Shorta m. Truce - Prinsessan Från Sagoland (Prod. icetail)
Tänkte lägga upp en låt från kommande skiva.. Info: Vers 1,2&3: Shorta Reff: Truce Beat: IcetailHögerklicka spara mål som Kommentera om ni känner för det.. peace outhttp://www.shorta.nu
Finns bara att säga, Riktigt skön rakt igenom, bra jobbat!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skön låt, Shorta Lkpg stolthet ! peace !
Linköping - Där idéer blir verklighet
Tack som fan kul att ni gilla
Rätt skön mannen !:.. peace
SunShine Reggae!.
Bra låt grabbar.. Diggar den.. Peace//Lillebror
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
Moderator
2007-05-18 14:08
Helt okej låt. Kommer nog lyssnas på ett tag. peace
myspace.com/jiahprod
Linköping represent! Finns inte mkt att klaga på här.. Eller, det finns väl inget att klaga på rättare sagt.. Den där Truce har en riktigt skön röst.. Shorta lägger det tight som vanligt! Big Up!
dude..
Living is easy, with eyes closed.
fett soft älskar texten
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt bra låt, tror detta är den bästa jag hört med dig. Texten är brutal, beatet är apskönt och snubben på reffen, äckligt tung röst. Vart kan man höra mer med honom? Big up och sov inte på denna whoa!
Moderator
2007-05-19 04:54
bästa du har gjort på länge...denna är fet :) Peace !
Thörnblom P0: tack tack.. jag har gjort en låt till med truce som du kan hitta på min hemsida.. riktigt kul att du diggar den.. Ice: hehe tack :D
truce är en jävel på sång, TKO represent! shorta lägger det finemang som vanligt
orkade faktiskt inte ens lyssna klart..tyckte beatet o rappen va seg
holma fo shoe..
napahl P23 så e det vettu.. olika dialekter beroende på vart du bor i sverige.. varför vara avancerad rap i love låt?
TKO tack tack :D kul att du gillar vet ju att du vet vad du snackar om :)
Moderator
2007-05-19 15:42
Jätte bra grabbar! Gillar texten, o självfallet rappen o sången:) Fridens
http://www.tweenerpie.blogspot.com
fräsht. diggar mayn. Helt grym, skön basgång by the way. hehe Fred ut, fortsätt spotta östgötska!
Peace
finns bara ett sak att säga den är tung
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
Helt okej faktiskt:) kan inte klaga på något alls för att vara ärlig..
Låten ligger inte kvar på denna länk finns på hemsidan.. under musik..
tungt !
Vänta, Truce är T-Roc a.k.a Tony Koma, eller har ja fel? Aja. Rappen sitter där den sitter. Reffen is tha boomb. Askön röst har killen, och han lägger det asköööönt! Peace.
One in a milli-on.
du måste vara den första på whoa som fattat det :D
riiktigt bra shorta ! fyfan. sick vad bra det var ! reffen va gryyyymt skön den med ! skulle vilja ha texten ? kan det fixas? peyz !
TKO_Entertainment P30: Haha, vafan! Du har ju typ tre olika namn. "Truce, T-Roc och Tony Koma", så vad ska ja gå efter? ;D
One in a milli-on.
det är inte jag som har tre olika a.k.a's T-Roc <-- hans gamla rapnick Tony Koma <-- hans aktuella rapnick Truce <-- hans alternativa artistnick
Producent
2007-07-05 17:00
Jag har lixxom inte orkat lyssna på nåra av dina låtar för jag har inte trott du va så här BRA Mannen ojoj Denna var fet blir spara på datorn och dunka lite för ofta tror jag ! Fan va skönt grabben Fridens!
Flyger fritt, landar platt
lika tung som vanligt bruuurs, ses imorgon antar jag . Peace out broo
www.mickau.blogg.se - check it out!