Lime, Limman & Berre - Guapa session (Chai-/Sörlinprod.)
Yo.
Här kommer en fet långfredagssession direkt från era gängstahbuddiez från 760; Lime, Limman och Berre, A.K.A. Crackpack.
Låten går ut på att lägga två bars var varannan gång, 8 gånger och börja på det rimmet som personen innan slutade på. Först lägger Jag (Lime) sen Limman, och därefter Berre, osv.
Lime, Limman & Berre - Guapa Session Lime, Limman & Berre - Guapa Session (backup) Beatet är från grunden producerat av Chai. Sörlin har sedan piffat upp det med en basslinga och annat. Propps till båda dessa crackes. Mixad av mig. Copped&Screwd-delen i slutet står jag också för. Släng en mammaknullande kommentar också. Pussi!
(Smygreklam1 + Smygreklam2 )
Nakna träd kastar fåglar åt helvete
Först.. :D fett bra lååt.. :P inte så bra på att kommentera.. cool låt.. kör påå bara!!
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
tack för kommentar robszter..
Berre, Småkåt som en pedofil..
Hahahah, man bara måste älska en drop från crackpack gänget =D haha, rolig låt grabbar =)
You already know, den e on lean!
Tack Rob, Sebbe och Sörlin. Skönt som fan att nån kommenterar iaf. 760-klicken är inpopulära haha.. Eller så är det bara så att alla sover :) Natti.
Fett, denna låten kommer stå på repeat inatt.. tack den var asabra
Medicc&Patten
gahhh, fett som vanligt:D gotta luvyou
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Haha, tack som fan niccuhs! Kul att ni diggar :D
Skön låt grabbar..
http://www.myspace.com/quizze
äääckligt jävla fett! ;D viplers igen då alltså.. daaaamn.
Howzit mowzit and i like the whoashit!
plonning, Tack man!walliin, Haha, så jevla fett. Tack som fan homie.
fyan vad naajs låt! Emil Lime var sjukt tight! ass skön röst! ganska rolig, rolig låt .., dom andra killarna var tyvärr inte lika tighta men helt okej! det är stor skillnad mellan Emil och domn 2 andra.., vill ha lite mer känsla av dom 2 andra killarna men ananrs var den faktiskt bra sköna rader då o då! keep it up peace!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Nice Intro, beatet är fett, verserna knäcker, flowet är fett, den har låten bör ni va riktigt nöjda me, den va fett bra ! Peace
introt dödar! men dåligt mixat, det känns lite mbma över det, gjort innan, men bra , skitballa lines! return favour! ha de
www.caustic.se
Jag vill ha en text :) då kan man bajjta lite saenare :D skoja ... den var riktigt skön... skönt beat skön rapp! ;D/ NsR
juliathorén
tack så mycket allihopa! :D kul att ni ger kritik
jalla sköön låt lime:) lime tycker jah hade skönast flow,fina rim! vet inte riktigt vikka de andra är...men Lime är välkänd av mej,,gör mer gangsteer låtar:D
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
tack, mer?
Elegant, Fuck yea! tack man. Fast berre och limman är också grymma, va? (;Didde22, Thanx maine.caustic, haha, blev skitnöjd med mixen om jag ska erkänna. Dock tycker jag rent av att textinnehållet är mindre bra. Men det beror på att vi skrev skiten på mindre än en timme. Även vid ett onyktert tillstånd må jag tillägga. Men tack som fan. Peace!NsR, Haha, texten är dålig. Tack som fan för att du lyssna och kommenterade.mc9, Yea! Tack yo. Jag är välkänd! ;D Dock är det berre som var den dominerande rhyminatorn när vi skrev den. Chalalala, Taaaaaaaaaaaaaaaaack
fett skönt beat och text !:) lime lägger det soft som vanligt :) dom andra har jag inte hört så mycket med men dom var också bra ;) PEACE!
ah okej:) men du måste kikka själn nu igen:D en bra TEXT med bra beat åh galen mixning! våldsironi tycker jah!pZ
Anden,?har inte lagt dizz till kaggen och co. nån hoe satte upp en låt med min röst i audio å sa att de var en dizz till dom,nej.
möhöö de här va tungt jue! lr mja lime du va bäst berre va tung också limman va mindre tung men hyffsad å de ska du va glad för pojk! Fet session lixom! Peace
http://www.myspace.com/mowglibeats http://www.myspace.com/otisrap
sjukt fet nice grabbar :D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
uppar denna ja! tjooohoo UPP
Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa men jag är inte säker på att du fattade att vad du hörde inte var vad jag menade.
Kul att den verkar gillas! Tack, verkligen. Det kommer mc9 :)
Chea :D
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
Hahah gillar den mer och mer för varje gång jag lyssnar på den =D riktigt skön, big up!
You already know, den e on lean!
word sebbewhitetrashboy yo!:)
haha soft intro^^ Beate va häftigt.. flow va bra lyrics va bra.. bra som alltid
-- ~SlCrew~
Tack nigguzz. Kärlek från CP-klicken (Crackpack-klicken, haha)
Jävligt bra lååt faktiskt... Hatar och komenterar och ge kritik... Men denna va rikigt nicigt....Menmen
[email protected] Collab? Hojjta man.. ;)
Fett nice, sköna rader som fan. Beatet var inte det bästa men det var bra! Och flowet satt fint :)
thänkz people. /cp klicken crew
Tack kidoo och Ramin!
haha , det är så jävla weird det där med 2 bars, man blir helt konstig i pallet , för första gången måste jag fundera på va fan ni rappar om :D, men fett lagt killar =), P.S Feta propps från min polare Faber :)
pz
Tack piaeshing. Syns på tisdag, då du blir våldtagen i bollhavet.
Tack hogare. kommer mer från crack pack/holy nuts. PEACE
Tack allihopa för kommentarer, kul att den diggas av några iaf ;) en fet PUSS! Från berre!
Tack hogare och passabel. Riktigt skönt att ni kommenterar när ni lyssnat. Då blir berre klaad. och det är respekt!
haha.. då blir berr ee glaaed
upp då, den är grym!
UPP!
Spanks on ya goatsemartin! <3