Lizen ft No0mi3 - Slutet
nytt från mig. skrev av mig och många tykte jag spela in texten, och här är resultatet. stort tack till no0mi3 för reffen :) och ja vet, d är knappt mixat, för jag suger på det. men ge kritik :) beat: maks nånting.. ? text: Lizen vers1: Lizen reff: No0mi3 vers2: LizenLåten Låten Låten peace. ! :)
www.myspace.com/lizenmusic
riktigt nicce skönn känsla av den reffen e riktig sköönn hade ni mixat bätter så hade folk 'älskat skitten bara du lär dig mixa så är allt perfekt =) fortsett med rappen =)
Burn bitch cuse you suck!!!
Ödet styr allting, då jag vet hur länge jag lever/
Det svider till när jag tänker, döden blir min seger/
Jag har dagen klart, diagnosen står mig till halsen/
Jag hatar dessa tankar då dom drar ner mig på marken/
Klart man blir lessen när man närmar sig sin död/
Jag närmar mig det sista, den dagen jag blundar för/
Det är fem år kvar, men hur ska jag göra med dem/
Ska jag leva med tanken att jag inte hinner börja om/
Vissa vet jag menar, jag har datum på vägen ut/
12 december 2012 tar mitt liv slut/
Kanske tar jag ta körkort, men jag får aldrig barn/
Jag får aldrig gifta mig och leva lycklig i alla dar/
Känns rätt sjukt att ligga och plugga varenda kväll/
Då jag vet att jag ändå inte hinner börja jobba sen/
Hur ska jag ta farväl, hur ska jag säga mitt hejdå/
Det är nog bäst att hålla tyst och sen i tystnad gå/
Kan ligga vissa nätter, som om svart krigar mot vitt/
Det känns i magen, en känsla jag vill bli kvitt/
Önska jag inte lyssnat, du skulle aldrig sagt det du sa/
"Liza, 2013 kommer du inte finnas kvar"/
Men hur känns det för mig, att få min död så exakt/
Det var som ett hårt slag i magen, sen blev allting svart/
Samma kväll den dagen, satt jag och tänkte på dig/
Hur kan man va så körd i huvet och berätta det för mig/
Jag kan lika gärna dö nu, för jag har ändå ingen framtid/
Du skulle ta bort mina svarta moln men gav mig regn föralltid/
Ge tillbaks mina vingar, jag vill flyga iväg nu/
Jag vill inte stå kvar på jorden, dagen mitt liv tar slut/
Tänk om jag knyter vänskapsband, vad händer då/
Den dagen Liza sticker, vad kommer ni tänka då/
Och musiken jag satsar på, fan, allting kommer ta slut/
Håll för mina öron för ja vill inte höra min död akut/
<3 S.ärlemar -
JAg tkr de va Nice . jag slängde upp texten för de lät Lite lågt bara.. Annars va de Nice :) . uPP! PZ
<3 S.ärlemar -
Moderator
2007-04-06 21:01
den niceigaste du har gjort, nice text. med reffen ska det inte va så mkt effekter på som det är. den skulle varit clean.. men annars skit bra låt ! pz
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Nice Liza . grymt beat, allt ;) !. <3
Moderator
2007-04-06 21:03
nice låt! dock så borde acapellan i verserna vara högre, många som läggeren under beatet :O 13 bast, keep it going!
/Shadow
Nice nice :D Lizen e grym :D
Den var bra det bästa ja hört från dej, men lite låg accapella och fruktansvärt dålig mix på reffrängen men det var en bra låt i helhet fortsätt så!
lite keff mixing. raderna är för långa ibland med tanke på flow... annars det e sådär.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
tacktack :) ska tänka på det :D
DE BÄSTA FRÅN DIG ! riktig känsla i låten ! UPP !
Whoa.nu jag e hiphop gud !
