Moderator
2007-04-12 14:31
IceTaiL - Rimtorka
Måste fan få igång skallen igen... det känns som hjärnan e blockerad eller nåt.. aja här har ni första seriösa låten på länge, ganska kort eftersom jag har rimtorka som sagt... Peace !IceTaiL - Rimtorka
yeah.. det här är något att lyssna på ! ;) kan det bli bättre.. upp för denna.. Peace !!!! //Flytet
haha, så ligger det till.. vi har inge att bjuda på.. och tror ingen är lika bra som dig att göra beats mannen.. du är en gud på deeeeee.. peace out
du flyter feting najs..! Texten är sten-najs, passar jävligt bra till beatet...! Jag blir fett glad när du droppar sånt här... Upp.. big up icetail, tyckte att du skulle köra beats och lägga ner me rap för ett tag sen, detta höjer intresset att lyssna på dig.. och du kan nu droppa fler låtar och vissa kmr lyssna.. men detta höjer din nivå riktigt mycket.. big up! lööw!
lööw!
Moderator
2007-04-12 14:37
lajon exakt vad jag vill höra... så jag kan rappa ? haha :D tack så mycket !
jepp du kan rappa ;)
lööw!
Ice, minns du mig? Jag som hatade på dig och klagade. ;) Då skrev jag att du skulle fortsätta för att det skulle bli bättre, och nu har det blivit det. Den här är helt okej! Du la det nice här, men jag kan fortfarande inte säga att jag diggar. Men det är inte för att du lägger det dåligt utan för att jag inte diggar låten helt enkelt. Men flowet och allt låter bra! :) Tummen upp!
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
najs beat som faaan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fett ice :) Fortsätt såhär nu!
du flyter bättre nu, fan de va rätt nice ändå de här, du skulle ha valt en annan topic å sänkt acapellan lite så hade de varit fett! Peace
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
Moderator
2007-04-12 15:16
Moderator
2007-04-12 16:44
den va nice :)
Södra 16 studio No Way Out
skön mannen ! =)
This is my style, this is my rap, this is my rhymes, my life
detta va jävligt skön . Flytet va bra . beatet va skönt . skönt att höra dig igen har diggat dig sen första början . men du fortsätt så .. Hej
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Moderator
2007-04-12 19:52
Denna diggades! Riktigt fet tyckte ja faktiskt att den va!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
äre bara jag eller är du offbeat hela låten?...fett najs mix må jag säga..dock kan du rappa bättre...tråkigt flow =/..annars vare najs!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
d här e beatet till Eminems "Sing for the moment" förutom atrt han har lagt till en keff jävla plast-snare
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Det finns ingen som delar med sig sin tid med beats som dig, det är asbra! din rapp är också bra! Bättre än så många andra på forumet!" Keep it
Medicc&Patten
Moderator
2007-04-12 20:48
Producent
2007-04-12 21:25
Fett nice Icetail jag gillar det jag hör och det är jävligt bra:) Dina beats är jävligt bra också! Kärlek o respect / Joutzen
Flyger fritt, landar platt
Nae, det här va inget som jag diggade.. Tror att du får lite extra props av folket för att du slänger ut så många freebeats. Men men det är bara en Teori. Over N Out
de va soft ICETAIL!/EMIL-EMINO
punkternas punkt...
Moderator
2007-04-13 00:54
Moderator
2007-04-13 02:21
mer än 200 download kom igen whoa !
nice man!! :D i love u...
www.magnusrytterstam.se
Moderator
2007-04-13 12:11
Denna låt var riktigt najs:D jag älskar den kan inte sluta lyssna på den.fortsätt så:D
Moderator
2007-04-13 12:55
hahaha sista kommentaren nu jävlar har det tagit sig.. haha goa gubbar !
Moderator
2007-04-13 13:05
vadå nej nej skriv va du tycker istället om du nu kan det
okej. med nej nej menade jag: nej nej det här var inte bra. hoppas att du förstår det lite bättre nu
asså låten var hur braa som helst men du sluddrar lite på några ställen på t.ex. kan inte ta mej ur blivbr bara dra mig ur ..... men annars så jävla fet :D
den va fett faktist ;) peaz out yad a.k.a shortey
Du måste göra en längre version av denna låt, fett skön !
Moderator
2007-04-13 14:55
tkr du har as soft röst men jag har hört bättre me dig :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Du låter lite för ansträngd ;(
Du ligger bra på Beatet men det kan förbättras hört dig i bättre PZ!
Moderator
2007-04-13 16:33
Haha droppa låtar va fan:P. men för vänta dig inte att alla tycker om dom? Denna låten var helt okej i mina öron, men diggar inte din röst asså:/. God dag!
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
har aldrig gillat din röst . Men det här tycker jag 'är bra :) Eminem beatet höjer betyget . Flow och deliwery sitter bra, mixningen är inget att gnälla på . varför så kort? (seriöst?) yeah, inget som kommer dunkas, men du fick till en ganska bra låt :) Peace!
ryste till av sista raden Hiphopen finns i mitt hjärta något nöd rim där, men ryste till fan UPP!
http://www.myspace.com/micman123
Moderator
2007-04-13 18:46
mkt skön låt, jag gillar den :)
Moderator
2007-04-13 20:18