Max Matta - Det fanns en tid (test)
yo .. min polare gjorde ett litet test, hans fjärde inspelning någonsin .. den e typ inte mixad nåt, men han ville lägga upp den och se vad folk tycker! check this shiet out, grym snubbe, grymt flyt .. ge gärna en kommentar, tack!Länk!
gö klart dehär så blire grymt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack motti för att du la upp den :) ... komentera gärna låten folk :)
helvete .. fan den snubben måste lira in asså satan i gatan !...... flowet är fan som bone thugs ju :) hehe good work !
SunShine Reggae!.
tack så mycket alla uppskattas värkligen :) , ska nog spela in hela... forsätt kommentera folk :)
Han skulle vinna ;)
Förlåt :'(
Spela in, mixa den nice. Sen har vi en överfet låt!
Det bästa med ungdomarnas fria sexuallitet är att dom går och lägger sig tidigt på kvällarna.
fett reccaa hela? vore fett
857
Introt va mysigt, men jag tycker värkligen låten ska spelas in helt, du har potential och riktigt grymt flow.
haha, damn.. Najs hoppas du spelar in hela, Skulle va fett
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kom igen folk, mer kommentarer fan! 79 nerladdningar och bara 13 kommentarer.. vakna whoa! :)
sjukt fett . nice mayn
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
Bra flyt, faktiskt skön, fan spela in hela.
Du borde nog ta ut haden ur rumpan! / Dr..
skönt.... gör klart låten fort:D
riktigt nice., gö r klart den
Lookin at you through the glass..
Den va soft :)
soundcloud.com/jerrones
spela in hela och mixa som resten också sagt. Flowet är fett jävla cp-coolt!
shiiihiit, snabbt eller vad.. tyckte de lät riktigt bra.. den måste göras klart lätt :)
tack tack så mycket folk :) det uppskattas värkligen tack :) jag ska nog spela in hela som sakt... forsätt kommentera bara, uppskattas :)
nice grabben, där satt du den bra:) fortsätt
Riktigt skön! Både rösten och flowet var grymt!!
^^
Du flyter bra max, finns inte mkt att klaga på, fortsätt!
tack alla ännu en gång, det uppskattas verkligen! sånt här som gör att man vill fortsätta med musiken! jag har vart osäker på hur det lät .. men nu vet jag, ska skriva klart låten! :) tack alla åter igen!
forsätt kommentera folk :)
det var fan bra flyt där, använd din talang till att skapa eget.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
med att skapa något eget menar jag att inte koppa från andras stilar.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
hehe tack tack att du diggar :) men jag kör ju eget eller tycker inte du dsamma? :) tack alla!
Fortsätt med musiken, Låter riktigt bra redan nu !
tack tack :) forsätt kommenreta :)
grymt max =) hörde den för ett tag sedan hos dig! recca vafan! :D
tacl tack uppskattas :) forsätt kommentera :)
jag gillar den :)
Eriksson1337 ftw!
tack alla... kul att det diggas :)!
nice flyt minns jag.
Lookin at you through the glass..
Orka uppa en tråd där länken inte ens funkar, smartass.