Apish - Samhällsklasser Apan bad mig slänga upp sin nya låt här på whoa, jag tycker själv det blev rätt fet faktist. Men släng mycket konstruktiv kritk nu, mycket tankar som snurrade i hans huvud. Peace!beat : TimbuktuRap : ApishText : ApishMix : ApishLänk : http://www.speedyshare.com/668156627.html
upp for my man
Aa tack hybris, skrev en reff som de flesta förstår för att sammanfatta låten och själva texten, därför använde jag inte så avancerade rim där kanske ;P Protagonisten: om du tycker att det var dåligt kan du ju skriva varför istället för "njae inte så bra" så vet jag vad jag har att öva på :)
Va fan ja trodde att det var den tunga gruppen Apan, inte nån whoa-kid.
bob: Har du någon vettig kritik att ge mig? Om inte, låt bli att skriva i tråden, tack.Paulix: kul att det låter okej :) har inte spottat så länge, så jag blir glad om folk tycker att det "bara" låter okej :) Min röst kan jag inte göra något åt, den är jag född med. Pajsarn: Tack, tack :D Alltid roligt när folk tycker att man utvecklas ;P blev rätt nöjd med denna, så denna kommer jag att köra på spelningen :) Kommer nog att slänga ihop nåt mer innan den 14:onde, men det får vi se vad det blir.för övrigt så är det första gången jag mixar en låt. Peace.
GLAD PÅSK ! :DUPP innan sömn!
up for my man