I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

C-us Med Jocke och Carro - R.i.p Janne

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-31 13:29

hej har gjort en låt om min bror som dog för några dagar sen..:(
tänkte spela en låt på hans begravning...
skulle vilja ha hjälp med att säga om det e okej att spela denna?
har aldrig gjort så för :(

skulle vara tacksam för hjälpen..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-31 13:32
det jag har hört ensålänge är najs.
B

2007-05-31 13:35
P.s Icetail Beat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-31 13:39
vill bara ta en minut och tacka icetail för det otroligt sköna beatet.. det betyder allt för oss.. du e guld värld ice! (L)

2007-05-31 14:31

Ny Länk här... LÅten-- snälla ge kretik.. det e viktigt för mig.. vill veta om deta går att ha på en begravning :(

2007-05-31 14:34
mannen den är fin  spela den på bregravningen

2007-05-31 14:40
ny länk:)

2007-05-31 14:47
aah alltså den var riktigt bra!
inget snack om Flow hit och dit nu.
utan det här Kärlek till din bror.
och den skulle lätt kunna spelas på hans begravning..

Rip. Janne!

big up till dig!
Immortal Technique! Thats music Whoa KidZ!

2007-05-31 14:55

De första 2 raderna tyckte jag inte flöt lika bra som resten efteråt.. men sen blire nice, nice sång osv osv, fint gjort av er

2007-05-31 15:17
riktigt nice.. bruden är riktigt bra.. tror brorsan skulle kännt sig riktigt smickrad över låten! Klart den kan spelas på hans begravning, r.i.p Janne (F)
www.Laneby.com
Spit It Out Crew!

2007-05-31 15:30
backup länk!
Biatch

2007-05-31 15:34
backup länk!
Jasså?

2007-05-31 15:37

Han va drogare va ? å han dog i bohus ?

Jasså?

2007-05-31 15:39
du suger ditt horbarn

2007-05-31 15:45
lyssnat på låten nu ungefär 10ggr, låten är jävligt bra. nog den bästa jag har hört ifrån både dej och dado. den måste ju spelas på bregravningen

R.I.P
B

2007-05-31 15:45
Ny länk tack :)

2007-05-31 15:55
Kan man få be om en backuplänk, tackar! :]
Det bästa med ungdomarnas fria sexuallitet är att dom går och lägger sig tidigt på kvällarna.

2007-05-31 16:52
finns länk upp och en back up!

2007-05-31 16:58
grym låt asså, så jävla fin

Vila I Frid :(

2007-05-31 17:14
Den är soft, härlig text! Ditt flow var skönt men du tog i för lite alltså även om det kanske passade till beatet, men du lät typ dryg på nått sätt :P Aja nice

2007-05-31 18:26
tack :( betyder mycket... sluta hata börja älska!
skulle man förlora en vän för att komma på det :(

big love to you all <3

2007-05-31 21:54
Fattar inte att nån kan skriva Att det suger?. men jag kan säga att jag tkr det är bra=( sry asså men yeye shit happens
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
Graffare

2007-05-31 22:01

mike spela detta..

Vila i Frid

http://metafourhiphop.com/

2007-05-31 22:16
Vila frid..

Den här ska du köra på begravningen helt klart, riktigt känslosamt.. alla som säger något dumt i tråden SUG min kuk säger jag bara.

2007-05-31 22:28
spela denna mannen ..

RIP!

tjejen kan verkligen sjunga!
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2007-05-31 23:08

ärligt, gillar inte alls dig överhuuvudtaget, inte det lilla minsta asså!

men detta e starkt, texten e så jefla fin! spela den!

cheeeeeeeeea ;D

2007-06-01 14:36

Rest In Peace. Fin låt c-us & co.

Du behöver inte veta vart du ska, du behöver bara veta att du ska komma dit.

2007-06-01 16:40
bra låt tycker jag iaf...fin som fan
Rappare

2007-06-01 16:48
riktigt fin låt. spela den på begravningen, utav tvekan.
www.myspace.com/lizenmusic

2007-06-01 23:20
Denna kan du lätt spela på begravningen.
Måste säga att du sätter den tight och texten är mycket fin.
Lider med dig broder.

