haha döda jävlar! aja upp då!
den var tung, frän röst! fortsätt!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Gillade den första snubben mera..:P men den andra la de fett med ;)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
det är jag som är den andra:P jo skillnade mellan oss två är: klockan12 har kickat sen 2003 jag(nr2) bland mina första lyrics nu i januari! så ligger det till! tack för kritiken!
oj råkade radera nåt! jag skrev bland mina första texter i januari!
låten är hel fresh!
Det är för dig våra hjärtan slår, alltid oavsett i alla år!
Tack folk, synd att den ligger på sida 5... skärpning, den är ju en banger förfan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Klockan är ju en rugigt tung lyricer, det vet jag mer än många. Och texten är fet! Rösten är skön och rappen skillad. Mr proclaimer har också en väldigt bra text inte lika svår men bra! Också skön röst, inte lika säker rap- stannar upp lite för mycket och lite klen inlevelse men annars bra!! Soft låt helt klart värd uppmärksamhet minus var att den var kort
2 PJÄSER
ja tack för kritiken zlick! kul att du gillar låten! jo den var kort... somvanligt skriver vi våra låtar sent på natten/tidigt på morgonen och stannar oftast vid en vers var och 2 refränger.
Tack Zlickepinnen, kul att du diggar!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ey what the fuck är det här? tung stockholm rep direkt från västern uppe och inga kommentarer? tuungt shiet Charly och Måns!
www.myspace.com/republik16 jaynez mannen
soft grabbar... Pro de e bara köra vidare... lät bra för att inte hållt på så länge. Charly.. Nice! lät fresh! bra gjort! ska nog stanna i burken iaf=)
Är jag inte här har jag väl förmodligen inte kommit än!
yes tack totte! håller med! ghost armor... yes jag ska göra det:) det skrivs texter ofta så det kommer mer snart
Riktikt Najd Diggar Massor Tycker den var riktikt bra :D Peace Mannen !
hata mig inte bara för att jag duschar naken
Charly, det här var sjukt tungt. Din vers är grymt fet och du lägger det riktigt nice med den här stilen.. Kul att höra. Kör såhär nu! Den andra killen diggar jag inte alls. Var inget nice alls att lyssna på och synd för det hade kunnat bli en riktigt nice låt med Charly solo.
Sköna röster men mer laid och skönare flow behövs! ! puuws!
Signatur?
Tack alla, kul att ni tycker om den! :]Janky Håll då utkik efter en remix på denna som kommer dyka upp inte alltför snart, där våran goda vän står för livegitarr som beat och Proclaimer och jag "laidback-sjungrappar" texterna, låter hur fett som helst :] Missa inte! // KL12 - BTF
Fint som snus, dock hade den blivit mycket fetare om Charly körde solo i hela låten. Reffen var lite B, Charlys reff var kung..
Vi är överallt!
Upp...
denna va fan fett skön :b
Jag är för jävla bra!
KLOCKAN12: Jag ska hålla utkik, du kan väll droppa i min GB så kan jag langa kommentar m.m! :P Blir nog kul att höra ^^
Signatur?
Tack tack.
Tycker den är bra! Men beatet för tankarna till annat!
facebook.com/idiomatisk - fan page
Rainmaker - Som vadå? The Narcs? :P
Hela beatsforumet har snurrat den sampeln..
facebook.com/idiomatisk - fan page
Rainmaker - Jaha, hade ingen aning om det, då man aldrig lyssnar på andras låtar i Audio längre.
Måns å charly, era slitna fanskap:P, denna får 9/10 bruna mockavästar som kanske e ljusgråa av mig;)
Orden passas runt som weed och haschisch när jag trampar runt i mina reebok classics
här låter det däremot bättre!
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
Den här var ganska fet, pråppz yo!
Fast låten blir skönare och skönare hela tiden :P
Signatur?
Tack allesammans för god kritik kika även gärna in på tråden Jessicas avsked i audio. den hittar ni på min press... utan tvekan bland det bästa jag åstadkommit anser jag:)
Pygmy__shrew P18 haha jag vet! svar på det är: Det vet vi inte!
Tack för allas tankar, jättekul att höra att ni tycker om den!
Det tog ett jävla tag att ladda ner den. Jågurt la det ganska fett, men proclaimer var jävligt fet.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.