I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Albys Kungar - Pass på horungar (Flytet O Sörlin diss)

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-06-05 00:15

de här shonnarna verkar inte förstå vem dom dissar
så nu vi ger till dom döden
det är slut nu vi äter de upp  tyker inte ni?
kommer aldri lägg mer tid på dom de e över nu
2-0

Rap: abel o Bouram
mix: bazzez
beat: ingen vet

den här låten går ut till er

albys kungar 2lax7

Norra B!!!
Moderator

2007-06-05 13:52
nej men det är det att dom lägger ju upp en ny låt per dag och är så jävla uppkäfftiga:P
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce

Och checka:http://www.innuce.nu

2007-06-05 13:56

Lägg ner era dissar ! shit om ni ska lägga nån diss så ska den fan vaaa braaa oxxå vilket ni inte lyckas med , rappen är inte menat för er så var goda och lägg ner o lämna gamet till oss andra som gör nått vettigt av det x)

Love And Peace Crew foe Lajvf

2007-06-05 14:12
haha nej asså, ni blev ägda av deras förra diss redan, ni kommer aldrig kunna lägga nå bättre än den, lägg av med rappen gå ut och klättra i träden i erat ghetto
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-05 15:49
Albys Kungar - Flytet 2-0?? hahah ofta det är juh Albys Kungar - Flytet 0-2 hur har ni fått det till att det var eran vinst??:O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-05 16:11
folk inte förstår att dom driver :D

2007-06-05 20:57
Albys Kungar, ni suger, varför försöker ni få fame? vem skulle vilja ens svara på ert jävla skit. Det är så jävla kasst så man blir förbannad.
Lägg ner med skiten o hitta något bättre att göra.

2007-06-05 21:48
Mc_kane P17

rappen är inte menat för er så var goda och lägg ner o lämna gamet till oss andra som gör nått vettigt av det x)

Jag hoppas verkligen du skämtar, du är ju fan snäppet sämre, haha dagens skratt, fyfan vad pinsam du är.

2007-06-05 21:49
kan ni inte dizza mej el hehe om ja har tid så slänger ja upp et svar hehe
Kalliistudios©
2:avåningen

2007-06-05 21:55
att ni orkar.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.

2007-06-05 22:08

Haha, 2 stycken små förvirrade förortsungar "F.O.U" som tror att det är skrämande att säga "JAG SVÄR, EN GÅNG TILL SÅ CUTTAR JAG ER!!!", det är väl det klenaste man kan göra? Haha, ta det till gata som sagt, fist's och mind-control är tillåtet men knivar? lite patetiskt.

Och att ni ens fortsätter göra låtar är ju chockerande, har ni inte insett att ingen tycker om er? Det kanske är någon som skriver "TJOHO VAD BRA NI ÄR!! :D", men grabbar - Det kallas ironi.

- Sluta upp med detta nu och träna istället, kom tillbaka om ett par år och släng något riktigt fett, då ska ni få se hur det känns med positiva kommentarer.

Peace!
IQ52 out!

Nej för 111'e gången, jag HATAR dig.
Men det underlättar inte min vardag...

2007-06-08 10:42
hahahaha, ska ni äns kunna bräcka ner sörlin ?, han äter er, bokstavligt , abo abo abo säger jag bara, aladins arme är tillbaka, hahaha, snälla
pz

2007-06-08 10:46
Just Det Ja, Hälsning Från Sörlin: jag tänker inte komma till Alby? Men att jag så gärna misshandlar de två alladinerna om dom tar sig hit. När de tar sig hit så väntar misshandel.
pz

2007-06-08 11:43
hahahahhahah

2007-06-08 12:47
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH FAN VA NI E SÄMMMST! HORUNGAR E DET NI SOM EEE FAN VA NI E SÅ SÄMMST BÖG HORER!"
punkternas punkt...

2007-06-09 15:02
Albys kungar, släpp micken, ni blir hatade på whoa.
Idioter sug min kuk.

2007-06-09 15:58
Helt värdelösa, ni har inte ens varit i närheten av att få hålla i ett sjutvapen och ni har säkerligen aldrig rökt på heller. SLUTA LEK GATA OCH GÅ HEM TILL ERA PERFEKTA FAMILJER OCH TIGG PENGAR TILL EN BÄTTRE STUDIO... Lägg ner rasse låtarna också.

2007-06-09 16:31

"beat: ingen vet" Jag vet.. 50 cent.. Haha keffa e ni..

Om en cigg förkortar livet och ett gott skratt förlänger de, borde en spliff hålla skiten på en stabil nivå!

2007-06-09 19:47
den e död
Norra B!!!

2007-06-09 20:13
haha detta va verkligen inte bra:D
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet"
/Leffe

2007-06-09 20:25
sluta skoja nu! de räcker.. we get the point..
Stå inte i min väg när ja dundrar fram /
Har grabbar som pushar varor som en kundvagn