Första äkta dissen jag gjort. Dalish - Aiiner ( Diss )
Shooa jag snacka med Aiiner. Fråga om han ville beafa äre änns något att lägga tid på? Njaa de veet jag inte.. Men men Jag har inte gjort non diss Förut.. Men men Jag vart rätt nöjt själv.. Aiiner lägger snart sin mot meey tror jag.. Men men ge kritik iallfall.. ha de bra allihoppa Peacehttp://www.speedyshare.com/428412524.html Peace
|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 || Studio 013
rap: jag Mixningar: Jag Beats: Eminem & Kaggen
vad använder du? dator micken?
With lots of love// Matitto!
Nej jag använder Rode NT1-A Men mitt ljudkort är lite Keff ska fixxa nytt.. Kritik tack:D
omfg dåligt långt "intro" om man säger så..:P tycker inte de mkt o hurra över..:S inga speciellt han har o ta åt sig av precis..::S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
första äkta dissen, du e gangster
Lookin at you through the glass..
Producent
2007-04-03 15:58
Palla dissa Aiiner, ungen är ju sämre än dig! Piss =)
Lil_H..
jag vet det vart kefft som fan asså
aiiner kommer spräcka dig!:D det var ingen höjdare men, du kan bli bättre.
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
hehe okey.. Mer kritik folket:D
HAHAHAHA , skojjar du ? .. dissen sög ;> introt var väll lite vääl låångt ? rösten gillade jag inte , texten var dålig ,,
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
jag sa jue att Det var min första Diss Så vaad fan äre ni tjatar om? :S respectera att de vaar min första Diss förhelvete.. Yalla jag stör meey fett mycket på folk som som inte kan anväda lite fiina ord på såna här Forum.. Ni som Skriver så här ni förstör hela Whoa fattar ni inte de? Tänk till lite innan ni skriver.. Data skärms lekare IEEEEK YALLA
Redaktionen
2007-04-03 17:17
Inge vidare mannen. :/ Spela in lite låtar och lyssna på dem, så du själv hör vad det är du ska träna på. :) Typ flowet osv, och lägg ner mycket tid på att få till en bra text. :) Jag är inte rätt person att ge dig kritik du ska ta åt dig av, för jag har själv inte lagt ut någon text här men, det är detta jag försöker tänka på. :) Skriv på :D
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?
Hahaha, vafan lägger du ut låten på whoa för om du bara vill ha "fina ord" ? Om du vill ha kritik måste du ju klara de oxå? ^.-
Ey yo biatch!
hahaha aiiner plockar dig :) det hära var inte bra alls, träna på :P
värdelös crapp
/DanniBrown
Okey.. Lägg 1 åt meey då
haha, det börjar bli en "kaggen vs. dulle" :o
haha vadårå?
Oj förlåt menade "Kaggen vs. Asma" haha.
vad menar du med det?:P haha
Nej men de 2 battlade förrut..
yes jag vet..
jalla charmoota! xD
/Shadow
yalla mkt bra;)
Om nått e dåligt så är det dåligt då anstränger man sig mer för o bli bättre men om man säger att nått som e dåligt är bra tar det längre tid för det o bli bättre än dåligt , men om vi säger det är bra så anstränger du dig inte lika mkt o gör sämre saker i fortsättningen.. japp som sagt be mig fan inte sluta röka denna skiten då blir jag bara korkad, peace..
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
itne bra, inte bra alls..
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Inte så specielt bra men bättre än såhär behöver du inte göra för att det ska bli bättre än hans låtar, Keep it real
..!.._{-,..,-}_..!..
haha måste säga att du kommer få pisk ! XD
eftersom du tar åt dig så mycket tycker jag du inte borde lägga upp dina låtar här. för OFTAST får du svaret direkt i ansiktet vad folk tycker, och SÅNT är bra faktist på ett sätt. då vet man om man är bra eller inte !:P
Om man är sugen på någonting, sen blir man inte sugen längre. Är man avsugen då ?:S
Asså ? det här e ju sjukt som fan! Första diss låten, vrf dissar du för? Så jävla onödigt. om man ska börja rappa så ska inte första låten vara en diss... det e för många dissar här på whoa... och det värsta är att nästa n ingen diss är seriös!! / NsR
juliathorén
helt värdelöst mannen.! men träna träna och köpa nya grejer för kvaliten suger ,! men träna man så kmr de bli bra ska du se peace !
SunShine Reggae!.
Jag tro att aiiner kommer att knäcka dig, men du ska tränna på rappen så kommer du säkert knäcka aiiner i framtiden
|€|A-To|€| It is my life bitch! http://www.biltjuv.nu/?ref=46544
tycker det är jobbigt att dåliga killar som aiiner får dissar på sig liksom man vet att aiiner blir ägd :s till och med stanislav tar han xD
Make love not war
nej gubbar eminem beatet är ju så jävla gött så det ska vara långt intro på det.... men du som gjorde det här borde träna mer dåligt rim och sånt inget han kommer ta åt sig av
så jävla larvigt att planera upp en beef fjortisar!
var är rimmen? :O hmm, nej. inte bra..
www.myspace.com/lizenmusic