Elegant Mixtape - Smutsigare än rent!! (Feetaste gästerna)
Ladda ner skivan/mixtapet på nedre länken! Ladda ner Smutsigare Än Rent Mixtape! Ladda ner Smutsigare Än Rent Mixtape! Ladda ner Smutsigare Än Rent Mixtape!
01. Elegant (feat MG) - hon gör mig galen.mp3 02. Elegant ft. Hex & Maccan- sommar.mp3 03. Elegant - Skaka rumpan för framgång.mp3 04. Elegant med P.h & V.hollander - Va sa du (Dirty Remix!).mp3 05. Elegant ft. Dafne & Yield Bums - Vi gör det Orginalt.mp3 06. Elegant - Äkta känsla.mp3 07. Asma, Antagonisten, Marke, Max ,Bobbo, Elegant - Smutsiga Södern.mp3 08. Smutsigare än Rent.mp3 09. Elegant - Vänner föralltid (feat Proton & Pose).mp3 10. Elegant ft. Pose,Antagonisten & Therese -Minnet av vår vänskap (remix).mp3 11. Elegant - allt är soft (feat nicko McFish & Mg) prod.Stylus def.mp3 12. Elegant & Blezz- Boom shacka (prod.Stylus def) Mix Proton & Mg.mp3 13. Bonustrack Dreamteam 07 (Dvv, Elegant, Talang, Mfs) Jay prod.mp3
Ett extra tack till:
Lay, Flyer, Felix, Lorentz, Mfs, Bilal, Mg, Proton, Aron aka uhh,
Stylus Def, Hex & Maccan och Stfu crew!
http://www.kgconline.se/elegant_mixtape.rar http://www.kgconline.se/elegant_mixtape.rar http://www.kgconline.se/elegant_mixtape.rar
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
jadu, har hört alla låtar utan 3-4 stycken . gästerna är väl nice, (som det står i rubriken)
HAr snippat igenom alla låtar.. och jag har aldrig hört ett ånt mixtape där alla låtar är så bra.. fuck va glad jag blir.. big up elegant!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Coffe gött! jag kräver mer från dig skriv hahaha! Lime: tack så mkt brush! det är jäkligt kul o höra! Big up till Lime tycker jag!
niecnice!
Lookin at you through the glass..
tyngsta på länge, tack Elegant! behöver verkligen ny musik :)
Priljans tack så mkt! -kriss p77 ohh fyfan va naajs o höra! det var riktigt kul o höra!
ska lyssna igenom nu , kommer med komments strax:)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Detta var riktigt tungt ! Shiet :D bra låtar som fan :)
Tack så mkt allihopa! fett att det är så många som gillar fortsätt pumpa min vänner!
F'n va nice att du har fått ihop det nu! Det blev grymt som fasen i slutändan Mr.Elegant! Thumbs up!
Dark Helmet: Did you see anything? Colonel Sandurz: No, sir! I didn't see you playing with you dolls again.
Wooord! fortsätt whoa!!
(Feetaste gästerna)? När du skrev så tänkte jag mig folk som obx, org 12, öris, ken, paragon, calle p, afasi osv. men jag kände igen två namn på ditt tape typ och det var asma och antagonisten
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
ManiaZee P16 Jag menar såklart underjord när jag skriver "feetaste gästerna" jag menar alltså inte 50 cent & p.diddy när jag pratar om feta! sen så tror jag att du inte vet så mkt om vem som är vem här på whoa! men tack ändå för att du checkade det gillar vi
argh, tröttnar på såna som maniazee. feta artister är det ju? Alla på tapet kan sin sak, och mycket till. tapet var fett som fan:) kul med new music, yO!
Klockan är tio över tio.
nice main...har hört några av låtarna redan men det va bra brush...peaayce e
Ensamma vargen
_Apollo där håller jag med dig! tack för att du checkade big up!Nabil P20 Ja fan! tack broshan! fett fett
Fan va feeta låtar! alla var skit bra! bäst var nog Dreamteam 07! sjuuuukt bra!!! älskar tapet! omslaget eller covern som det heter var skit snyggt! såg proffsigt ut! naajs wooooork!
personligt
Du var med i Stfu crew va?
personligt
Elegant P18 då klagar inte du om jag lägger upp ett mixtape med riktigt feta gäster och de feta gästerna är de bästa rapparna i hela noppikoski?
