javid - sommar i gävle heluu , ny låt , äh de blev som det blev iallafall ;p kommentera på med kritik och hata inte för mycket :) som sagt är fortfarande ny!beat : nått icetail beatlääänkhttp://www.speedyshare.com/752699376.html
texten!vers 1
fyfan va skönt , nu har sommarn slagit ininge mer frysa eller värma sig för att gå insolen kommer sakta fram , kärleken likasånu känns allt bättre, allt är inte lika svårt!av med vinterjackan på med shorts och sandalerligga på stranden och bada i vackra havetligga i gröna gräset, titta upp och bli bländadligga där koppla av,sommarn är fulländadhooka ihop med polare och tagga till boulongenpå natten knäcker vi bers freestylar på balkongenvisst har ingen kvinna,ingen brud som jag älskarmen solen ger mig sällskap när jag känner mig ensamska förstora alla minnen på fjärran höjderge en present till nån du älskar som du gjort på syslöjdenva me dom närmaste på stranden vid solnedgångenbada näck , släng av alla troser och kallsonger
ref 2x
sommaren är här , vinden är bortblåstsnön har smällt,och nu är det vårträden får löv , fåglar får brödkalla smärtsamma vintern blir till död
vers 2låt mig få tänka , låt mig få filosoferalåt mig få känna , solen klätra fram på benalåt mig också få känna denna tidzonslut på all sorg och all depritionsjunker bara ner i solstolen och på med rix megapoltråkigt där byter kanal det brusar,fan katastroftröttnar på den skiten, på med lurarna, på med mp3de första jag hör är rix fm,asså va äre för feltillslut kastar av mig lurarna och går till tvnförsta jag ser är reklam om rix megapol igenjag blir fan rädd och springer ut och ringer grabbarnadom sitter och väntar i bourlongen med vattenpipakommer dit och sätter mig ner , med allihopalutar mig bak och skrattar med sand i skornadet är så här jag vill leva, så här jag vill döhar alla polare och gävles miljö!
tusen tack allihopa , värmer som fan ;) upppp yeh
Fett skön, coolt att du kör sånt .. omväxling som det kallas. fortsätt det är bara positivt, peace!
tack alla , negga : ajjt ska försöka bättra mig på det och tänka på det i framtiden , pz ! upppp
tacktack alla! värmer! inge meeer ?