Neggah - Hopplöst_&_Hjälplös
Yoyo, nylåt reccad idag hos jerrones:) Är dock fett förskyld som ni kommer att höra på vissa ställen^^ Lite knas så jag reccade låten för det skulle kännas bättre.. ajaLÄNK! Text; jag. Rap; jag. Beat; dumhet fråga han;D Mix; jerrones studio; jerrones Props ; holmis.Hata elr älska. ONE!
myspace.com/herrolsson026
Grym text (Y) , dock har jag hört bättre från dig , blev knas med ljudet också märkte jag också , men låten är fin i helhet ;D .. UP !
soundcloud.com/jerrones
Om den första länken fuckar.
backup!
thnx, jerrones:) one !
riktigt nice låt upp för denna hehe 13 nedladdningar å 1 kommentar fan vad snålt skärper va fan :P hehe peeayz
den va nice, inlevelsen va bra =)...men du har jävligt tung röst tycker inte den passar till sånt här passar mer till skryt, men den va skön man =)...Peace
Konse''
Tack holmis:), chrilleF yaow sant.. men kännde va tvugen att kicka denna.. :/ ONE !
bra txt som faan, fiint budskap ;) Upp för denna ;) Men va inte så Negativ Neggah ;O UPPP!!
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Tack toni ! Respekt till dej ! One !
riktigt bra låt, peace bror
tack mayne :) Respekt ! one <3
beatet är älskvärt . hörde fan att du va fett förskyld cool låt :)
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tack lvs bror :) one !
fett fin neggah, man blir stolt fan;) hehe:P skit gullig text oxå;)<3
tack tito bror :) <3 one
UP:)
okej :) Som någon sa där uppe, att ljudet vart lite knas, men grymt bra text i denna. mkt bra inlevelse, vad jag tycker så är den lätt på topp 3 av dom låtar av dig som jag har hört, peace <3
Forumsignatur ???
Jiggede_J, Orden värmer riktigt mycket:) Tackar! All respekt !<3
_BaVeR_ tackar:) one !
This file has been downloaded 50 times 9 kommentarer kul! :(
mitt vackra beat, glad att du fick det man (: ryser fan till din rapp & inlevelse. kan vara för jag vet handlingen bakom allt.. ljudet är lite knas.. men vacker låt, har sara fått höra den? upp bror! <3
vad gör en rappare egentligen? www.myspace.com/dumhet
Nope inte en.. :) tror jag iaf:P soft att du diggar bror ! och tack för beatet all respekt till dej bror <3ONE
Nice text, skönt beat Men, har hört bättre från dej Peace !
Kom ihåg allt jag skriver.
Låten va bra , men tkr du borde köra mer tunga låtar. Peace
The_3rd, tackar:) respekt till dej SewdeR, haha:D kmr det oxå :) ONE !
up !
Fiiiint som fan!, lite knasigt ljud men låten blir en toppen låt då man vet om bakgrunden till den. upp !! :)
Vess, tack man värmer <3 one !
ärligt nu störde din låt den mysiga stämningen jag hade när jag lyssnade genom The kooks album. Jag diggade det inte, rösten är fel, flowet är otight m.m nej !
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Negga bror Riktigt fin text, blir fan Tårögd<3
Det är fint anders, cheer up man. Beatet är passande som fan.. bra val. Texten är intressant & får en att vilja lyssna vidare!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Foerplay jag förstår varför du inte diggar, du diggar inge jag gör. Men tack för du lyssna:)ChriLLaA Det värmer !:) <3 Maximum_Taste Värmer riktigt mycket kul att du gillade:) all respekt :) one ! <3
Okej brow... Beatet :P det tycker jag va rikigt fint.... gillahr detta beat!, det kändes.... Texten den är bra och det känns som själva den har nått att berätta komma med.!! Rösten....mörk dyster, i mina öron perfekt för beatet och texten!! Flowet är bra..i låten ...du flyter fram luuungt och stabilt i denna tycker jah.... Allt som allt....den va bra..och en låt som sparas i datan!! och kommer spelas i dagar av funderingar o tankar..uppp Thnx brow för denna :P bless o26 /Tshino
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hard2find, Det värmer värkligen, Kul att du gillade rösten det är det värsta tycker dom flesta:) Riktigt kul att läsa din kommentar. All respekt till dej ! 026 one ! <3
Brush ...jag vet många sågahr emj oxå för dne...samma mörka röst typ jag med...heheh :P <3 dekalrt..du har gjort en rba låt som förtjänar sin kretik...Uppp whoa
UPPPPP!!
soft shit! keep it up!
http://www.myspace.com/p2da1
thnx mayne :) one !
Ärligt , ! Bäst jag har hört av deii neggah, Text: Jävligt djup, potetial som fan Flow: Alldeless perfekt Låten: Måste säga att den ska in på mp3 inom 3o sek Mix: Måst säga att du har gjort de bra jesse:D<33Peace Out Store bror <33
Mooloa tack brossan !(: kul att du gilla den! One lillebror <3
up !
ruggig !! peyz negg ! <33
x26 & Bortglömda !
thnx bro:) one ! <3
beatt de va skönt ....ja har inte hört dej förut men de duger :P lite förkyld ja de låter lite såå ja :)men annnar e de bra upp//peace
Kalliistudios© 2:avåningen
Andravåningen haha word:) Tack all respekt:) One!
glömde skriva att den va bra text mässigt :P
Kalliistudios© 2:avåningen
up!
fett bra text :) den va skön mannen :) peace <3
Peramaki tack ! one ! <3