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
Gizzis tack så mkt fan! yepp jag är med där!ManiaZee P16 då får lägga upp vad du vill ifall du har rättigheter till det!
wooooow! det var nog bland bästa jag hört! vissa låtar ärju helt oslagbara! fyan det har går stright to my mp3 player! jajämen bra jobbat får man väl säga!
tackar tackar!upp
Fett mixtape, detta diggas. Många sköna gäster. :) Mycket bra låtar :) Detta är riktigt bra gjort. UPP
mixtapet höll en stabil nivå rakt igenom, bra jobbat!
hets, stress, fest!
tack så mkt grabbar fett kul o höra!!
damn fett mixtape asso, sköna låtar. feta gäster.. mycket bra jobbat... upp för elegant!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
vart är mitte xtra tack? fint mixtape, helt klart
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
quiroga: det tycker du? gött! fett!Yoni: jag visste att jag hade glömt ngn! fan! du förtjänar ett stort tack du med som producerade ett ass skönt beat! jag har visst glömt fler än dig! jag vill tacka Yoni för ett klockrent sammarbete!!!
det låter ok... men text mesigt så tycker jag det inte e så bra....men men... lytcka till!
Yeeaaah maaafhaakka
Fan va skönt att någon lägger upp nåt bra iallafall. tummen upp för dej Elegant.
Jasså?
zurre P19 tack för att du checkade ändå! Bera hehe tack broshan! fortsätt pumpa nu!!!
bra jobbat elegant , det här behövdes lite ny fräsch musik som förgyller mina öron ;) haha , sköna låtar och klockrena gäster ett bra jobb mannen , fett fett fett peace n love
chasse dyker upp som döda fiskar
Chasse tack ska du ha mannen tack för att du tog dig tid o checka tapet!
mannen du var ju bra fan !!!
elegant du är ganska keff faktist, klent delivery, missar här å där och dåliga rimm. sköna gäster dock ! pz
Jag gillar ej dina texter ibland och inte heller vissa sätt du kör på, som när du säger (i Crewbattleronden mot CCK) säger "Ho-ho-holla" Där låter det lite krystat & tillgjort... Fast Allt är Soft kommer pumpas ett tag nu!^^ FRED! Sen en fråga, varför inte köra låtar med Dom ur STFU? Rockyrock & Sbäss Var riktigt sköna ju!
skit fett mannen upp !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack så mkt grabbar! yes yes!Tomten- jag vet itne om det har med crewbattle o göra men visst balnd ihop det du! hahaha Sedan att dom i Stfu inte är med är en annan femma det skulle dom ha vatt men tiden rinner!!akse P18 okej tack för att du checkade! jag vet inte om det är du som ska snacka om vem som är keff jag emnar såna ord använder man bara om man behäskar det man håller på med o det gör du defenitivt inte eller vad säger ni??? pinsam skrivit!lurkstyle P0 tack så mkt broshan fortsätt!!
Fan skönt jävla mixtape, ett soft drag med en massa bra låtar! :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Det var rätt fett fast jag garvade åt att du sa i första låten "Om du kommer från Stockholm borde du akta dig" Så inleder nästa artist i andra låten "Jag kommer från stockholm" lite småkul haha :) Men annars det lät helt ok, big up! peace
Elegant. ja ja menar de, imponerande måste ja säga, forsätt då ;) tummen upp!
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Elegant P18 okej vad ska jag skriva då ? Jag tycker du kan bättra på dina rim, tycker att du saknar delivery, och du flowmissar lite här och där! vad var de för pinsammt skrivet med det? Jag skrev vad jag tyckte? Spelar väll inge roll vad jag gör eller inte nu var de du som fick kritik, har inte sagt jag är bra pajjas!
riktigt nice brush, fett imponerad! KEEP 'EM COMING!
Riktigt nasj mixtape :D fett bra låtar o bra rapp igenom hela :D Big Up på denna asså :D
Pleassure Du fyller ingen mening i dagen, som en fästing//