Impuls (Motti) - Till Mandy
Yo, här kommer en ny låt med mig .. Den är till en tjej jag tycker om väldigt mycket! Jag hittade ett freebeat av Kaggen som jag digga, så jag satt mig ner och skrev och här är resultatet! Hoppas den gillas, ge gärna en kommentar! Pöjz!Till Mandy! hit me ^^ (ovanstående länk är den länk som gäller!)
Väldigt najjs gjort impuls! Gillar denhär riktigt mycket ! ojojoj:) Keep on !
ROUSU
riktigt bra motti :) hon borde bli jävligt glad! peace
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
upp!!! fett nice broshan... skönt flyt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fixxa länken yo
de e mycke nu....... ta de me en nypa tjack
ny länk skulle uppskattas..
hets, stress, fest!
hade faktiskt hoppats på ett annat beat, men du förgyller det & det slutar upp i nått fint, som jag diggar, he. En bra text som du får att flyta fett.. vad mer kan man begära.. hon lär digga den
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yeeaah mayne Detta är fett , Hoppas de går bra för dej mannen ;) UPP förihelvete :D
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
riktigt fet låt, diggade den till 100%.... inge o klaga på..Peys ! Keep It Up !
EmM3 @ BMR | Svensk hiphop har aldrigt vart bättre
Är det seriöst? Din keffa jävel..
Du flyter o rimmar nice mannen! Lite för mycket kärlek för min smak, men det e väl tillåtet ibland ;P Öl på dig puss!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Söt låt Motti! Kör hårt and may the love be with you! <3 :*
www.slackerz.se
hehe man måste vänta på alla länkar kan du länka igen =)
Konse''
den här va skön som fan =) nice
Konse''
cool bror :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Sämst diggades inte . peaaz
SunShine Reggae!.
motti motti motti , fyfan har du gått intensivkurs i att raappa? nu jävlar finner jag känslan i dina låtar de började med "saker som hänt" och nu detta,grabben håll i dettta nu! du kmr till avesta den 13onde och om du inte lägger det lika tight då kmr jag hoppa upp pch strypa dig,skämt åtsidan men detta var grymt skönt den rätta känslan för rappen och budskapet finns där nu och jobba vidare på detta så kommer det blir nå rikigt bra av dig! allt va bra med denna låten i jämförelse med dina tidigare som jag inte rikigt ha diggat men nu blev jag förvånad! BIG UP!!!!!!! langa texten?
länkarna funkar itne för mej :( kan någon fixa ny?(A)
funkar inte för mig heller
"Alla letar ju bara efter en hjälpande hand men så fort nån släpper en låt ja då stämplar ni han"
http://www.speedyshare.com/828383796.html
Så nu funkade de xD, skön låt määäään
"Alla letar ju bara efter en hjälpande hand men så fort nån släpper en låt ja då stämplar ni han"
Fin låt mayn ! , Riktigt skön ! .. UP !
soundcloud.com/jerrones
alexander.. :) jätte gullig låt.. du blir ju bara bättre :) o sen får du ett litet + för att du sa grattis :P
Med en påse över huvet så kan allt funka...
Ayyy heavy shit dropped on slow-jam aiiiit det är fett på den här, but i like it more när du droppar tunga låtar men flowet sitter texten sitter beatet chillar o du klättrar så critics måste man allt ge så peace 4/5 bless
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
sköön som fan motti....du kan inte bara skryt, detta gjorde du soft! bra text också :) ses 13 april i avesta! peyys ;)
thx emil ;) fett soft låt mannen :D har diggat dom sensate kärleks låtarna du lagt fan :D gillar din känsla ;) fett bra låt :D Peyz
Nääääääääääääääääääjs Motti!!!!
5 fingrar, 4 chanser
Skillade rappare ska inte rappa på playade beats enligt mig* Me det var riktigt bra gjort ..upp!
denna var riktig bra.. Keep it up och lycka till;>
kaggen freebeat coolt gjort booy :) lycka till nu ;D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Jävligt skän låt Motti! :P älskar fan din jävla röst asså.. :)
WWW.MYSPACE.COM/ROBSZTER
tack alla! mer kommentarer? :) hmm, länkarna fungerar alldeles utmärkt för mig! bara klicka och ladda ner! fred! :)
Motti, du ska inte kicka kärlek.... Men det här va grymt :)
http://www.myspace.com/bronkish / www.bronka.se
Håller med bronkish.. inte din stil tycker jag men smaken är som baken :)
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Fyfan vad skön asså!! Rösten är klockren! :)
^^
Skit bra! bra flyt fin text o du lägger allt perfekt Mandy borde bli över lycklig :) Du Skulle Int Kunna Slänga Upp Texten Va? De Skulle Va Gulligt ;) Fridens
Producent
2007-04-07 19:20
Riktigt nice.. Håll till Sånt Hära
Lil_H..
Jag skulle vilja se texten. Jävligt bra Motti, du är på G på riktigt, det märks!
din m@mm@
tycker den var helmysig:D
Signatur?
Älskade denna låten, seriöst
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace