Anden- Osocial dizz (anledning till dizz)
http://www.speedyshare.com/752985129.html är länken då, vart lite snabbt gjort må jah säga.. lite flumm kanske men kommentarer vill jah ha,,la upp den här mest för att han ska svara på mej=)pZ
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
osocial,han är man men sitter när han pissar!/ ta det till uppsala, jah har väntat din jävla fitta!/ jah har gett mitt nummer till kritan,han börja grina!/ och ocosials kuk är så liten,att han inte kan töjja slidan!/ jah fick brutals nummer, men de va till nån maria!/ ni har fått mitt nu,ring så ska vi se om ni kan strida!/ vi tar de över battle,stenkastning eller knytnävar/ så är de jah som dumpar dej i fyrisån,så du flyter iväg ha/ ni ville ha beefen, men ångrar er redan vid första raden/ kolla fikusaveln, har inte nöjt mej förrän jah spöat barnen!/ och måste nämna,brutal..din mamma vet inte ens om att du rappar!/ du måste skämmas över de,de va kritan som sa faktan!/ dina egna kompisar sviker dej,för dom är rädda för gilleprod/ alla grinar,och säger att du är feg..om inte mitt minne är kort/ så sa dom de,på msn din.. fitta som är fikus!/ går inte ihop precis, men på din playwievs går det minus!/ ----
ni blir slaktade, ord blir till slagträn åh magvärk/ hugger dej med av svärd, och ditt huvve blir till gamkäk!/ fattas bara att ni säger att jah ljuger om skiten!/ karlstad vs uppsala, vi kommer levera hitsen!/ ni borde fatta jävligt snabbt att ni är hatade!/ karlstad står inte bakom ert tjaffs,fucking fjoller,,,,/ ni är ena gangster, som törs sno en kundvagn/ och säger att misshandeln ni gjort,är en pungspark!/ så vafan är det hära för fjortis horer som skriver/ vid datan,att de ska döda,mej som lider av hatan!/.. sen har ni osocial,ligger på akuten på larmcentralen/ jah ligger där med,slog i väggen så jah fick handledsskader/ men han ligger där, av en annan orsak/ sparka han så hårt nu, att hans panna vart skrotad../ är texten med då=)
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
HAHAHAHAHHAHAHAHA, AHAHAHA, Fett nice, stanislav style på detta
B
hmm,aja om du gillar stanislav så är de upp till dej=) mer kommentarer?
shue ! anden ! du kickar alltid tajt ! gillar din röst mayn ! keep it up ! o just ja ! alla från gille slaktatde ju fittorna osociual & brutal ! Anden skriv msn i gb ... så vi kan snacka o skicka beatet !
Tack=), ska öva på flowet iallafall men de kmr alltid,övning ger färdighet=)
de va mitt flow på låten,lite sakta å laid back bara=) men tack för comment
ok=) skulle gjort snabbare då=) men va kvallen,flowet,texten bra annars?=)
"jah fick brutals nummer, men de va till nån maria!/"- DU dissar dig själv där... troru han vill ge dig sitt nummer? "vi tar de över battle,stenkastning eller knytnävar/"- Tror du är för dålig för att kasta sten... "kolla fikusaveln, har inte nöjt mej förrän jah spöat barnen!/" -du är 15-16 dom andra är runt 20? "karlstad vs uppsala, vi kommer levera hitsen!/"- haha du bor i fjärdhundra det är 4 mil från uppsala va är ditt problem? "ni borde fatta jävligt snabbt att ni är hatade!/"- Tur att du är så jävla populär då^^ "jah ligger där med,slog i väggen så jah fick handledsskader/"- WOW! du är så jävla ball... "jag" heter det.. inte "jah" Fjortis! over and out....
www.myspace.com/friphmusic
HAHAHAHA,,de dör gjorde du bara för att du hatar mej, dom är 15 med inte 20.....du har aldrig sett mej kasta sten..,jah för han skulle ge han nummer till chompa,men han gav inte rätt, och jah är ionte populär i enköping, av dom som ni känner där,lär juh inte va många då=),och eftersom de inte vet vart fjärdhundra ligger,och inte många så säger man hellre uppsala för att vi skulle träffas där, så nu vet du de.. föresten var de den sämsta kommentar/ursäkt för att mina rader skulle vara dåliga.. de är va jah tkr,, och du gillar inte min musik...LYSSNA INTE PÅ DEN,, so on...mer kommentarer?
vem har sakt att jag har lyssnat? jag skulle leta efter bra musik i audio forumet så såg (jag) ditt namn då skulle jag bara se vad det var sen såg jag raderna. aja orkar inte sitta och nöta tråd men keft att du äns dissar någon! jag svär att det kommer ett svar får man håppas i alla fall.
det åvan var så du fatta ja det här är för svenskar... vem har sakt att jag har lyssnat? jag skulle leta efter bra musik i audio forumet sen såg (jag) ditt namn då skulle jag bara se vad det var sen kollade jag raderna. aja orkar inte sitta och nöta tråd men keft att du äns dissar någon! jag håppas att det kommer ett svar (jag) håppas i alla fall.
yao,säger iallafall att jah vill ha mer kommentarer, sen tkr jah noper ser anledningen till dizzen, (jah svarar) på deras=), så stfu, och de är bara fakta i texten med=).. och noper som tycker jah stavar dåligt,,, här har du: Jag, sen vill jag se mer på hur du stavar "ovan",, "åvan" är felstavat=) så klaga på mej du,fikus
nämn inte karlstad igen din keffa nolla
http://www.youtube.com/meeyeer/
jag gillade inte rappen, flowet var inte bra, hitta ingen känsla heller, så denna var inget hitt direkt
Arrogant, jah nämner era keffa rappares namn.. Skutte, ok.får bättras då
du är jätte dålig, förstår inte hur dom kan säga att du är bra
B
Mannen varför gråter du när du rappar? Med tanke på att det är en diss med så är det ju bara ännu värre! Låten var dålig, synd att du förstörde detta beat!!
