brandnew89 - Internet beef
nuthin special.. nåt jag gjorde back in the days.. ca 2005 tkr internet beef e patetiskt och fjantigt därför gjorde jag den :) Hate or luvBless LÅTEN
svårt att få feedback här ser jag..
jag tycker att den va rätt nice fan. fett uttal på engelskan måste ja säga
Lite konstig rubrik, titel eller vad man skall säga- därför checkar väll inte dem flesta i guess, tankar låten nu..så vi ska väll se! okey då slår vi på låten... helt okej uttal, men acapellan är lite låg men skön röst men det låter lite ansträngt, skön text och hyffsat formulerat. helt okej låt.
aja upp en sista gång då.
Whoa är kommer dö om inte den här snubben får mer comments! Dope shit! engelskan e flawless! don't sleep on THIS!BLESS
8 comments är inte illa för mitt första audio här iaf.. Fick dock mer på andra hip hop hemsidor ;P tack för comments!
Jävligt grymt flow, bra gjort Brandnew
checkar sen bwoi:P
Jag vill inte ha nån signatur här så därför tänker inte jag skriva nått heller
reffrengen är ju baitad?
work some magic
Detta va tungt! Synd att du har halvkass kvalité på ljudet bara. yeah
Säger som kaggen. Tung shit men dålig kvalité det är synd
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
denna var tung :) . cool röst, clean engelska ,bra flow . chill låt helt enkelt , fortsätt så :D keep it up maan !
Dunkar musik, som ja dunkar bollar i korgar.
tack folks!
angående kvaliteten: mm vet har inte tillgång till stuido =/
ska fixa senare dock.
Brodin1 P18 What's beef? Beef is when you need two gats to go to sleep (don't sleep)
Beef is when your moms ain't safe up in the streets (ain't safe)
Beef is when I see you
Guaranteed to be an ICU (I see you) one more time
så går biggies, inte min riktigt ;D passa in tyckte jag
bless
okaj. Borde nog skrivit refräng av biggie eller? aja keep droppin comments bless
det är grym engelska! men det är alldeles för monotont och det händer ingenting. samma grej liksom, refrängen är inte speciellt speciell heller. men det är bra grejer still, för bra för whoa. peace and love
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aa sant.. fokuserar mycket i feelingen så glömmer sånt. Tack för kommentaren tsun tack alla andra också åter en gång bless
Jävligt skön röst tycker ja så där är ett fett plus.. men ja gilla inte flowet men men smaksak så att säga.. men bra gjort.
Wethoz Production<br>Beat producent o rääääpper ..
Du har grymt feta texter så jag måste checka detta. - Lite låg accapella, lite smådålig kvalité. + Coolt flyt, grymt uttal, skön röst. Det är grymt och jag kommer definitivt att checka dina framtida audios, du har ingen nyare? Om det var 2005 lär du vara sjukt fet nu.
tack tack! har inte nyare än.. eller har några men har usel kvalite.. måste boka stuido. Men det blir av snart! tack för att du ska ha koll! värmer verkligen peace
ja digga iaf så... MIXNING inte fet TEXT bra,bra utalet e bra me:) BEAT dött digga inte det kvaliten vi inte super men allt som allt va det bra peacee:)
Kalliistudios© 2:avåningen
feeett mayn... Fortsätt lägga upp låtar här for god sake!
tack tack kvaliten e whack vet.. har inte tillgång till bättre.. får köpa in nya stuffs eller nåt sånt bless
Majnmä_ P19 Du kan gärna länka låten i tråden om du vill för jag bajtar inte för någon. har inte hört skoobs - beef. bless
Majnmä_ P19 Du är lite udda :P bless
Förstår inte vad som var bajt haha bless
tack trofast! angående kvaliten kan jag inte göra så mycket åt just nu.. ska fixa nytt gear snart.. håll ut! kommer mer snart peace and luv all
Grymt !
Athnagzo, det finns bättre snubbar på engelska här på whoa..
haha jafan.. tycker själv att allyawan är snuskigt bra ;P men men träning ger färdighet tack för kommentaren bless
Grym! 10/10!
Hokkar gärna på Collab!
Riktigt tungt. Sov inte! Upp! ( influerad av Im tech? ) Upp! Engelsk modersmål?
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
Ah, fixa studio? Jag hookar dig gratis!
"Skulle väl åka dit som en inbrottstjuv /<br> som bara vips dyker upp som en tillbakaspolad simhoppsbrud /"<br>
Ill Ill! Keep on keepin on! 1 /Nio Gilani
tack alla
iLLh P22 haha ärligt? :P peace and love
brandnew89 P20 Ja, ärligt!
iLLh P22 Sweet ^^
bor dock i uppsala....
aja vi kan ta det på gb
peace and love