Lyricist
2007-05-29 23:14
Excentri - Coffan, Kom hem
Så var den äntligen klar då, låten till min älskade coffan! Många har väntat, och ja, här har ni resultatet. Jag är nöjd, efter en lång tids sjukdom blev resultatet ändå helt OK! Så, ja, lägg en kommentar. Hissa eller dissa. Skit samma! Här har ni den iaf. Excentri - Coffan, kom hem http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=707646
Det finns inte tid till att ge upp!
text mässigt är du ju skit bra det vet du!! du kan verkligen skriva, bra text . rappmässigt var det helt okej, du har faktiskt lagt bättre,? förut. tycker flowet känns lite konstigt på vissa ställen. deliveryt var iblnad skit bra ! å ibland inte alls:S det svängde mycket faktiskt . mixingen var inte så bra.. däremot :P. men som helhet skit fin låt, som håller helt klart, mest kasnke på texten, men i helhet är den bra ida! bra jobbat !! kul höra nått nytt för dig ! väntar på mera nu! pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist
2007-05-30 18:20
Tack som fan Zunky, det värmer. Kul att höra! Är ändå helt nöjd med resultatet, det är helt ok, fast jag varit sjuk så länge! Kekke, tack så mkt, kul att höra! Personligen tycker jag att detta är det bästa jag gjort, både rapp, mixxing osv. Kör mest på känsla. Glömde nämna: Introt skulle gästats av följande: Irish, jayone, zunken stabil, alex, hannah, jonny och emmy. Men eftersom jag ville få klart låetn så snabbt som möjligt efter att ha varit sjuk ett bra tag så lät jag det vara! Vers1: Excentri Refr-sång: Excentri Vers2: Excentri Mixning: Excentri Beat: Nicke Dahl Tack för att ni tog er tid!
låten är bra, orkar inte dra något utförligt, är sjukt trött, men de v atungt
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
Lyricist
2007-05-30 19:03
racapp, Tack så mkt, det värmer :)
^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
känner att det är ifrån dig, utan för andra.. hoppas han kommer ut snart..
känner att det inte är från dig*
Lyricist
2007-05-31 15:06
Henka, vad menar du? Fattar ingenting :S haha.
jag ville att låten skulle vara från dig till coffan, men det är du som rappar för andra låtar det som.. förstår du? låten är bra!
Lyricist
2007-05-31 16:38
Henka, eh delvis. Jag skulle göra en låt till honom och folk som tycker om han ville att jag skulle nämna dom, get it? Thnxs :)
Excentrisk F17 Jo men det var lixom det jag mena, jag vill egentligen höra en låt som du har gjort till coffan och saker du säger till han fattar du?=)
Lyricist
2007-05-31 16:41
henka, men det gör jag ju? jag nämner typ 5 personers namn ressten är ju från mig:S
Lyricist
2007-05-31 19:37
Uppish
Grymt fin låt :P Saknar Coffan! Peyz!
Jag behöver inga vapen, mina ord dödar!
Lyricist
2007-06-01 19:15
mibpontuz, thnxs mayn :) Kul att höra, värmer hjärta!
Lyricist
2007-06-03 19:17
uppish
Lyricist
2007-06-04 20:21
seriöst :S Upp då förihelvete, jag vill ha kritik!
Asså,texten känns stell den är för utänkt för mkt tankar om hur rimmen ska va å såvidare så den ger inte rätta kännslan den borde ha i mina öron,flowet och deleveryn va inte den bästa på en sån djup låt som det är tycker du borde get allt mer tid och tänk igenom faktorer som kännslan i orden och beat valet. Annars va det kul att höra något från din sida det va ju ett tag sen fortsätt droppa shitt pz mr magic
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Lyricist
2007-06-05 18:26
macig, okey, thnxs! tack för att du tog dig tid! Tycker det är konstigt att du tycker texten är för fokuserad på rimmen:S Eftersom jag bara gått på känsla och sanning, och låtit det rimma lite som det vill. Sen ska väl en bra rappare, ha både bra rim och bra text, det hör ju liksom ihop, eller? :S Låten har jag arbetat med ett bra tag nu, texten flöt på av känslor, men inspelningen har dragit ut på tiden och jag har velat ha det bra. så det är liksom väl igenomtänkt och har fått mycket tid! Och beatet tycker jag är underbart! sen kan jag hålla med om att deliveryn svackar på en del ställen, men jag är ändå väldigt nöjd. och sen vet väl alla att mixa inte är min starka sida ;) Men tack för att du tog dig tid, kul att höra :) Kul med kritik!
mixningen var helwack... speciellt på refrängen.. men det är nog det bästa du gjort
http://www.myspace.com/akinonline
Lyricist
2007-06-05 19:38
akin, haha. kanske det :P Ok, det låter ju positivt tror jag :)
Lyricist
2007-06-06 22:37
uppish
den var as fiin ;) till danneteg ! bra ida :P /Krash,d
0 523
Alltså, du har ju inte snyggt flow någonstans, men för er som är inblandade är detta säkert en jävligt känsomässig låt.
Vet inte jag har en annan standard på musik än dig,en rappare behöver ju inte va bra för den rimmar snyggt, finns andra faktorer som hur han bygger upp en låt.Och det är ju det jag kännner du har gjort fel det känns som du byggt up låten på rim inte kännslor i mina öron. Sen har ju alla olika åsikter men det är min. Vi diggar ju helt oika stilar så är det bara
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Lyricist
2007-06-08 17:20
grabbenpåmicen, tacki så mkt :) jimmy, okey alla kan inte gilla allt, tack för att du tog dig tid :) magic, så sant som det var sagt, tack för att du tog dig tid!
Lyricist
2007-06-11 08:28
uppish ;D
Lyricist
2007-06-12 14:49
upp?
Lyricist
2007-07-19 00:46
shitt, det var ett tag sen nu med denna låten, men jag får väl ändå uppa, med tanke på att ja itne har nåt annat uppe i audio just nu, men det kommer inom dom närmsta dagarna :)