Kaggen - Sätt mej på plats - Terry Diss (rövslickarnas rövslickare)
Shoo Whoa!! Spitbull ringde mej kl 2-3 inatt och började hota mej och sa att han skulle ta saker till gatan o massa shit. Vi har haft lite småtjaffs nu ett tag. Han ska iaf komma till Stockholm i veckan nu och då har han lovat mej att möta mej ensam. (modigt faktiskt) Han tror att han kan slå mej - haha! Vi får se om han dyker upp! Så jag satte mej ner o skrev 4x16 verser plus en passande reff till bögjäveln. Så allt detta är gjort på 12 timmar knappt.. har inte sovit nått men jag är helt nöjd faktiskt!Låten finns här (speedyshare) backup länk 1 Backup länk nr 2 Backup länk nr 3 Vad fan ska du göra din fula keffa jävel? haha in ya face bitch!
Lyssnat lite ochd et låter Fett :D
Fan va najs kaggen :D riktigt skön asså
Jasså?
Den var najs faktiskt Big up!
http://biggedy-b.blogspot.com
Frågan är ju då, hade du förväntat dig ett svar från en som vad jag vet inte sysslar med rap ?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
haha inte illa lyssna bara på en men haha lite kul det dära :(modigt faktiskt)
hahah Pz
www.myspace.com/friphmusic
oj mena bara lite på låten ;P
www.myspace.com/friphmusic
mäktig som fan , denna va rätt ait fan;D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Soft låt =) hf SP, UPP!
Du vill stå i mina skor, men köp egna förfan
Nice låt. Uppdatera oss, om han dyker upp eller inte?!
..
naajs, kaggen:) fet låt, fuck spitbull
B
Ny lännk!
http://www.myspace.com/aiinac
den e tung, hade tröttnat lite på dej ett tag, vart lite tjatigt en sväng,men asså nu har jäg ändrat mej igen
bra att du sätter den där jävla sopan på plats!
http://www.herrbitter.blogg.se/
detta va riktigt fett! Skön reff. Spitbull blev knullad, fuck han! pzz!
GRYMT FET KAGGEN, diggar som fan.. korkad kille som tar de till gatan, du tar det.. grymt härlig!!
direkt från sundsvall, liten som en ärta!<br>www.clein.se | www.clein.se | www.clein.se
ny länk ^^
http://www.herrbitter.blogg.se/
riktigt skön låt asså :D 10 + ! pzzz
HAHAHA! SÅ JÄVLA BRA! Spitbull är satsen som hans mamma skulle ha svalt! mohahah
"Oooh, he is still here! Open and shut case Johnson! Apparently this black guy broke in and hung up pictures of his family EVERYWHERE!"
ny länkjävel :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
länk fan
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Tungt shit , ! UP !
soundcloud.com/jerrones
hahah så jävla nice. stackar spitbull mohaha
Tack alla =) Kul att så många kommenterar! Uppskattas jättemkt! vill bara pussa på alla er! hahahaha! peace
yeah kaggen, diggade inte den här lika mkt som 2 dagar senare till asma och co. Tycker att det var lite väl mkt tjat om att han var kort. Vissa rader vad dock rätt bra, t ex du är storkäftad som en flodhäst, pedofilraderna var väl rätt okej och den bästa var väl greta garbo raden, där fick jag mig ett litet skratt. :) Som sagt helt klart godkänt, men verkligen inte i närheten av asma dissarna. får se om han svarar ? ;) peace
aa visst serrö :)
galet kul o höra! Introt gör låten till nåt utöver det vanliga.. Terry är inte den bästa på hålla sitt ord, men när hela whoa lyssnar så blir det väl svårt att backa ur en uppgörelse?` Kaggen du är galen, o så ska det va. Peace War
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Den va rikigt Tight....Kan man få text med bree :) //Kidoo
[email protected] Collab? Hojjta man.. ;)
ny länk!!
hets, stress, fest!
_apaN_ P18 ja tror ja fokuserade mest på elaka dissar istället för p-lines här så jag håller med dej om att texter mot asma o co är bättre =)
Linged P18 precis vad jag tänkte! Nu äre svårt o backa ur... hahaha
--- jag ska berätta hur det ligger till nu ja menar ::.Det var i går då du Ringde min lur du ville möta mej i veckan ville Ta det till gatan men Ta det lugnt du kommer Bara bli skadad för du måste va korkad som beefar mot mej För ja skulle hålla tyst om ja va Liten som dej-- EY! -- bäst du håller ditt ord ja menar man mot man det kommer sluta med att du blir hämtad I en ambulans --- ja fick ett Skrattanfall När du ville möta mej Ja Tänkte: va? Ska den Hära lillen spöa mej --- för ska du skalla mej så träffar du min skoplös -- Ja överdriver.... du träffar ju min fotknöl --- allt ditt snack mannen det är bara fortsätta --- För du är du storkäftad, precis som flodhästar! --- så snälla kan du Köpa ett liv för ja e --- så jävla trött på ditt Rövslickeri REFF --- du hotar mej o säger att Du ska sätta mej på plats Vi får se om du håller det --- det kommer aldrig ske --- fitta! du bara Sitter o smöra o raggar på kända rappare o Slickar folks rövar o att du göre, du kan inte Neka till det. För jag är han som precis hur du e E För förut på msn så ville du Vara min kompis Men seriöst jag tyckte att du Bara va jobbig för du Smörade som fan o sa du Älskar min röst att ja var en talang o bland de bästa du hört en Duktig rappare som alltid lägger de skönt men nu hatar du på mej? håll Käften din tönt! -- och ja tycker det är Ganska roligt Att bara för att du gör mixtapes så blir du inte Kallad groupie --- men det är precis va du är ja vet vad ja pratar om du har ju Slickat mitt ass --- för seriöst man håll Koll på din Tunga