Dany_-_Känn_igen_Bitchslap
Låten <------------- LÄNK!
En låt jag slängde ihop som handlar om vårt crew "Bitchslap" Digga eller hata, ge gärna en komentar om du ändå ska ladda ner :) Peyz!
Texten:
Reff2x Dany De bitchslap "bitchslap" Som gör , nåt tungt För att sprida lite känsla Lyssna på musiken som vi gör och känn dig hemma
Dany
Det är dany i bitchslap Släpper något fett som har samma storlek som big bang "shit man" vi kan inte falla lågt När ni lyssnar på våran låt så blir det en katastrof För när vi, lägger beatet och rappen elegant så kommer skivkontraktet rakt i handen vi gör inga fel steg, "ne jag ser de" du måste medge att jag är högt över medel här i kvarteret så spelas det musik dag in, natt ut, det är en daglig rutin tyck vad du vill, men det här är hiphop "bitchslap productions" är något större än king kong Och om du vill nåt så finns vi "vaart?" På varenda dator i varenda datasal vi är rätt kända av oss och om du vill känna av oss så pumpa skiten höjj volymen om du vill vara som
Reff2x Dany De bitchslap "bitchslap" Som gör , nåt tungt För att sprida lite känsla Lyssna på musiken som vi gör och känn dig hemma
Outro balle
Jag är faran som lurar i natten!
|