Schizo - Softar läget i natt
ny låt.. ladda lyssna säg va du vill! bara nått som ja slängde i hop.. droppa en kommentar och säg va du tkr.. dålig/bra kritik upskattas.. länk.http://www.speedyshare.com/599786843.html Annat: har min mick hos hans. så jag var tvungen att ta min gammla mick som är glapp så det vart en jobbig nattaktivitet men det lyckades då bli ett resultat Pz.
ville bara påpeka att jag var ironisk
tackar! för ditt ord.. om du har tid senare.. kan jag få nå mer konstruktivt?
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Schiz0 P17 äntligen får man veta vad du kan! det här var betydligt mkt bättre än vad du laggt innan. Kvaliten låter ju mkt mkt bättre! dina rader är sköna och jag hör vad du säger! kul att veta att du kan rappa!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
hahahaha.. roligt.. å höra.. kvaliten.. jag är hemma i min sär studio med trasig mick :( haha roligt att du droppa en rad pz!
haha tackar man.. :) hör vad jag säger? :) haha ^_^ har ni aldrig hört en låt med mig där man inte hör vad jag säger?
rösten e soft mayn . helt fett mayn ;D
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
tackar.. roligt att du ides cekka in.. roligt att du diggade desutom.. pz
Riktigt härlig! Keep it real gängstah!
www.slackerz.se
Fett skön låt :D , keep that good thing going on !! :) Pz !=)
Moderator
2007-04-03 10:02
Jaa den är fet, gillar beatet! och rappen va nice som fan! men börja satsa på nå mer seriösa låtar och inte bara sessions! hehe håller på att bli galen på dig man;) pZ / your bro,
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Essell: tack för din tid roligt du digga! steeF: roligt att du diggade ;) Mexxi: ahhaha roligt att du gillare.. men vafaan gör man nått seriöst här på whoa! så har man fått 3 komms på 5 dar.. det ger inget! whoa är dött!
Moderator
2007-04-03 10:06
näe men dissa typ kaggen så kommer du få kommentarer kan jag lova;)
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
kaggen är en ko.. och jag är muslin så nä tack :P
tackar muckarduva! UPP!
du är sjuk seriöst ! ofta sitta droppa låtar kl 06.37 , sov pojk nån gång , haha men förövrigt var det najs diggar beatet och sen var den lite flumm som alla nattsessions ska vara :P peace
chasse dyker upp som döda fiskar
haha tackar chasse.. haha men det vart inte ett lätt arbete med min hela mick hemma hos dig!!! ps.. saknar min normala mick :] tack enåd vännen pz
Du vet vad jag tycker=) jag älskar din jävla röst och ditt fittiga flow!=D om du började sova lite mer kanske det skulle bli ännu bättre? ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hahaha tackar boi! roligt du tycker de.. jaadu man vet aldrig :P ska man ge det ett försök`?
hah jocke denna låt var tung :), du har värkligen utväckats mkt minns dina gammla låter hehe :) gjorta stora framsteg hah UPP.
man tackar cazzo :) haha du det gör som jag med :) hahaha men det är roligt.. nä men tack för att du titta för bi
Nice upp
Freddys mamma smeker
Nice tomat jocke ;)
Jorven^
hah nej jocke alla gör inte det vissa står helt still :P meeen int du:)
bättre än crewbattle de här
Soft röst på ett soft beat ..!! har inte hört nått från dig innan så kan inte säga mer än att det här var fett !!! peace
cazzo1: Va? :O Dansk_BB: haha roligt att du tkr de. CadieR: OKej ahah roligt att höra... tack för att ni alla tog er tiden. pz
Lät soft mayne! :)
facebook.com/idiomatisk - fan page
bra jobbat ! =) töööngt beat älskar det dära beatet , snoopydoggy.. Puss
tack. rain å pelle...
