I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

LiL Fill Sh-Karkoki Ft. Zunky B - Söker Ett Svar

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-09 11:52

LiL Fill Sh-Karkoki Ft. Zunky B - Söker Ett Svar

yeye vi spela in en låt för några dagar sedan , jag och mina bröder från lysekil 0523, jag är fuckin hes, vet ej varför, men det gååår !
zunky "sjunger" inte i vanliga fall, ingen annan kännde sig så pass säker på att sjunga så zunky bryshan fick visa den fina sångrösten en gång för alla! haha, shivan karkoki blev hit ringd och han sprang från fridhem på 5 miuter för att få lägga sina rader , äkta kärlek till musiken!

LiL Fill Sh-Karkoki Ft. Zunky B - Söker Ett Svar.mp3

2007-06-09 13:05
jag gillar låtem :)

första grabben var riktigt skön, skön röst, texten var bra, fint flow

gillar inte riktigt reffen men, de lät itnerigkit bra

andra killen var ganska skön han me, texten var skön,

men gillar mest första grabben :)

men keep it up:)

Peace ouT!

2007-06-09 13:46
haha zunken, du sjunger skit falskt. jag är inte bättre,  men endå ;D sjung inte, Lill-Fill det va riktigt nice, Sen sista, han va väll sådär..
låten va nice,

Pz
B

2007-06-10 01:06
alla vet att zunky b sjunger bäst no doubt vad fan är detta ?! haha... tack alla !

2007-06-10 01:11
den är fett lillfill , Och som jag ser , Visar shivan go kärlek till musiken, Ni har blivit bättre, Zunky = grym på sjunga fö´r fan

Lillfill= Go den mannen ;)
Bigshiv= han är okej ocså

foräsätt så;)
0 523
Moderator

2007-06-10 01:15
Jag skall ge er kritik ba för ni är från mitt hood alltså..

Sluta mixa så jävla konstigt.. mitt upp i en mening övergår det till telefonaktigt och sen tillbaka och helt plötsligt sänks volymen för att sedan övergå till nåt konstigt echo.. Hajjar shit vad grejjen med erat ljud är alltså..

Snubben på refrängen.. Nej.. sluta..

Första killen flowar, rätt basic flow men han flyter iaf, ganska wack lyriskt och rösten låter rätt tråkigt, ingen delivery nånstans plus du måste jobba på att träna bort bondedialekten också mannen..

Shivan.. Du har iaf börjat få ett okej flow, du har en lång väg kvar men nu ligger du iaf oftast i takt, texten var inte så "wow" men för den korta tiden du har hållt på är de lugnt mannen..

Ah, de var allt tror ja.. Ha d gubbar!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2007-06-10 01:19
zunkeN fett grym i reffen , sjunger som en gud :) hehe xD

fett grym låt yao :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-10 01:22

danke fresh, hm serriöst vet jag inte varför jag "sjöng" , ville mest testa.. "sjunger" inte ens i duschen.. och det ska inte hända igen.. peace out / snubbenpåreffen

2007-06-10 01:22
oh herrestad la en vacker kommentar ;)

2007-06-10 01:28
Soft låt gubbs, älskar den, har den till och med som ringsignal ,
Zunk, Älskar din vackra sång röst, keep it up !
Lill fill(Snubben i början) knullar allt och alla, det vet vi redan ;).
Shivan Tha Angel är bra han med förfan, dem har bara börjat, dem kommer äga allt som tillhör Svensk Hip Hop, i alla fall SnubbenPåReffen .

Peace .

2007-06-10 01:37
jag ska sjunga i parksnäckan live i morgon ;),checka även www.soundclick.com/zunkyb

2007-06-11 12:15