Bra dom blev fedt ägda xD
haha, du ägde dom, ;D
www.myspace.com/lizenmusic
Jag måste säga att Mikael Persbrandt äger i den här. :P lol ^^, Annars är dem väl spräckta, om inte annat så borde dem väl vara det. Väldigt tunga ord kan jag ju säga, dissad nr 1.. Att baita Petter var lite överdrivet, tycker jag =/ Haha. Men hunden tycker jag synd om ;)
De va några roliga rim fan haha:D du tog dom, men nästa gång skulle jag backa dom så de blir lite jämnare hehe, Peace
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Den va fett clean asså! :D dem vart ganska ägda! ajja fett flow och skönt beat bra text mm, ajja peace
www.existenz.se Sveriges roligaste sida.
Thx allihop :)
Otis: haha aaa gört ;)
Upp!!!
Shorty
Kid: DNS lät samma hela tiden... så dom var 4 då som dissade mig? hahah okej behövde dom så mycket fok men klarade inte av det.. bra jobbat :D
Shorty
ingen som vet ingen som vet :)
Fsyfdldfø'
sant hangy haha :)
Shorty
Shorty! Denna var riktigt nice asså! du knäckte dem, Persbrant ägde på introt;):D Du lägger det nice som fan och har ett skönt röstläge.Beat: 8/10 Rapp: 9/10 Flow: 9/10 Mixning: 8/10 Betyg: 8/10Peace im out!
Peace im out!
Jävligt skön låt ;) du flowar på bra och allt jag tycker dom blev knäckta lätt =) fortsätt så här =D
`- JöRr3 -´
Kid men du westside ta en samarin och tagga ner dig en aning
Shorty
antamanisch: det lät som en kille igenom hela låten, förutom när Mio la sitt. men krävs det 4 killar för att försöka ta ner en tjej så behöver dom nog hjälp. det känns rätt pinsamt för deras del...
Shorty
Hahaha sant ;) 4 killar och ni vart ägda iallafall ^^ UPP!!!!
`- JöRr3 -´
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
T-I-M en brud :D
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
antamanisch: klart dom bara e ute efter hype, finns ingen annan förklaring hehe
Shorty
T-I-M sist jag kollade var jag tjej
Shorty
Blev fan imponerad även om rimmen inte satt klockrent rappen och resten big up saarvi
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
Tjuckbobbo thx mannen :)
Shorty
haha alltså, vet inte riktigt vad jag ska säga, men vet att alla 3 i dns är bättre än det här. Men låten var helt okej faktiskt.
- OKAAAAJ
BTW: DnS är inte 1 person..... -.-'' Rätt bra låt, men träna på rimmen
"Enda anledningen till varför jag skulle vilja vara tjej är för att ha 24/7 tillgång till boobs." - Baboso
okej nu ska du för höra, soft att höra en låt me dej igen, :D länge sedan faktist, o sen måste jag säga att den här e fett skön faktist :P nice nice
hahahah denna va fet diggar den jugge rader som fan
I’m smoking all the time not to get high just to ease my mind
sluta nödrimma annars var den bra.
I'm in the bathroom with a tommy gun, droppin gangsta shit.
Uuuupp denna....diggiiiit Sköööön denna du la Bmb TshiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiNooo
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mne upp för fan. shorty vafan lyssna nu gottfolk
Shorty: "antamanisch: det lät som en kille igenom hela låten, förutom när Mio la sitt. men krävs det 4 killar för att försöka ta ner en tjej så behöver dom nog hjälp. det känns rätt pinsamt för deras del..." Vad spelar könet för roll? man kan vara kass eller bra ändå :D
Riktigt bra! fortsätt så!
_Baver_ : könet spelar ingen roll tror du missförstod... Det lät som samma kille igenom hela beatet När dns kickade, fast det var 3 olika personer...
Shorty
hehe ja tyckte de va bra:) lite förvånad :) rap bra o textninge me fn :) peace
Kalliistudios© 2:avåningen
HAHAHa, shorty säger du åt han att hitta på något, när du själv sitter på whoa, själv har jag inga kompisar............
B
yo yo yo Elin.. jag har inte hört dom andras .. men måste då säga att du har utväcklats inom rappen
Producent
2007-05-01 00:39
Känns lite wannabe big rob i outrot
det med hunden e faktiskt helt ärligt sant, allt är ren fakta mio är myttoman och pratar mycket.
Shorty
haha, om jag har fattar det rätt så är du en tjej... men du låter som en kille som precis har hamnat i målbråttet....
Don't!
Som otis säger, "jag skulle backa dom" Bara för att det ska bli sött skulle jag backa våran egna Rapp gudinna :) Det här gör du bra tjejen :) Respekt å kärlek <3
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
skönaste tjej dissen jag har hört nånsin ;)
AAYHAHHAAHHAAHHAHAHA!!!!!!!!! slutet va klockrent!!!
haha gillades, short;) Fred
Peace