Du gör det tight, skönt flow genom hela låten. Du håller dig med enkla rim, ingenting avancerat vilket gör det hela mer lättlyssnat. Kan hända att texten är lite bristande i refrängen, men verserna lyfter upp hela låten så att reffen bara passar bra. Riktigt skön text med bra jämförelser, favoriterna var "som en kvinna bakom ratten" och "som filmen ensam hemma". Även jävligt skönt med ett lite komiskt slut ;) Du är utan tvekan en skillad rappare även när du bara leker med micken. :) Peace ;)
jag måste värkligen säga tack! för din tid! se här whoa! sånt här vill man ha! som nu gnupp har skrivit.. nä men.. roligt att du diggade haha jag gillar också "för att jocke och en mick galet som en kvinna bakom ratten" =D sen så måste jag hålla med att utåt.. tråkigtext inte så värst bra utfört.. msn wtf! nattsession ;) tack endå.. Pz
Aaa..det är nice Schizo. Bra flow, bra text...Du borde kicka nått seriöst också ..mer än sessions, för du har skills, hör att kvallen är betydligt bättre än i kvartsfinalen också. Jobba på..peys
tackar tackar... roligt att du tkr de.. jo kvallan är annars.. osv :P än i kvarten :P haha jo det ska väll komma nått men.. får se när både jag och joker har tid :P ajja tack för din tid.. pz
chilll :P men du hörs inte så högt men jag ksa inte klaga:P men bra som fan ananrs:P
Nej,
tack mattson :P
HEEJ MAAAJN ;) Du lägger låten najs utan tvekan du vet att jag gillar din musik men om jag ska ge "konstruktiv kritik" så tycker jag att du kan fila på texten, det var enkla rim & enkla punshes och om man lyssnar på texten så hör den inte ihop men jag fattar det är en session =) jag gillaren ;) PAYS
haha tack jens!.. roligt att du diggade.. men det måste jag hålla med om.. sen vill jag bara säga att jag å text passar inte ihop :P haha jocke & punch! är wack.. nä får ta mig tiden till att tänka på texten mer till nästa låt.. se hur de blir hursom hällst tack.. pz
känns som du svamlar lite här å där men rösten e rätt chill sen tror jag att jag hörde en liten jävla obetydlig flow miss. adsen kunde suttit lite mer rakt men den va aiighT!
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
tackar lunkr ;) roligt du diggade :P tackar till dig med estet
Skönt beat schizo, gillar din rap de vet du, skön stil som vanligt. rolig text! Fred och kärlek.
tackar pojja :P
Var skönt beat, jag tycker den var skön :) haha du droppar ju sessions hela tiden ;) Men helt klart bra :D
Bara tanken av mitt ordval och du åker in för kränkande.
tackar hoppe ;) sessions ftw :P
Tjo jocke ;) Du ville ha lite blandad kritik, jag har lite åt dig :) Låten Tomaterna anfaller, allt flowar på bra, men, en sak som skulle gjort den ändå bättre. :) Du håller samma flow hela låten, om du hade förstärkt ett ord här och där, som till exempel: okey vers 2 men du vi säger väll så att din mamma stå på fyra å flashar utan sin BEHÅ! men ingen fara för jocke han är i farten som ja sa i vers 1 jag är alltid VAKEN! Bara som exempel, skulle göra låten mera slagkraftig vilket är iaf i mitt tycke ett plus :) Peace!
Okej :D man tackar gnupp! ska ta och tänka på de till nästa ;)
Du flyter jävligt soft Schizo, men fan, eran norrländska dialekt är inget som går hem hos mig.hehe Men sjukt skön session iallafall. Hoppas du får mAAASsssor med kommentarer. Peys, Fridens
Snäppet bättre än s. s.
tackar :P hahha sluta nu.. våran dialekt skiljer sig inte så värst mkt från eran! såvidare inte de är skånska :P
Snyggt flow hela vägen, tycker du flyter på bra :) röstläget var perfekt ;P bra låt ;D det enda som kanske inte var så bra var det i slutet, "tralalalalal" fast det var som ändå kul ;D ajja, den var bra iaf=) Pääääääääääääääääys määäääääääääääääääyn!!