Jag gråter inte=), elr om jah skulle gjort de är för att jah tkr synd om osocial, inte vet jah, och bergaunit tyck som du vill=) men "Låten var dålig, synd att du förstörde detta beat!!" är ingen konstruktiv kritik som du ska skriva i forumet,annars bara onödigt
Okej men det är lugnt.. Det kan vi utveckla.. Du flyter som en sten, din delivery är ju en skandal som jag sa tidigare, det låter bara larvigt när du försöker låta arg.. Ska jag fortsätta?
Försöker inte låta arg=) behöver inte de mot dom har du hört deras dissar så tkr du nog mitt svar är bra gjort med texten=) för fick med allt vad dom sakt åh allt, de va de jah ville over n out,
nämn varken MITT namn eller karlstad igen
http://www.youtube.com/meeyeer/
BLAOW
det är ett bra instrumental val iaf.
jahapp=) tack då...
Vafan, Noper skrev väldigt bra saker, och jag lyssnade på dissen, detta var inte bra alls, träna på flow och punches och attityd i rösten. Och så stör jag mig på att du skriver "jah" istället för "jag"...Men du va 15, och där fick jag svar på min fråga!
Jag tränar på flowet =) de kommer, men punches de kan jag! men den här var mer fakta än riktiga pucnhes,gick ut till han,inte er.
"Jag, sen vill jag se mer på hur du stavar "ovan",, "åvan" är felstavat=) så klaga på (mej) du,fikus" ^^ du ska inte säga nått
Men fy fan hör du inte själv? du kan inte rappa!? seriöst sluta ja mår illa av det här!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
du är så jävla kass äru
/DanniBrown
du ärju förfan off hela tiden
/DanniBrown
Du är riktigt dålig, din text är nästan ännu sämre, det låter som om du är ledsen. Allt var dåligt förutom beatet.... så vafan är det hära för fjortis horer som skriver/ vid datan,att de ska döda,mej som lider av hatan!/ Lider av hatan? Va? Vafan snackar du om? Kommer du på egna ord för att kunna rimma? så gulligt, newbie. Skulle du vi bra på punches? Låt mig se några då? Patetisk är vad du är, dom vinner utan beat. Till och med Kritan är bättre än dig / Matthew
På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en.
ok, dom 2 raderna var inte bra då, men plocka ut mer rader som inte är sanna om dom?=), och ni tkr inte om denna låten, jah utvecklas iallafall, inte den bästa jah gjort enligt ALLA med som har hört den=) aja fitta på er alla
HAHAHAHA jag fattar inte varför du äns fortsätter rappa? om man får kalla det rappa då ^^ jag har kollat bland några andra trådar, det är bara folk som säger "det här var värkligen urkast" och sånt, och sen är den typ 2 st som skriver den var riktigt bra och dom 2 som skriver det har du på din kontakt lista ;P aja som jag har sakt förr tycker inte om din musik jag hör dig dåligt flowet inte alls bra, säger samma som matthew det ända som var bra var beatet. och att du förändras knappast du hörs lika lågt i alla låtar jag hört lika dåligt flow i alla samma kassa rader i alla, den där dissen till alla hatare till och med han Ccrab tog dig och han var inte häller bra, hörs riktigt illa i mina öron och (ALLA) andras med. så sluta.
Den som har uppskattats här på whoa, är Skolprojektet=), det är den ENDA som spelats in med riktig mick oxå, så det inte bli delay så man får klippa och jiddra som man får göra med en datamick. så visst jah har blivit bättre med riktiga things, och jah tänker fortsätta. oavsett vad Du och dom andra säger, du behöver inte lyssna
ocosial är inte bra men du är fan inte ens dålig!!!
rappen va inte bra men texten va schysst =)
Konse''
haha vilken jävla nolla! du skämmer ju totalt ut dig.
va konstigt du skriver ; D
Make love not war
så jävla kass fyfan!!!!! AHAHAHHAHHA ligger i otakt pipig röst fyfan va kass!
haha ah han ska ångra att han äns föddes ja han är riktigt dålig inte bra alls kan inte säga att jag hör dig
tare som du vill!
Osocial & Brutal - Dissen Till En (Fetis) (Diss Till Anden) andreas tog åt sig som fett mycket på fetis därfär svara han ^^
noper: de va därför jah nämner att han sakt de nångång i svaret tillbaka?=)
och till texten: den är inte punchline gjord, bara fakta gjord va dom har sakt till mej och/eller hans vänner=)
vad snackar du om?