träna allt .. elr iaf mix, flow....texten är sådär nice delivery
http://www.myspace.com/micman123
tacktack :)
texten e bra, och beatet ett bra val gumman :) du har utvecklas å gör det mer o mer för varje låt du droppar så fortsätt med det du gör, flowet e bra. den låten fick mej tänka mkt saker här i livet. det e den bästa jag tycker du har gjort. keep it up going Peace ------------------------------------------Spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda en smäll på din käft jag ska bedöva, Lever mina dagar på sveriges alla lagar, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min, hip hopen är min livsstil
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
vissa rader var kanske något långa för att få in flowet annars var d bra. peace upp!!!Spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda en smäll på din käft jag ska bedöva, Lever mina dagar på sveriges alla lagar, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min, hip hopen är min livsstil
spottar ut mina rader som feta ballader, låter pennan och bläcket på pappret glöda, vilken möda jag ska bepröva, din rapp är så slapp som kuken din, vilken ful min du har ingen medvind. hip hop is my life
du blir allt bättre å bättre. rätt skön.. fixa en mixning så :D
http://www.myspace.com/quizze
Ska jag vara ärlig så går det uppåt för dig. Senaste låten jag hörde med dig var jävligt bra - Men denhära är då jävligt mycket bättre. Keep it up. Du är skitbra. btw; det hamnar på spelningslistan hurrudu! ;)
Säger som alla andra bästa låten jag hört med dig :) Du blir bara bättre och bättre :D
Texten va helt okej, :) träna lite på flowet, de bästa ja hört me dig hitils, lite låg accapella kanske, fortsätt,du blir bara bättre o bättre för varje låt du gör
4/20 24/7
Jo som andra sagt, du måste lära dig mixa bättre, annars var det fint. keep it up Lizen!
Lackar ur!
tacksåmkt. :)
tkr den va skön orkar inet lämna nå kretik för dom andra har fått med de viktigaste fortsätt droppa låtar, tkr de är skönt me lite tjejer inom hiphopen peace
rätt så shysst, inte direkt min smak men, va rätt så nice,lite bättre flyt så....Peys ! Keep It Up !
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre
tacksånmkt. :)
Du lägger det lika bra som alltid. ;)
yeah , låten va bra !:) , skit bra , men tänk på att höja rösten lite och korta raderna :)
Den Vise Visic
tacksåmkt :)
upp ? :)
jo då den är väl helt okej mem fetast är nog reffen xD
livetskrigare 2 life jaaaaaaaooooooooo
tacktack :) upp ?!?! :D:D
Jag diggade det här :) Mycket bra text, man får verkligen feeling i det :) tänker inte klaga på mixningen :) Fred å kärlek..
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Jag gillar texten..tycker dock att du kunde lagt rappen mycketmycket bättre...ibland typ sluddrar du lite så man inte hör alls vad du säger..men det här är ändå den bästa låten jag har hört med dig..som flera har sagt säkert, du har utvecklats lite. Beatet är ju helt rätt till texten och allt, riktigt skönt! Reffen, jag älskar den..det bästa i låten! kämpa på!
tacktack :) upp? :D
UPP ? ??
Lizen du blir bara bättre och bättre :) diggar dig totalt, fast jag digga inte reffen xD va inte så skön röst , men fortsätt med det du gör . Peace
Make love not war
Hej :) jag tycker flowet var bra, du behöver inte alls skriva kortare rader som alla säger :P mixningen var dock inte den bästa, men det gör inte så mkt. mkt bra refräng för övrigt :) Ta dig tid att kommentera mina nya låtar oxå ;P Apish - samhällsklasser Apish - Banernas banan Peace !
aa visst serrö :)
UPP ?!?!!?! :D:D:D
UPPPPP ?"?"?":::D:D:D
upp på denna, grymt gumman min..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bra text som jag sagt förut, men flowet. .. var inte så bra. iblnad pausa du på fel ställen så du fick stressa tokig som fan nästa rad för att kunna hålla det någorlunda i takt,, träna på höra sånt. mixningen var inge hurra över, men fan kämpa på , du blir bättre å bättre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Brukar inte kommentera sådana här personliga texter..
Tragik och vemod är vackert, texten är fin och sorglig. Du förmedlar ditt budskap ganska så konkret och rättfram med en krydda av abstrakta företeelser
"Jag kan lika gärna dö nu, för jag har ändå ingen framtid
Du skulle ta bort mina svarta moln men gav mig regn för alltid" Abstrakt rad som jag tyckte var bra.
"Känns rätt sjukt att ligga och plugga varenda kväll
Då jag vet att jag ändå inte hinner börja jobba sen" Stark rad som griper tag i en, Du förklarar känslan av att känna sig omotiverad och på något sätt att man ska leva lite för dagen. Tänker inte gå in på grovare "analys" än detta. Tycker det är bra jobbat och massa propps och en puss på kinden på dig. Fortsätt skriva..
Eget beröm luktar illa
Den är fin , och du vet vad jag tycker om texten .. Fortsätt såhär, du utvecklas :) Bra jobbat :)
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
tacktacktack :) upp upp upp :) haha.Adekvat P0 hmm, vi hade konkret och abstark som veckans ord för nån vecka sen. men ja har glömt skillnaden. vad är vad? :P haha tacktack :)
du behöver inte låta som en kille när du rappar.. men annars vare bra :)
Moderator
2007-04-11 21:59
Upp,Upp,Upp... De bästa jag hört på länge.. nice.. fortsätt bruden :) Upp nu då whoa :D