I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Psykadelia(Herj & Freddec) - Psykadelia

Vår Hiphop - Audio & Video

2007-05-16 15:57

Psykadelia(Herj & Freddec) - Psykadelia

Aja vi sitter hos fredrik har inget roligt att göra och är rädda för solen så vi spela in denna låt!

Skriv lite roliga saker nedan!

http://www.speedyshare.com/897947417.html

Fisk soes

2007-05-16 16:07
nja inte nå jag diggade faktiskt:/ flowet va ju helt okej och så vet inte va de va men gillade inte de så mkt.
JimmY

2007-05-16 16:09
ok wrix:(
Fisk soes

2007-05-16 19:13
upp! skriv en kommentar!

Rappare

2007-05-16 19:26
Refräng: Funkar, men den är lite jobbig :D
FreddeC: Jo! Flowet är bra. Jag hör en riktigt grym potential hos dig men jag tror du måste dra upp det hela en nivå när det kommer till ljudkvalité, mix och artikulation, för samma problem som alltid! Jag hör inte riktigt texten.
Herj: Alltså, du missar ju inget men jag tycker du är för lik varje gång du släpper. Du borde hitta på ett sätt att utveckla dina verser, typ följa beatets melodi lite mer förrutom bara trumtakten.

Jonsson, det värsta jag vet är att du är riktigt bra då du vill. Min tår tycker jag fortfarande är det bästa du släppt för då hade du grym delivery, flowet var bra och du hade riktig connection till texten. Sånt här känns lite mer skämtsamt, det funkar men det sätter sig inte.

Det bästa ni gjort som grupp är dock "Varför vara nykter när man kan va full". Den satte sig på huvudet!

Jag tror problemet är att låtarna/sessions är lite intetsägande, jag skulle gärna höra/vara med på en låt då ni verkligen bestämt er för humor, för det tror jag kommre funka riktigt bra.

Eller temalåtar där ni båda har grym connection till texten, liksom vardags bekymmer.

Jag VET! att ni är duktiga. Det är därför jag uppmanar er att satsa på kvalité istället för låtar som tar ett par timmar från början till slut.

Det är min ärliga åsikt, jag vill ha mer: "Min tår" "Raggaman" "Drunken fools" , you dig?
facebook.com/idiomatisk - fan page

2007-05-17 12:59
rainmaker: thx för utförlig kritik!

mer!