Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rösta!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
manekäng vann utan tvekan :)
Manekäng vinner nog denna, men båda är wacka som fan. Har hört bättre från mike men du är långt i från bra.
doonplume@hot...
C-us, 2-Värdar, Är så överhypade så det inte är sant, ni är värdelösa. Tycker ingen är värd att rösta på ni är båda värdelösa. Så lägg ner shitet.
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
up
HAHAHAHAHAH 100% sanning? HELT SÄKER? nej men du får göra hur du vill :) jag blir bara glad över att du kan rimma för en gångs skull (: . Lite lågt att blanda in hela min familj i de hela? Men ja, det är lungt.. Lite om låten Blev faktist väldigt chockad, första gången du rimmade. Men störde mig på lite saker, hälften va sanning resten har du bara hittat på. Jag menar, letade i soperna? De va väll inte jag som gick å letade pantburkar i papperskorgarna? Aja men de lät ganska soft faktist :)
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
manegäng grabben vinner . eller ne eftersom han baitar inledningsraden ..
hum, vem har lagt höftmuskel/luftburken? :S förutom jag?
man är det c-us säger sant så skulle jag personligen gräva ner mig.
http://www.myspace.com/bigdomilicous
inte ens hälften är sanning
haha ofta han skulle komma på det =)
han är känd för å vara nödinges myttoman så (: allt kan sägas!
Ameh haha, de är ju itne samma sak
Min röst går till : 2 Världar om jag måste välja någon annars tycker jag att båda är rätt kassa men 2 världar e bättre!
www.myspace.com/fresh4elements
Manekäng : du är riktigt keff, helt ärligt. kan inte förstå att folk tycker du är bra 2 Världar : riktigt fet, 2 Världar vann skit lätt
B
Säger samma som Elajt
tack för ni rösta på mig.. om ni villv eta saningen så har aj känt emad sen han va liten han bodde i nödinge och allt ja säger e sant.. kysst alla hans systrar och han flytta här i från för hans pappa försökte våld ta en tjej här...
4-4 står det
avensjuk läffe din fittunge hahahaha för du inte kan göra egen musik.. hahahahah stiiick ditt fitt ansikte.. dödar dig hur lätt somh älst..
vad kickar c-us på för beat?
Manekäng is the King mother fuckers. Typ två världar suger va fan.
haha asså håller ju me stilpoäng .... asså fattar inte varför ni fortsätter me o dissa o tror verkligen att ni äger sönder, eller de kanske är som förr när ni låg i beef me Della-G o Joxloki. Ni ville att dom skulle fortsätta droppa dissar på er för ni tyckte dom va bra. o mike droppa din niggah attityd du skämer ju bara ut dig själv ffs.... eller bättre lägg data micken på hyllan och sätt dig på toa runka till en p-tidning igen ;)...... btw ingen av er vann båda va lika kassa......
† V.I.F Sinister †
ManeKäng din mic va lite wack om d inte va mixningen!. men texten va tight!. när du troppar såhär är du tight!. jag tror du kan mkt bättre! flowet var mkt bättre men hör inte så mkt vad du säger för micen eller mixningen!.2 Världar beatet var tight. fetare atityd hårdare!. haha introt var kul:P men texten var sådär, men ändå var den hårdare änn manegäng!!. Min röst går mer till 2 världar änn dig manekäng!. lägg en till dizz mot varann så skulle man kunna avgöra!. för just nu går min röst till 2 världar!. Peace and love maynes! // Hajjen
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
Passion P21 högerklicka spara som? :S men de är inga låtar du vill ha endå tro mig ;)
† V.I.F Sinister †
Dansk_BB bara för man nämner ett ord som någon annan nämt är det väll inte bait? :) Då skulle det vara bait och säga "Fitta" t.e.x...
förästen stämmer d som 2 världar sa om din familj manegäng?. för om inte så gräver han ner sig jävligt långt!. och då förstår jag vrf alla lägger sin röst på dig!. peace
-=wWw.BadabooM-StudioS.se=- --------------------------- -=Am ?kizOT?e?iC=-
TACK HAGEL DU HAR SÅ JÄVLA RÄTT.. DET JA FÖRSÖKT SÄGA SEN WHOA STARTA MEN IGEN FATTAR... ALLA BARA TROR MAN HYPAR OCH BAJTAR JA OCH EMAD VA VÄNNER INNAN I SAMMA CREW.. JA TOG IN HAN I GAMET.. HAN DISSAR MIG FÖRST.. SÄG MIG HUR HYPAR JA DÅ IGENOM ATT SVARA..
Vote ; 2Världar klart bättre
TACK HAGEL DU HAR SÅ JÄVLA RÄTT.. DET JA FÖRSÖKT SÄGA SEN WHOA STARTA MEN IGEN FATTAR... ALLA BARA TROR MAN HYPAR OCH BAJTAR JA OCH EMAD VA VÄNNER INNAN I SAMMA CREW.. JA TOG IN HAN I GAMET.. HAN DISSAR MIG FÖRST.. SÄG MIG HUR HYPAR JA DÅ IGENOM ATT SVARA.. Du tog inte in mig i gemet, det har du aldrig gjort! Du har inte gjort ett piss för mig så va bara tyst.!
Lätt 2 världar !
soundcloud.com/jerrones
HAHHAA båda ni 2 SUGER
Stilpoäng, aka? du vart medlem igår, du äre säkert du som är manekäng, ahah, cool gangster
B
orkar inte vota, ni gjorde feta låtar båda 2 :P
lööw!
Det är jag som är manekäng idiot :P Passion: De blir det
Måste tyvärr skratta en stund ut Manekäng eller va fan han hette :P 2 världar drog hem det här utan tvekan asså ! Shit.. :P
Don´t mind me, just cruisin´.
2 världar tog hem det fast ingen är bra tycker jag ...... Fast 2 världar tog det lätt :S :P
no changing, ima two step close, full armed, ima chew them hoes
bra stavning på dej FranCo! snyggt med stora och små bokstäver... ba? iten? idiöt? bryzhan?
B
Producent
2007-04-16 15:20
din mamma elajt.. , idöt svenne bög jävel !
http://www.speedyshare.com/548428467.html
haha ni ba dissar o dissar varandra i broshan haha
vafan hemsidorna funkar inte lägg upp nya
a men ja kanske vill höra dissarna!!
Beefen är över!