Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
Ska säga att de var första gången med cubase med=) så de låter lite ihopklippt kanske:) pZ!
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
upp då=)
upp kommentara whoa!:)
Tack, mer kommentarer?=) upp
UPP för idah då!=) vill ha mer kommentarer juuh
För det första, varför har du sparat det i wma format? bara nyfiken :') Och till låten :Anden : Ditt flow är inte så jävla dåligt endå, jag tror det skulle bli helt okey om du tränade det EN hel del, du har långt kvar på flowet stundvis, (inte ofta) låter det helt okej, men sedan drar du iväg så tänk på det där och det låter faktist rätt hackigt, men well.. alltid en grund lixom, jag tror du kan bara du ger det lite tid & träning. Din text är helt okey men lite halskum, vet inte.. Låter inte som raderna är riktigt jämna och så där, inlevelsen är väl inte på top fast duglig. Vet inte ens om du mixat eller bara lagt på någon effekt du tyckte lät cool, men jag diggade inte den någonstans och kvalitén på själva låten var inge vidare, nya prylar, träna på flow och inlevelse, finslipa din rader så ska du se att du har en stabil grund, long way to go.Kevin , är det den kevin jag tror att det är? who knows ;P Ungefär samma sak här, och jag tycker du gör till din röst totalt det låter inte bra någonstans när du gör så här, och allting låter så jävla klippt, fan kör ni typ först 1 bar sen 2 bars sen 4 bars? ni har ju lagt upp det jävligt konstigt måste jag säga, men jag gillade inte hur du gjorde det, flummig text men helt okej, inlevelsen är inte på topp dock och gangster attityden störde jag mig på, träna på flowet, inlevelsen, och försök göra din gangsta attityd till något lite bättre iallafall, no hate just love. Fixa nya prylar också så ska du också få en grund skall du se ;) Hmm, vad ska jag säga mer...halvchill beat men trummorna lät halvkeff asså.. Så det ni båda skall träna på är : Inlevelse Flow Lite lyrik Mixning (även hur ni klipper det hela osv) Fixa skönare beats Och kevin ska träna mer på sin röst asså, gillar inte andens röst heller om jag ska vara ärlig men well.. inget man kan göra någonting åt :') - Övrigt: Fixa nya studioprylar eller recca här i salatown om ni har möjlighet, anden du känner väl chrille om jag inte misstar mig? Over N Out /Alex aka snisk
Kronan, jävligt tack för den ordentliga kommentarern säger jah=) , håller med om mixning/ihopklippning ,gjorde den i skolan så min musiklärare mixa,den andra låten jah gjorde som jah inte vill lägga upp ens är kass mixning:/ ,skulle gjort det själv ^^ sen sparat i wma,är för att låten låg på en skiva, yes, ska prata om studio senare=) spela juh in i skolan första gången utan mitt fukking datamick, men TACK för ordentlig kritik pZ
upp whoa!
Jag, inte "jah"! Sjukt irriterande. Och gör om låten till mp3! När d e fixat lyssnar jag hohoho
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
lite träning på flow o så så blir de nog okey me tiden peaceeee o mixningen kan ju förbättras peaceee
Kalliistudios© 2:avåningen
Tack alla=) flow å mixning ska jah träna på då i nån vecka innan jah läger ut igen^^ pZ!
mc9 Gaah, som user sa. Sluta säga "jah" ser så extremt fjörtiz ut.
Vi är överallt!
JAG då,,,kan inte sluta med de andra sry..men kommentera låten=)
upp=)
Hälften av alla kommentarer är kompiskommentarer och den andra halvan har du skrivit själv. Nejmen det lät inge vidare :
Det bästa med ungdomarnas fria sexuallitet är att dom går och lägger sig tidigt på kvällarna.
haha anden din jävel :D nu börjar de lika nått fan helt klart de bästa du gjort, så lägg datamicken åt sidan så kommer de bli fett, peace
Konse''
beatet och texten va skön.. Men jag gillade inte ditt flow Peace!
hah tack..du man jah har inte srivit en enda sjalv...klagar du pa de sa kiss ma ass hoe.ç..tack alla andra
och micken kommer ska skippa min fuikking data mick pZ
upp upp:)
säker på att "noper" kommer kolla denna, så du ser, jah har inte en enda på min kontakt lista förutom ChrilleF, och aleexx har jah gjort låtar med och jah känner honom=), vissa gilla inte vissa tyckte det var bra?ai... säger bara att jah ska träna på flowet, och de gör jah..haha pZ
HAHAHHA jag ser bara ditt namn inga andras lol, och jo jag kolla denna för du dissa dig skälv och sa "skolprojektet är den ÄNDA låten som gillas" men ändå är det bara du som skriver i den, du låter fortfarande väldigt lågt kanske inte lika lågt som dom andra när du kör med datamick,du flowar exakt lika kast, raderna vill jag nästan spy på. anden vägra fixa länken som tur och tråkigt att höra men min polare hade låten på sin data så han skickade den. kolla Ovan 4 i rad som Ankan har skrivit.
www.myspace.com/friphmusic
Jag dissa inte mej själv,för det är den här låten jah mest tkr om med=), dom andra tkr inte jah heller är särskilt bra. jah flowar inte lika kasst här, jah sticker iväg bara mot slutet för att raderna var för långa=), de sa till och med en som inte gillar mej till mej på msn,han gillade texten,men flowet skulle jah träna på. men de kmr som jah sa=)
om du inte är nöjd varför lägger du ut dom på whoa då? eller gör dom bättre då
www.myspace.com/friphmusic