Elfaco - Backa av Diss. & ÖVersakning
vågar du svara? tydligen inte shqippe. Så ja tog med din brud på min senaste diss;) Varsigooood. Ej bra mixad kanske, orkade itne slänga så mycket tid på den skrev och gjorde allt sanbbat faktiskt, men det räcker;) http://www.speedyshare.com/560978744.html
aah så kan de låta! ..myspace.com/haffilagom
introt KAN INTE BLIR TYNGRE reffen är rikigt cleeeeeeeeeean versen är galet bra main du blir bättre o bättre peace one love
www.sds.studio.nu
elfaco bästa låten du har gort!! du la det skönt och Tungt.
grymt intro, kanske lite långt låten i helhet va grym!
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
thnx...:)
upp föfan.
bästa ja hört med dig ! ref är nice som fan .. i verserna låter du nästan som ken ring .. men ja diggar det här ! upp ! peace
Ahahaha, vet inget om biffen, men fan, man blir ju stolt att 331 har lite skillz iaf. Riktigt nice gung.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
"men säg inte att jag snacka med dig, " "nej då jag lovar" HAHAHHAAHHAHAHHAH... Så fet låt mannen.. :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HAhaha jag Dissar dom i ystad! jag som pratar i telefonen faktiskt....Här har vi 151 Style.
Haha, fett jävla intro :) Låten va grymt fet :) Fortsätt så här <3
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Thnx alla. Upp lite då ;)..
komigen;)
hah tackar.
Fyfan de här diggas :D Riktigt tungt!.
Oggy ^.-
Hahah Elfaco! Fan vilken grym låt! Introt knäcker allt, reffen var fet och verserna var ännu fetare. Hahaha! Keep it coming, Elfaco! -peaCe- //Aidon
http://www.Aidon.tk
introt verkar fett... typ.. "klamydia, ja fyfan självklart bla bla" verkar lite fejk. men den var annars tung :)
Klockan är tio över tio.
Elfaco brorsan.......introt finns de inga ord för!! haha din sjuka jävel...hahaha....ring mig för fann goda nyheter om skivan....ciao bro
tackar så mycket allla:) , btw inget e fake, är hans tjej alma som ringer mig. Big-a That good brother;) lyssnade på det itll skivan WOONDERBAARA BEATS:) uppupp
haha..! bättre å bättre för varje låt
Biatch
HAHA, fett brush!
One in a milli-on.
Tackar tackar:).... upp !:D
haha den här var klockren! han e knullad hur än han gör nu haha! Upp på denna.. peace // MatZiiO
hehe tackar folket, förorten, ja var med alma i lördags oich det gick till vilt, hon var skit förbannad för det ja gjort, ja fick iafall det jag sökte efer...Sqippe har inget mera att tilläga han har gömmt sig, men skickat på mig blodtörstiga albaner, vilket kan bli spännande.. och ja hoppas det blir det. fortsättning följer ska träffas på onsdag. Uppp upppp
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha fy fan ahahahahaha mannen hahahahaha alölvarligt hans egen bitch dissar han ahahahahaha ahahahaha
living life like it´s suppose to be, but this muthafucking hard life keeps calling me.
Alma säger: du får inte säga till han att vi snackade, Elfaco säger : nej nej jag är inte sån hahahahahahahahahahahahahahahahaaha legend hahaha fan vad skön Låten är över fett du knullar sönder han reffen satt hårt verser satt hårt oxå beaten var skön och bäst av allt bara introt knäckte honom whoa up up up det här är värt att lyssna på jag lovar er peace out
klockrent! där dog nog han alltså =)
Real power can't be given. It must be taken.
hahaha tackar folket , kommer mer spännande nyheter!... UPPUPP!!
HAHAHAHAHA Jag kommer inte säga nått jag lovar, jag är ingen sån asså Hahaha, fan va kung =D jävligt ball diss
You already know, den e on lean!
skönaste låten jag har hört av elfaco,fet som fan:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tackar tackar folket.N" jaa hon driver sönder hennes kille, hon gjor de slut för jag ämne hennes namn i förra dissen hahahaha.... aja upp uppp
Ngn som har låten kvar på datorn? Har bara snippet eller om man ska kalla den för ofärdiga låten. Tacksam för svar
Tabell !