en av Majorna Warriors eminenta matcher under korpfotbollsligans oförutsägbara säsong här i Göteborg. På återseende
nu finns singeln att köpa !!!
WWW.ISMEN.NU
ny länk? den funkar inte för mig :(
den va väll fet!
Om Jims mamma får reda på de han gjort så får ja hans data :)
Fet låt, Mickelitos rapp är fet som fan, Fred var också fet fet fet fet
vem är denna fred? cptung ju?
så jävla fet.
Lookin at you through the glass..
mickelito är lika galen as usual =D
jag droppar bomber som hitler
fett micke, kör mer laidback.. skönare
hehe nice . "här vilar micke, sköts av kyrkoförsammlingen" står det på gravstenen