Albys Kungar - Pass på horungar (Flytet O Sörlin diss) de här shonnarna verkar inte förstå vem dom dissarså nu vi ger till dom dödendet är slut nu vi äter de upp tyker inte ni?kommer aldri lägg mer tid på dom de e över nu2-0Rap: abel o Bourammix: bazzezbeat: ingen vetden här låten går ut till eralbys kungar 2lax7Albys Kungar - Pass på horungar (Flytet O Sörlin diss)
Lägg ner era dissar ! shit om ni ska lägga nån diss så ska den fan vaaa braaa oxxå vilket ni inte lyckas med , rappen är inte menat för er så var goda och lägg ner o lämna gamet till oss andra som gör nått vettigt av det x)
rappen är inte menat för er så var goda och lägg ner o lämna gamet till oss andra som gör nått vettigt av det x)Jag hoppas verkligen du skämtar, du är ju fan snäppet sämre, haha dagens skratt, fyfan vad pinsam du är.
Haha, 2 stycken små förvirrade förortsungar "F.O.U" som tror att det är skrämande att säga "JAG SVÄR, EN GÅNG TILL SÅ CUTTAR JAG ER!!!", det är väl det klenaste man kan göra? Haha, ta det till gata som sagt, fist's och mind-control är tillåtet men knivar? lite patetiskt.Och att ni ens fortsätter göra låtar är ju chockerande, har ni inte insett att ingen tycker om er? Det kanske är någon som skriver "TJOHO VAD BRA NI ÄR!! :D", men grabbar - Det kallas ironi.- Sluta upp med detta nu och träna istället, kom tillbaka om ett par år och släng något riktigt fett, då ska ni få se hur det känns med positiva kommentarer.Peace!IQ52 out!
"beat: ingen vet" Jag vet.. 50 cent.. Haha keffa e ni..