vers1: patte landar på banan upp med kardan för satan för patten kapar alla lata satar på gatan o alla vi hatar sätter vi upp grindar vindar med pinnar typ som folk som e blinda hur fan ska man hinna sätta alla dom på plats som verka kicka häftigt när det inte ens är någon rapp hugger mig av huvet så jag inte ser er ett skit och ingen som hänger efter typ som en trasvestit patten HMM nåt som snurrar i hans skalle kickar något konstig för att sedan landa platt där framme fast fucking dope shit någont verkar konstigt skiter i allt o alla sålänge det verkar vara något jobbigtvers2: Medic hackar tackor o slåss fett med en massa sten kastar flaskor i slagsmål o landar rakt i skallben rassla revben tror inte du vill se mer ta ett sne steg och du kommer inte kunna be sen placerar mina minor o varderar dina slynor hanterar vilda syner sätter på dig som kapsyler jag vägleder dig ¨åt sidan som en trottoar vänta till din lilla grav kommer bli min pissoar för jag bränder gränder vänder länder dänger dränger hemska grejer sänder mängder av skänkta händer om du gör så jag förlorar länder pennor händer det saker som gör att du får hämta dina tändervers3: Patten det blir spankyall with prancallls arcenciel sätter allt på topp som skräpmat o klädsmak blir du inte lärd snart så kommer mina hämnelser och ditt hus står i lågor som en ask tändstickor behandlas som människor men något shit i beatet för det kommer kännas lite tills jag steppar in på beatet patteiologi står allra längst upp på schemat och mörda alla jävlar som ens vågar vara sena shit, sätt er ner och håll käften upp med mussepennorna och öppna skrivhäftet jag kan visst besiva hur puppen går till nu ringer bjällran ner med pennan, WADDAP MEDICvers4: medic jag fuckar din näsa som att sniffa knark i brandaska och slår ut dina mjölktänder som jackie chan sparkar och du blir fucked som en takig mans slampa du bara ligger upp och ner som en horas ben du e nåt brunt, luktar inte gott, och spolas ner med din look och dina lögner som går hit och dit skulle dina låtar passa bättre på hits for kids jag dricker liter sprit, o bara skiter lik byt beats o rim, med tanke på din klitoris och du blir så rädd att du skiter lik en korkad blond en precis som långben jag reser mig upp för att spotta dig i huvet som en bånge
Medicc&Patten