Först
Fred Yaaoo / Mr . Zork
haha och de e bara folk som suger:D
Pundare med Prestationer.
Promotor
2007-04-24 18:26
kom med nyare "dissar" än "kaggen är tjock" HAN ÄTER UPP DIG !
Jag röstar på Crunk_dude i den här batteln.
facebook.com/idiomatisk - fan page
de var fett bra, ska vi droppa en diss nån gång anton??
lägg ner med kaggendissarna alltså trots att de va fett nice. du snor våra kommentarer o de e fett played!
this is ill!!!
FatDog : snor era kommentarer ? okej inge mer kaggendissar nu tar vi crunk_dude o alla andra "Coolingar" ... = ORMGROP =
Promotor
2007-04-24 19:20
hahaha, varför inte bara lägga ner ALLT?
Bästa dissen jag hört mot kaggen... vill du veta varför? Det var lika bra som alla andra, hördes inte i mina öron.IQ52 out!
Nej för 111'e gången, jag HATAR dig. Men det underlättar inte min vardag...
du e fan efterbliven... inte änns kul... du är sämst.. du kan ju fan inte änns prata ... jag har en "pingne" orka....
Crunk_Dude P16 bra sagt dära :D
Hammmmmmmmburgare + en cola
vafan e de e med er el??jvla töntar...
Kalliistudios© 2:avåningen
sökeru hype eller?
www.myspace.com/friphmusic
haha vilken töntig grej att släppa, dumt och växa upp!
HÅRT skare va!
snart går jag fan lös på varenda ungjävel
skaffa ett liv va faan, va seriösa om ni ska släppa skiten.. sånt här skit kan ni hålla för er själva....
Producent
2007-04-26 20:01
bästa dem här är idoler
Flyger fritt, landar platt
Så jävla tung låt. Måste uppa den
Hahaha Kaggen sa det ;) Soft¨Asså seriöst :O detta börjar bli EXTREMT JOBBIGT nu! Snorungar!
Signatur?
jag lovar att ni själva är feta småbarn som har lanparty och kör harry potter och sagan om ringen race. sitter o drar en tarzan åt golen.. äckliga emobarn... serriöst. not xrossway, cut it upway. alltså jävla småbarn.. ni drar upp våran tid och andras tid med eran skit.. antingen gör ni nånting ordentligt eller så skiter ni i det...
Dude tell me something....
majnmä. haha ja men man blir så jefla frustrerad över idioter som tar upp ens tid. för man laddar ner låtarna o kollar sen bah *suck* haha
snurresprätt ? moget namn du hade då ...! haha
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Ejj. va fan e de här för not?
Elcesones
antes hahaha visst har jag!!!... är ju så seriös jag.. men hade du hört mig hade du nog inte klagat.. och vem fan har snurresprätt som artistnamn?! inte jag... bara ett namn över whoa.. du osm inte fattar nåt va?
Vote: Organism 12. Kännde att han var helt enkelt säkrare på beatet, man drogs med liksom. Hahaha, va fan är detta?
haha fy fan va jävla sorligt ! ! ! !
Fett bra låt. Kaggen ja tror inte du har nån chans deras flow satt som lim på papper ! Ärligt lägg ner den här jävla skiten tycker synd om kaggen som ska få dras med er småbarn sådär.
när ska detta sluta? att folk inte tröttnar... e d nånn överhuvudtaget som fortfarande tycker att det är underhållande
http://www.myspace.com/akinonline
håller me crunk, de börjar bli jävligt jobbigt me alla jävla skit dissar orka inte ens lyssna på denna
Konse''
Hmm, ok så du försöker dissa någon här men du har ju inte ens minsta tillsynelse av något som helst flow här. Slå upp synonymerna till dålig, lam, och intetsägande. Antingen har du gjort den här när du var bakfull eller så har du varit präktigt på dojan när du skrev den. Seriöst det här kommer du inte långt med. Du måste skärpa dig 100x om du över huvud taget ska ha ens en minimal chans att imponera på mig. Betyg: 0.5/10.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Jobro : För det första , det är inte ens en text ( utan bara freestyle typ ) För det andra , han är liksom ingen "rappare" För det tredje så tror ja inte att du har så stor chans att impa på mig heller ...
Men asså seriöst... alla kaggen dissar låter likadant! Kom på nått nytt.. så dåligt så jag nästan tycker synd om er!
Underground
asså seriöst va håller du på med. måste krävas en hel del mod för att lägga upp något så pinsamt moget att härma asma i början med, suck asså
www.myspace.com/naturmusic
fyfan vad tärt, alla dissar kaggens röst, varför ens, ni är bara jävla haters för att ni vill vara som han men har inte vad som krävs, peace
Get jiggy with it !
kan någon förklara för mig vad alla har emot kaggen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alla som dissar kaggen e dåliga, drf asma dissade honom =)