Till Bigrob743:

Lite medkänsla mannen.
Hoppas att du får känna hur det känns när någon dör.
Dåligt av dig.
Dig ger jag inte mycket för.
Skäms
Lillbroshan - (En hand två fingrar

2007-06-01 23:42
hur fan kan man säga att låten suger? ärligt tänk sjävla hur ni skulle känna sig om din kompis dog, då skulle du nog inte vara så jävla kaxig längre

2007-06-01 23:54
rip 

2007-06-02 00:15
 Bigrob743 P22

Skicka meddelande
  Gästbok

Daterat
 Igår 16:55

värdelös.

------------------------------------------
Mitt svett de luktar brajj min brud hon börjar klaga/där jag bor de stinker fan weed på hela gatan !
Klockan är tio över tio.

2007-06-02 00:20
Innan du trycker skicka!
Säger du verkligen något vettigt i ditt meddelande. Det är INTE en regel på whoa att man måste skriva nåt i alla trådar man läser. Så skriv inte inlägg i stil med "Ok", "Cleant", "Ball", "Dra åt helvete", "Du suger", osv osv. Utan har du inte något vettigt att säga som tillför diskussionen något så låt bli att skriva nåt.
Klockan är tio över tio.

2007-06-02 00:29
Situationsterapi :

Neh men då skiter man i och skriva i tråden .

Som sagt skriv konsertiv kretik och ha översenede framför allt om någon som stod en nära dött-.
Lillbroshan - (En hand två fingrar

2007-06-02 01:16
Jäkligt bra ...
Beklagar sorgen! R.I.P

MVH / Dixza.

2007-06-02 02:09
Det gör inget va folk säger i trådden killar, tack för medkänsla och att ni skyddar min kompis:(
men låt dom skriva vad dom vill.. det ja ville ha svar på va om man kan spela den på begravningen? och ja har fått tillräkligt med svarar att ja ska.. men tyckte det va jobbigt har aldrig hänt mig förut.. därför behöver ja hjälp..

han sa alltid till mig gör en låt om mig mike, du e bäst på rappa...hehe:(
rappa om gänget.. men ja gjorde aldrig :(
så ja tänkte nu ska han få en låt.. men ja vet nu e det förskent...

kanske va dumt av mig att göra en låt om de :(
men det e mitt sätt att dämpa smärtan...
hiphop för mig e typ som terapi..

tack till alla <3

2007-06-02 03:04
R.i.P janne Oiva <3 Lider med dej Miike...
Känner han inte men jag vet hur det känns om mista nån i familjen....
Min pappa gick bort 3oktober 2000....Peyz and love..

Till Låten..

texten va rikigt niice , beatet va ett bra val...
tycker faktiskt att du kan spela upp den på BEGRAVNINGEN!!..
Big Upp...!!!!

R.i.p janne oiva , har några bars till dej...

Du va en kille som alla tyckte om,
Mike och jag sörjer nu tillsammans med dom//
Som värkligen älskade dej och dom finns ju för mej,
vila ifrid janne oiva vi finns här för dej//
jag vet hur mike känner säg du va ju hans bror,
Kännde likadant när min pappa kenneth dog//
Alla som kännde dej, dom saknar dej mycket,
ha det bra i himelriktet du vet vad vi tycker//

.....Sörjer med miike och alla er som kännde han...
Själv kan jag erkänna att jag inte kännde han men jag sörjer med alla er endåå....<3
[email protected]
Collab? Hojjta man.. ;)

2007-06-02 04:22
RIP

2007-06-02 12:02

R.I.P ., spela den på begravningen. :]

juliathorén

2007-06-02 12:11
fan påminer mig lite om KEN RING

2007-06-02 12:43
Quibus - och det blev han, han behandlade Big Rob så och nu blir han behandlad på samma sätt. Så du har rätt

2007-06-02 13:16
Jävligt skön låt! Tror bigrob tycker det känns tungt att han aldrig lyckats släppa nån så känslosam låt!

