Lyricist
2007-06-05 17:17
mr slusk - för fet för min text
hej gott folk, hade ledigt idag, gled ner på stranden vid 13 snåret och drog 4 bers och begav mig hemmåt vid 15 tiden och lite smålurig spelade jag in denna låt, en hyllning till min idol micke dubouis (felstavat troligen efter som jag är inne på öl nr. nånting nu)...iallafall svullo. här är länkenLÄNKASEJ ja mixxning och sånt kanske inte är hundra procent men prova o mixxa själv lite smådragen....anyways peace and ,,,, ENJOY !!! //mr slusk
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
Lyricist
2007-06-05 17:47
passa sej !
"Better to write for yourself and have no public, than to write for the public and have no self"
hahaha galen kill :D pra kille elle, galen intro!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-06-05 17:57
supa sej lite........!
Refrängen var fet! :D digga sej lite
facebook.com/idiomatisk - fan page
Lyricist
2007-06-05 18:03
Moderator
2007-06-05 18:05
haha, så jävla hårt, big ups!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
haha! Slusken är lös!
http://www.myspace.com/akinonline
Upp med en ny länk sluskjevel
Lyricist
2007-06-05 19:29
funkar inte länken eller ?
Lyricist
2007-06-05 21:56
sov inte svullo lever !!!!!!!!!!!!!!
hahahahaa jobbat för mycket lr ?
När du läser mycket o vet mycket, det är då du inser hur lite du vet. <br> www.myspace.com/R-TIN
Lyricist
2007-06-05 22:05
det vet du artin.......transcomslavasej lite !!!!!!!!!!! för fet för min text !!!!!!!!!!!!
haha, detta va tungt sej! mr slusk e gaaalen! bigup!
Hahahahah så jävla skön du e då slusken!!! Ska de vara någon som kan komma undan me att köra på svullos gammla slagdänga så e de fan du.. så jävla roligt.. och allt e inte 100% men de ska de inte vara för de här e fan underbart det e som vaxpropsdroppar för öronen.. du glider in igen å visar hur de ska gå till hahaha .... /banditen
Nej Tack!!! Jag Kör.<br>
Lyricist
2007-06-05 22:17
Mr-Banditen P26 kul, att det uppskattas....detta är en hyllning till min idol...micke r.i.p.
han är för skön och förtjänar en tribute så jag bjuder på den....och är rätt stolt att ha tänkt och genomfört detta först !
peace !
Graffare
2007-06-05 22:25
Tok bra reff HAHA. Måste säga att du är för jävla kul MR slusk ! BIG
http://www.myspace.com/easymatemusic
Lyricist
2007-06-05 22:29
Jag har då aldrig hört på maken.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-06-05 22:46
så ska det vara flepp =D svullo 4 life !!!!
haha! galet rolig =D reffen öste som fan =D
Stilrent. =) Helt skönt Henrik!
Lyricist
2007-06-06 09:36
tackar boyz =D
Funkar nu. Haha grymt som vanligt, fina beatet där!
Hahaha riktigt nice ! Rip Svullo! hehe
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
hahahaha bra nog störd du e... :D riktigt fet haha refrängen lät galen ^^.. fred ut!
Heffi Från Vilda Västern... Yes thats me. Dont even compare my flow with you. You will only fall down in tears...
Lyricist
2007-06-06 13:55
ptja lite galen o lite full =D
haha tkr den är dunderfet ^^ haha
Signatur?
hahahahahahahaah satt ju och lyssna på den igår samt drack några bira och den är helt jävla outstanding , diggas brutalt mkt!
JONIS REST IN POWER
alvarligt.. har aldrig tyckt att du är bra och kommer aldrig tycka det heller .. Så nu fick ja de sagt peace
SunShine Reggae!.
Lyricist
2007-06-06 17:47
Sweety_1990 P16 okey, smaken är som baken, du får tycka vad du vill....
...men jag kunde inte bry mig mindre.
"alvarligt.. har aldrig tyckt att du är bra och kommer aldrig tycka det heller .. Så nu fick ja de sagt peace" haha, jag tror Slusken kommer skära sig nu för att pojke 16 inte diggar han, kom upp och hälsa på slurre så skär vi oss och lyssnar på Kent! 10-4, over...
Producent
2007-06-06 18:48
hehe denna va lustig! =)
http://www.soundcloud.com/gyllander
Lyricist
2007-06-06 18:57
T-Röd P25 haha lätt komma o hälsa på o deppa sej lite =D
Lyricist
2007-06-06 20:57
SÅH !
Nice Slusken! kanske inte världens bästa verser men reffen va riktigt skön! Mer Slusken åt whoa!!
www.swewave.com
föresten när kommer det nått nytt från Mad Giants?
www.swewave.com
Graffare
2007-06-07 00:55
schyyyyyyyyyyyyst!
http://metafourhiphop.com/
gfx yo
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
Lyricist
2007-06-07 10:04
ajjt kul att mina fasoner gillas. nytt från mad giants dröjjer lite då både jag o prossan jobbar heltid för närvarande peace !
ah den va niice! bra att du reppar svullo kungen, han ägde! saknar allt han gjorde me agne haha -_- fortsätt så man!
Stå inte i min väg när ja dundrar fram / Har grabbar som pushar varor som en kundvagn
Lyricist
2007-06-07 14:26
hehe yeah svullo är sjukt underskattad
Lyricist
2007-06-08 10:02
lyssna sej
inte sån nivå som du ligger på=) men tajt ändå! , gillar inte så mkt men kul att du grejar det bra ändå=) big ups för andra
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
Andra versen va bra. Reffen va bra! Roligt att lyssna på. Big UP!! Fridens Liljor!!
riktigt riktigt fet!! upp till mr slusk
Ching ching ching huba baluba
haha..slusken är alltid lika fet :D en av mina absoluta favoriter här på whoa :)
grek
Lyricist
2007-06-11 17:54
kul att det gillas gott folk, lite riktiga låtar kommer snart peacE !