Short Time - Fortfarande [ny låt]
Short Time är tillbaka med ett nytt spår "Fortfarande "....Det här spåret kommer att finnas med på EP:n som släpps ganska snart. Lyssna & Njut. Glöm inte heller att kommentera låten. Och var lite konstruktiva var inte lata =) Här har ni länken.www.myspace.com/shorttimee Text: Short TimeProducerad av: Dizzie Mixad av: Salladin & DizzieMastrad: TG StudiosRefreng = Alla Vers.1 = Hanibal Refreng = Alla Vers.2 = Salladin Refreng = Alla Vers.3 = Em-B Refreng = Alla ~1~
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ska checka :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Alla la de fett! flowet var ju inte dåligt heller beatet var skönt! o rösterna va grymma! Soft låt! Peaacee!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Tycker accan låter lite låg kanske är mina kassa hötalare jag har här nu.. Annars va det tungt :) peace
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
tungt som fan.. bra gjort!
http://www.myspace.com/quizze
Tungt som sagt.. men jag fastnar inte för låten, fast den är bra gjord! :) det är somsagt en smaksak, GJ Short Time
Fånga dagen.
Jag gillar det som fan, beatet är askönt är det salladin som gjort det? Rappen är också riktigt bra rösterna sköna o så riktigt bra!BIG UP!
www.myspace.com/suspectrap
Nu såg jag vem som gjort beaet:D
www.myspace.com/suspectrap
tack allihopa =D fan va schysst....jävligt kul att ni gillar det här =D.....Short Time sviker ingen...that's a promise!!! =D håll era ögon & öron öppna för vår EP som släpps riktigt snaaart ~1~ UPP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hanibal, galen vers.. längesen man hörde dig!! Salladin, alltid lika galen.. fett som fan.. Em-B, najs najs.. du e fan grym !! Reffen är öveeertuung. riktigt gung.. Bytheway, var e Dizzie ?
Http://www.myspace.com/dinafizzle - Http://youtube.com/VarbergsFinest
waaaazuuuuuuuuuuuuuuup det här var feet bräää.. upp med dennna tyckte allt lät feeett
www.sds.studio.nu
tackar tackar ...schysst att ni gillar det =D dinsaty Dizzie kör i refrengen då det sägs fortfarande gata fortfarande streetz....har lekt med hans röst så det låter så saftigt som det gör hehe =) ~1~ UPP
det är helt okej men beatet var fan inte nice om jag får säga vad jag tycker... kändes lamt - annars riktigt bra - Er förra "release" var betydligt bättre - beatmässigt! GJ grabbar
- "breaka... är de när man är ute och slåss med polisen? du är väl inte ute och slåss eller...." /momma
fett gubbar , tkr dock att ni är bäst engelska ! men tungt vare :) over out and peyz / Akerlund
onka for shiat.
fuck. beatet var älskevärt. belive me! reffen: tycker det fattades nått :/ men funkade. Hanibal: gillades inte tror jag hörde någon flowmiss men texten dög, lite låg acapellaSalladin: gillade din röst / ditt flow. rätt skönt faktis.. har inget att klaga på.Em-B: på minner lite on dmx.. på röst.. lät som att du var lite osäker men säkert bara nått som man behöver finslipa.. ajja vad vet jag.. mixx: ja den duger pz n big up!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Refrängen är det bästa på låten. Hannes vers lite mumlig ibland, vet att han kan mycket bättre, men ändå helt ok. ;) Salladins vers grym, gillar när du kombinerar rapen med sång. EmB, hörde att han bara gick i åttan? Fett som fan ju. Allt som allt 8/10. Props.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
Aiight. kritik. Beat: Rätt skönt faktiskt. Gnutta jobbigt men blev skönt efter ett tag. Rapp: Finemung mung boyzz. Text: Den va skön asså! Mix: Kunde varit något högre accapella, annars vare rätt okey! Sammanfattning: SPOTTA BOYZ! SPOTTA. Hehe asså ni e skön.Fred //Doggy
Peace
måste tacka er allihopa...kul att ni gillar det o skitkul o höra era åsikter om vad ni tycker också =) tack...... ~1~ UPP Whoa UPP
Tycker det låter bra som fan:)
thanx yall =D kul att ni gillar det =D UPP
yea denna var fet:D Alla la det soft... Fet mixning ... Upp för denna
Södra 16 Studio
Tackar =D....UPP
UPP WHOA
skön låt jaao:D fortsätt så mannen:D riktigt grymt pez
Check check http://www.myspace.com/mr.j0
denna diggades!, riktigt fet :). upp!
// PV till 120% //
Thanx yall =D kul att ni diggar detta asså =) UPP
Förra shitten var bättre... Peace
Louie Berg ger sitt bidrag till mångkulturen https://soundcloud.com/louie-berg
Producent
2007-06-18 20:14
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR