Du äger dom så jävla hårt, älskar det du spelat in från Skype när du pratar med dom... haha Jag gillar du flow, din röst jag diggar allting!! alla älskar willes<3
Tig Kvinna!
men helvete ? vad äre för mening att dissa han ? det är ju som att sno godis från ett barn, så lätt är det. och introt var det för långt men du la det skönt ändå. fast fast, jaja. lycka till !:)PUSS.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
varför dissar ni honom egentligen? har han dissat din morsa eller?
wöööörd på nynge :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.
hahahahaha introt ärså jävla fult
Konse''
osch! :O damn boy!! först VARFÖR ? inte värt de mannen! men fyjävlarvadjagdiggadelåten!BRA JOBBAT!
Älskar att älska hatet! www.znapmusic.com/r3a
bra jobbat ! men accan va låg :S hörde inte mycket av det du kicka :S
Killen snacka skit om mig på skype som ni hör på klippen med en av mina polare så jag har rätt till detta okej jag har irrieta mig på kille länge men nu äre så att jag släppte detta så slipper jag skiten sen..Pz Tack för det diggades..men men han får står för sina ord..Pz
Rap
haha , introt va så fult! hahaha (y). Skön rapp men var lite kort . Pääjz
Tkr det inte behövdes mer..Men Asså alla som liksom irriterar sig på att jag gjort detta behöver dock inte bry sig då eller glaga ge ba kritik..Och komigen nu whoa fler som tanka än folk som droppa komment ..Pz hare fett:D
Rap
ja sant, du kanske tycker att du borde. men liksom orka ? vad äre för mening ? Det kan vara kul, för man vet att man vinner ? men men, jag har gjort det själv. men inte med en som inte ens kan prata för fan. han låter ju som en mongolid "ursäkta ordet" men han gör det. och WilleS jag tycker faktist man ska gå på nån i sin egen nivå. Sissta låten jag gjorde nu, den är bara på skoj så jag bryr mig inte. jag dissar inte folk så dära bara:P haha, men men. hoppas han svarar iallfall.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
LILLE PER- HAHAHAHA KOMPISPROPPS från stanislav's sida?
Tig Kvinna!
Lille per va fan säger du?? fyfan WilleS har den skönaste rösten som finns :@
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LiLLe Per P13: Fan va jag garva när du sa sådär ja de är ett typiskt täcken på varför jag dissar han folk säger att stani knäcker mig men vi får väll se haha..PzNynge P-1: Håller med dig men liksom jag har fortfarande anledning killen snackar skit bakom ryggen plus att jag har med när han och han grab(KOMPIS) säger massa skit så men men..PzTack för ni som gillar..Pz
Rap
Fan skriv nu gubbar :DPz
Rap
fett willes! haha "direkt från rövhålet" :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pinsamt. tankar inte ens. Hur gammal är du? "Jag är bara 14."
Tror de skulle bli tyngre med ett annat beat man :) Men de va tungt :) Behövs inte mycket för att knäcka stanislav Peace !
soundcloud.com/jerrones
WilleS, jaja ^^ skit samma. jag säger ju som jag tycker och du tycker, men varför dissa han om han snackar skit om dig ? snacka med han ;) han blir allt för förnedrad om man dissar han :O
Ehm WilleS ägde stanislav xD eller nej just fan stanislav sa juh på skype att det var Tomten , hörde när Wille snackade med killen han flåsar fan hela tin å flämtar han värkade rädd på telefon
Haha aiit :DMen fan tack...Nystrom P16: Vad snackar du om fattar inte ?