Bigupps för denna!  Skriv sen om den spelades på begravningen och reaktionen från alla! Tycker den var sjukt bra!
..!.._{-,..,-}_..!..

2007-06-02 13:28
Big robb ja har fan aldrig sagt så om din kompis,, den låten vill ja höra!

2007-06-02 13:34
Tack till alla som stötar mig här inne...
Situationsterapi du kanske har rätt deta kanske inte va en bra sida allt lägga upp låten och fråga, men ja trodde att när det e så här arvalig låt att dom som gillar skriver och dom som hatar e tysta.. om ja hör en sån här låt och inte hade gillat hade ja inte skrivit det i trådden, ja menar ja gör en låt om min bror som nydligen gått bort och begravningen e snart känns tynugt men känns ännu jobbigare när Situationsterapi o big rob säger att den sugger liksom... vem ska man lita på??...

Men med alla hjälp här innen och alla fina komentarar har fått mig må bättre.. ingen här känner mig typ men alla störar ju till 100.. det e sjukt...

Tack till er alla...

Specielt tack till KidooProductions P16
som skrev några bars:D

Mig Love

2007-06-02 14:16
Vem var broshan? är det din bror mike? inte blatte bror, utan riktiga bror? för jag tycker alla går och säger dom e ens brosha osv! är det en polare?

beatet är fruktansvärt bra. icetails bästa om jag skulle säga vad jag tycker.

flowet sitter bra, men som ngn skrev där uppe, första raderna sitter inte bra mike, men resten gör ni sjukt bra. big up, tycker du ska avgöra själv vad du ska göra, spela eller inte spela på begreavningen. bara din röst som räknas! big up!

ps. skönt och veta att du har skärpt dig och gör ngn bra musik igen. för alla dissarna du gjort på sistonde har varit det sämsta jag hört. men big up för dig som skärpt dig!

2007-06-02 15:16
nej nu ska jag klargöra en sak här.

det var INTE mike som gjorde det,jag ber om ursäkt till mike.

jag har snöat inne på fel grejj,det var en annan kille,mike jag ber om ursäkt,ska be admin ta bort mina idiot inlägg härifrån fort.

ber tusen gånger om ursäkt mike!!!!!!!

Behöver beats !!

2007-06-02 17:34
big rob: det e lungt... du har blockat mig på whoa så ja får skriva här.. ber om ursäkt till dig OCH alla ja ahr dissat.. ni kommer aldrig mer se en diss från mig om inte det e typ någon som ja känner som går bakom min rygg och så vidare.. men dissa för skoj skull blir det inte mer :( igallfall big rob ber dig om ursäkt.. gillar din musik ska va ärlig.. du skämmer ja ut mig totalt men ja skiter i.. ska vara man.. ja dissade dig för du inte vill göra låt med mig.. så nu vet alla.. vilket svin ja är.. men ja diggade big rob mycket och när ja adda dig och sånt va du kaksig i mina ögon lekte du lite känd.. och ja tänkte fan asså ja skiter och lyssnar på dena snubben får insperation och ja ber han av mitt hjärta kicka en låt skulle betyda allt.. och du gav mig smutts tillbax.. så blev ja sur.. men skitsamma hoppas alla här innen och utan för whoa kan glömma det gammlla och mina tråkiga dissar och ge mig en ny chans med real musik.. förlåt till alla...

2007-06-02 17:35
big rob skulle uppskata om du blocka upp mig på whoa så ja kan be om ursäkt personligen !

2007-06-02 17:41
Vilken Skojare du Är Big Rob. Shiit asså detta va endå den mest ointeligenta personen jag stött på på whoa. Haha OMG

Btw Väldigt fin låt finns på min Mp3 nu bygger upp en fin känsla. Men Mike jag har alltid diggat dej fast alla har klagat men ffs håll dej ifrån dissar o sånt nu.

Propps till dej för låten

2007-06-02 17:59

Låten är en del av dig till han låten borde inte lagts upp här,whoa är en sida där folk tror dom är stora för att dom är kända i fjortis trakten.
Låten va nice hoppas du gör mer låtar som hjälper din terapi för musik ger mer än terapi pz

W E S T - C O A ST - F A M I L Y