För ja tror inte nån vill ha den Långt upp i rumpanreffffff -- Är du peddo? Ja undrar ju bara För vad Jag har hört --- så har du Knullat med saga o Om det stämmer äre knas för du är Tjugoår O knullar På tjej en som knappt har fått nå Pubishår hon e Fjorton! (sniff) de luktar Peddofeli Och vad Ja har hört har du gjort henne gravid det va Nått du inte visste om eller hur? Men grattis till din sexdebut med en äcklig brud som en jätteful -- så håll käften nu -- bli inte arg på mej --- för jag säger bara det som saga har sagt till mej -- en fråga till mannen Varför spelar du Gata för? ------- Jag Säger bara LoL din jävla datanörd Så tagga har du ingen röv o slicka våt? Men ge fan i mIIIIn röv för den e bara till för att Sitta på --- jag förnedrar dej va ska du göra? Ska du slå mej? --- Va ska du Göra ska du Be nån annan Svara åt dej?Refffffff klart som fan jag Ger dej spö för att Slåss mot mej är som en bildbok-- det är meningslöst sluta Leka skön. mannen vad äre du Vill mej? Ajuste. du ville ju ha me mej på ditt mixtape -- ja vet du tycker om o älskar min rapp o du tycker de e ballt när kaggen nämner ditt namn -- så jag tycker faktiskt Du kan sluta Leka rambo --- när du ska Spela matcho --- men ärsom Greta garbo --- För du är Fag du e jättekort troru Kaggen backar Bak mot en som Är 1 o sexti lång --- så håll vad du säger ring mej när du är här bla bla bla bla Det texten borde stämma på ett ungefär! tack alla!
Inte en endaste länk funkar för mig? "One hour limit reached" bla bla... Vill höra NU!
"Keep your friends close but your enemy closer"
hahahaha :D din sköna jävel :D jag vill fan höra hela samtalet :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2007-05-20 15:58
Kul att du får mer kommentarer än resten av Whoa, på 40 minuter! Ska lyssna.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Whoop whoop i stjärten på Spitbull.
spitbull.. alla rader påminner hur du trackar honom i trådar där du (också) sätter honom på plats.. låten är lite enformig.. men raderna håller uppe den.. flowet är riktigt bra och texten med.. förvånar mig inte om ALLA rader är ren sanning..eller? isf är de lite skämmigt.. tack fr mig, bra kaggen! am out lööw
o just de.. du är jävligt äcklig också.
yes kaggen, om du istället hade skrivit 2x16 med en jävla massa feta punchlines så hade det varit mer underhållande, men ärligt så kommer han nog inte ta dig ändå med det där jävla introt, menar ju, grabben har ju deran gjort bort sig utan att du behövde dissa honom egentligen :S :O :O bhahahhaha :D :D :D
aa visst serrö :)
Hhaahahahahahaha, överfett! Spitbull, håll vad du lovar nu! Kaggen, finns inga ord haha, fortsätt såhär =D
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?
Skivsamlare
2007-05-20 16:04
Cool låt. Sluta beefa folk nu & gör klart grejerna till skivan. Introt var kul & mixen var tight. Bra rader, speciellt den där om flodhästen som DU SNODDE AV MIG DIN KEFFA JÄVEL.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Aiiiiight! Jofan kul låt alltså helt klart yupp! Återkom med info om hur själva slagsmålet gick sen då!
facebook.com/idiomatisk - fan page
efterlängtad låt måste ja säga, har inte lyssnat än ska göra de nu,kritik kommer sen (:
-pack you'r bags man, you are a tourist!
"-- Är du peddo? Ja undrar ju bara För vad Jag har hört --- så har du Knullat med saga o Om det stämmer äre knas för du är Tjugoår O knullar På tjej en som knappt har fått nå Pubishår hon e Fjorton! (sniff) de luktar Peddofeli Och vad Ja har hört har du gjort henne gravid det va Nått du inte visste om eller hur? Men grattis till din sexdebut med en äcklig brud som en jätteful" haha wtf, usch spitbull : o tjock låt kaggen
jag har aldrig någonsin gillat kaggen. här är beatet off the hook,flowet e off the hook,har stört mig på din röst tidigare,men jag tycker den e nice nu och jag diggar den här fett mycket,hands down,jag tycker den är riktigt jävla tung,RIKTIGT tung! nu vet ju jag inte hela storyn och är inte intresserad av att lägga mig i för fem öre,men jag har snackat mycket med spitbull på msn,en trevlig kille,jordnära snubbe med bra värderingar. som sagt jag vet inte hela storyn,men spitbull är en kille jag aldrig skulle dissa,allt han gör är att försöka hjälpa rappare upp,han promotar sina killar och gör sin grejj utanför micken,och såna killar behövs i svensk rap,så jag har inget annat än stor respekt för spitbull.men jag kan inte förneka att låten e off the hook, period. snyggt gjort kaggen,men jag tycker still att du har lite för mycket luft i dig och jag märker det på själva attityden du har här,artister som oss ska respektera killar som spitbull som försöker hjälpa oss upp. bottom line : kaggen har fått min respekt som artist med den här booooooomb ass låten,och spitbull du har min respekt för dina värderingar,din personlighet och att du hjälper undergorund rappare. som jag sagt i flera andra beef trådar,det är för mycket beef i svensk hiphop,verkar som det är det enda sättet man blir hörd på.
Behöver beats !!
Reffen var inte alls bra och texten var jävligt ojämn. Flowet har förbättrats men kan bli ännu bättre. Skön attityd dock! Sammanfattning; ingen av dina bästa låtar...
hets, stress, fest!