Rap
Stanislav kan verkligen inte vara duktig om det var han som lät illa på introt, jag gillar tyvärr inte "Bomben" du droppat på honom heller, tråkiga rim bla. I R OWUT!!!"!¤
hahahaahaha , akta stanislav flippa i introt : "Ge fan i att dissa mig annars knäcker jag er som hundskit" och akta fint han böjer på sitt namn ;) mord willes , fett :) reffen är skön som fan faktist :P
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
Skivsamlare
2007-05-04 22:06
du har talang fan.. ja vill oxå beefa stanislav, whoa's hjälte
http://www.soundcloud.com/adamkross
okej, snacket gillas inte rappen vad bra. fortsätt så
wait a minute man..
hur lång effektiv tid var introt? det är iaf nå man bara vill spola över hela tiden.
Hur fan pallar du lägga upp ljudklipp från msn då jag bara fula mig?Zyc0rE OMG, hur fan kan du tro att det är Stanislav?? :S
jag kommer svara på bögens diss
http://www.stanislav.nu
Hubler: Tack så mkt main :DHMR: Tack så mkt kompis :D tack alla andra också.Dock stani jag är en bög :Dmen men Sluta inte droppa komments Pz.. Tack på förhand:D
Rap
FETT BROR.. men vad e det jag hö me kvaliten:P? susar en del asso:P
Utalas säta pe
Sry main..Som ni nog måste förstå så äre inte mkt tid i detta arbete men men :DBara det gillas Pz..Och uppskattas:DPz
Rap
MANNEN.. det va ju TUNGT.. jah garvar.. haha.. så skönt o ha sånna dära inspelningar när han gör bort sig.. men asso du knäcker han.. det e ingenting o battla mot.. som en påse skit..
Utalas säta pe
Hmm.. gillas och uppskattas var väl att ta i.. Men det behövs ju inte särskilt mkt för att knäcka grabben.. Stanislav i introt: "Håll käften, håll käften jag käkar er till efterrätt, ni blir knäckta som hundskitar" - Lol ^_^ Vem var han andra i introt? "Stanislav är bra" - Jo för nog -.-'.. Låten var väl sådär.. känns inte direkt jätteseriöst :P
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Stanislav tror verkligen på sg själv.. han borde starta en egen religion eller nåt, shit. Han kan verkligen inte lägga adds. Eller main rapp för den delen heller.
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
Illusion_ P14: Okej haha jag skulle å prata med läraren på sån här samtal :Pså hade cirka nåra minuter och text å allt är inte serre ite för att vara självgod men visste att jag inte behövde legga ut så spec mkt..Pz Tack :D
Rap
Nice brorsan fett kack han blev i telefonen att han inte fattar vad han gett sig in på nollan blev fett ÄGd!!!! Stani lägg ner rappen mannen!!!!Big Upps till WilleS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tack broshan..Sluta inte skriv:DpZ
Rap
Asså detta va ju kalabalik:DRiktgt soft fortsätt så :D:D
haha shit asså har ngn kollat in stanislavs så kallade musikvideo XD haha orkade inte ens kolla 20 sekunder:P Vilket jävla skämt!! Propps till WilleS äger sönder killen. få se om stanislav ens vågar svara ska bli kul iaf:D Päääjzz
Btw jag hjälpte till att få idioterna att skämma ut sig på ljud klipp som jag sedan skickade till WilleS ;D
Tack alla :D Droppa komments
Rap
Beeefa mig ?
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Så ska du börja Domi :PMen ge kreds..
Rap
Jo come on willeS starta beef mot oss du har hypen på din sida, stor chans att ta hem det här nu? :)
http://www.myspace.com/bigdomilicous
Den är skön, skönt beat.. Dock tråkiga rim :/ Men ingen ide att starta nått mot Domy som ligger på Stanislavs nivå (A) Hah, bara skämtar, you know only love sweetheart! Men, utvecklia rimmen så kommer detta bli fett! Big up!
Tack:D Sluta inte skriv... Pz
Rap
Alternativ: Vare inte du som sa att jag knäckte dubbel V på flow:O??
Rap
NU BLIRREEEE RIIKTIII BIIIIIIIFF!!!!!!!!!
HahA okej din syrra sa bara det men men aja..Okej
Rap