Tedi - Vart är du nu
Yup! Bara lyssna. Det här är inget radiohit's försök. Bara sånt som behövde göras. Jag skrev första versen och spelade in den först bara. Och refrängen. Sen fick jag reda på en del saker och då bestämde jag mig för att göra den andra versen. Hoppas en del gillar den iaf!http://www.speedyshare.com/742253793.html
Njaa asså vettefan va jag tyckte om de här.. Du flowar ju bra och så men de nått i verserna jag inte gillar, de låter för stumt och trist liksom, du skulle gjort de ltie mer livligt och lekfullt eller nått sånt men ändå behållt känslan för den tycker jag du lyckades med riktigt bra. Tror de kan bero på mixningen är lite smått dov. Reffen, härliga toner faktiskt. Fin känsla! bra! Texten är bra me inte så mkt att säga där, du säger många bra saker och har ganska bra rim. Mixningen låter bra men tycker den låter lite dov eller stum. Vet inte varför men fick den ljudbilden av den. Så är kanske de som gör så me verserna vet inte. Beatet lät nice tycker jag. Digga de som fan! Helhet, helt okej, de låter riktigt bra stundtals! Men som jag sa jag stör mig lite på att de e smått dovt och stumt ljud. Fred! /D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
El_Capitan P1 lungt :).. glömde säga att de kan va mina högtalre som spökar me för lät faktisk bättre i lurar nyss =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har bara texten på papper. Orkar inte skriva av. Men du får väl lyssna. =) Durlind: Ok! Bra det. Att det lät bättre i lurar alltså. Inte att dina högtalare spökar.
inte det bästa jag hört med dig mannen . men däremot var den bra asså=) peace man
SunShine Reggae!.
Ted.. Jag diggade det här, låten är ärlig och jag känner verkligen att du menar allt du säger i låten. Texten är nice, flowet sitter som det ska. Refrängen, gillar den på sätt och vis. Första delen av refrängen låter lite.. njaaa.. Men andra delen av refrängen när du säger Vart e du nu för andra gången. Därifrån och till slutet diggar jag det. Lite vågade toner men det låter nice trots allt! :) Beatet var nice också, riktigt skönt!Kul att du släpper en låt, det var länge sen sist. Men det är bra att du släppte en låt nu. Så kanske du kommer igång med släppandet igen! (:
Akii_L P16 Tack så mycket! Kan hålla med dig om refrängen. Jag la nog inte ner allt för mycket tid och energi på den. Bara körde in den. Det som kändes bra. soft soft = )
jag hade faktist förväntat mej nå bättre av dej :/ men text jävligt bra faktist, skönt flow, mixning har jag lite svårt o höra asså jag tycker att de e båda plus o minus på den, men de kan vara min hörlurar som e felet, lr hörlurar, så svårt o säga om jag tycker mixningen e aiight, men låten i helhet, 7/10
mayn, riktigt skön låt.. du är duktig som ja alltid sagt. Härlig inlevelse och allt.. SKööön reff. bro puss yo
http://www.myspace.com/quizze
fan vad snålt med feedback. kom igen nu
känslan i verserna är inte den som jag gillar med dig.. du skulel tagit de lite lungnare, då hade de blivit mycket skönare.. reffen är OK..
Helt Okej Entertainment HeltOkejENT.Blogg.se
Bra låt :) Peace
Kalas ..¿
Thx! Eddy: Okej! Jag körde så, tyckte det kändes bra. Men aight!
Vad ska man säga? Älskar den rakt igenom! Det är äkta känslor, och din röst är helt underbar. Reffen är störtskön! Och verserna är riktigt bra. Längesen jag hörde något av dig. Detta gjorde du riktigt bra! :) Varma hälsningar från Marre :)
Döm mig inte när du inte vet vem jag är!
Asså jag diggar dina saker du börja fixa till,du har skön stil. Réffen är dödande,fortsätt göra det du gör om du vill kolaba så är det bara att holla at me pz Mr magic
W E S T - C O A ST - F A M I L Y
Tycker det här är chill, kanske liiite halvkonstig mixning men jag diggar det ändå, texten är överfet, speciellt flow på något sett, tungt beat och chea, fett skön röst!.. puss
Tedi, ja diggar detta fett mycket.
reffen var grymmt skön :)
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
Favoritraderna är ju absolut:"Du var min prinsessa, du var underbar men det var inte dig jag älska, det var den du låtsades va//
sköön! diggar låten fett mkt :)
ähh, katastrofalt dålig feedback.
riktigt sköön låt mannen hörs att du menar det du säger :D UPP!
UPP!
admin kan ta bort tråden.
Säger som hela resten av whoa.. Njuter av reffen!