jonna - första låten. 8a årig tjej som lägger det tungt!
shuue alla. här kommer ett litet smakprov på en kommande låt. det e min tjejs lilla syster som rappar hon e 8a år å lägger det fett hon står för texten själv! lyssna å släng en kommentar! om nån vill lägga reffen på en så skicka pm lr skriv i min gb! pz!http:///LÄNK!!!!!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skitfet låt, länken var grym som f-n
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
för o va en 8 årig tjej så vare ju riktigt najz! Fred
Peace
tacka till nu whoa hon förtjänar fler kommentarer!
är det inte hon som är med i förortsungar?
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
haha nepp
Asså jag tkr att alla tjejer låter likadant.. förrutom duy.. asså du e ju fakitist bra.. den här var riktigt bra faktist Big UPP synd att den var så kort bara :/
juliathorén
okej, låter som henne:D
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
j_t : den e inte klar ännu. men tackandregren : okok najs!
fy faan va gulligt ^^ haha !!!
Karlstad Finest
jonna the rapper, glider in på takten// plockar mina blommer från andras rabbater ;)
Karlstad Finest
så jävla härlig:D min lillebror och hon skulle faan kicka ihop:D
Pundare med Prestationer.
haha aa ja tycker en e sjukt najs! men hon ska göra ungefär lika mkt till på sin vers. ja ska göra andra versen och sen letar vi efter nån skön som kan köra refrängen!
langa upp ne auio me in lillebrorsa då maan:D
Fråga cesar0 han e fett tung på refrenger ;)
juliathorén
"din mamma är kass" haha vad grym ^^
WAXHOLMSBOLAGET!
cezar0 hette han visst ^^ förlåt mej :P / NsR
juliathorén
så jävla skön asså:D
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
wicked shit fan! 8 år e inte dåligt! hon en punch men de va den sämsta då da men de e ju skit bra för att komma ifrån en 8 åring!
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
tungt som fan!
Berre, Småkåt som en pedofil..
hon va ju svin tung hoppas hon inte slutar me rappen :D
Är lika ond som billy the kid
vad ar det for beat hon flyter pa?
hahaha sjukt bra ju! För att vara 8 år är hon riktigt tung! Det blir dessutom extra gulligt när hon drar rader som "din mamma är kass" :D
Married to the money, fuck the world, that's adultery
haha endå rätt skön för att vara 8:D
en nya feven kansek;)
paaays
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
jag kan sjunga refräng / Broder
tack så mycket för alla kommentarer! upp whoa! /juice&jonna
det e första låten för henne. men hon glider runt å rappar på massa snoop låtar å sånt! men va ska man säga? hon har talang visst?
fyfan vad soft flerstavigt o alt, sitter o småskrattar åt texten :)
Min lillebror som är sju år rappar också(Dinho) han har spelat in en vers på en låt och låten behöver en vers 2 och en reff, och jag tänkte Jonna kanske kunde lägga en vers 2:)
Länk till Vers 1: Dinho... Skriv PM om du intresserad:)
yo det var tungt som fan av en 8-årig tjej fortsätt gumman det var bra flow peace keep it up
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
fan va sööt :D ,För att va 8år så Är hon Grym,fred
§1 Härmed avsäger jag mig allt ansvar för ovan skriven text. §2 Allt är skrivet i rent informativt syfte. §3 Uppmaning till brott kan därför ej styrkas.
haha shit!.. hon är faan i samma klass som endel här på whoa! damn :P haha
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
tack alla
haha fy fan va söt :D
Konse''
uppp
damn , haha , riktigt bra alltså för att vara 8 , men hon är bättre än många här haha , 8 år alltså insane ;) .. Tummen upp (Y) !
soundcloud.com/jerrones
jonna the rapper, glider in på takten plockar mina blommer ifrån andras rabbater Naw, så söt:)
Det är något att bita i för B-raz, han är väl runt 8?
ne b- raz e ju typ 12 - 13 nu skulle ja tro
Fan va tungt :D UPP! PZ
<3 S.ärlemar -
oh va gulligt :) Riktigt bra faktiskt! haha=) 8 år, damn....
Haha blir tårögd va fint.. Word at this
Hon la det fett :D Jonna ær Hip Hopens framtid!
wööörd.
Landskrona Skånes stolthet
tackar UPPPPPPPPPP
haha, när ja var 8 stog man fortfarande och mima till spice girls ;D haha, riktigt nice :D
www.myspace.com/lizenmusic