KusKeN - Jag Skrattar Mannen, Jag Skrattar Som Fan! (svar till nixy och Robz) dom dissar mej och jag dissar tillbacka...Hata eller älska jag skiter i:Phar upptäckt att rappa i hög hastighet inte e min specailite ;)dock vinner jag med texten, en sak som e säkert:Pjag mixade rappare och skrev texten...beatet e instrumental
(NIXY) behövde dra in en kompis så han inte faller ensamen/(ni faller båda två), så klart att man skrattar mannen//
du nöjer dej inte med att alla säger du är sämst/och då vi sa att vi skulle ta de till gatan så dissade du igen//
jag har allt plus lite till, och du saknar alla mina skill/jag blir helt jävla vild, för detta är 10ånde gången gillt//
öppna din mun jag har några rader jag vill du ska tugga/och du kan lika gärna ta mina skor så du har något att putsa//
och varför fortsätter kalla mej för (den där jävla hästen)/(ROBZ!!) borde igentligen inte änns öppnat käften//
du starta beefen så man tycker inte synd om dom/Robz de lätt som du hade kuk i munen (så vart fan fick du luft ifrån)//
jag beställde en pizza och fyllt kryddad med bönder/Robz joinade nixy så nu blev pizzan ennu störe jag ska tugga sönder//
RobZ, jag är het som eld och du är het som snön/och vad har du imott porrfilm? utan dom skulle du inte änns vara född//
har aldrig hört dej rappa och de du gav mej va värdelöst/att du inte tänkte tidigare att de var meningslöst//
är du jämt så här i forumen? eller had admin inte sett dej i dom forumen eller? för du är inte bannad!