Stanislav P14 vad är de för fel ?! när folk skriver " SÅ OTROLIGT DUKTIG PÅ DET DU GÖR MANNEN, DU KOMMER GÅ LÅNGT " och du svarar "tackar " Då måste du fan vara lite knepig, hör du inte skillnad på dina låtar och dem som räknas " bra ", Det finns ingen förutom dem som är HELT döva som kan tycka du är duktig. kanske din mamma, men hon säger de för att vara snäll!.. Du kan fortsätta att göra din musik, men lägg inte ut den på ex Whoa.nu , folk driver ju sönder dig, men du är för keff för att fatta de?! auu kan inte säga mer. träna i år innan du droppar nytt på internet.. tror många tycker som jag!. peys / K
Kaanho P42 du jag skiter i om alla på whoa tycker jag suger men jag kommer droppa låtar mycke mer så dom får fan ge säg då jag ger mej aldrig fatta jag kanske inte är braa och de men fatta du vet inte hur många låtar jag ens har gjort eller hur
http://www.stanislav.nu
Hahahahahahahahahahahahaha......osv
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Fan Stani ba tare chill det kommer de kommer..Men ta inte allt så serre ba..
Rap
Stanislav P14 ne jag vet inte hur många låtar du gjort. och vill inte ens tänka tanken på hur många låtar som flyger runt på nätet och ger folk ett gott skratt!
fyyyyyyyyyyfan du måste vara både det fulaste jag sett och kassaste jag hört!
Stanislav Du har gjort för många låtar.. Dra dig tillbaka o öva ett tag.. Din röst och text håller inte ens för småstjärnorna.
fan va ful stanislav är haha dra dig tillbak o öva ! sen kan du komma upp här igen NÄR DU BLIVIT BÄTTRE om det någonsin kommer hända
Är lika ond som billy the kid
OMG HAHAHAHA STANISLAV ÄR HELT EFTERBLIVEN ;DStanislav : Kaanho P42 du jag skiter i om alla på whoa tycker jag suger men jag kommer droppa låtar mycke mer så dom får fan ge säg då jag ger mej aldrig fatta jag kanske inte är braa och de men fatta du vet inte hur många låtar jag ens har gjort eller hurstanislav stanislav... usch va ska man ta sig till med dig? om jag förstod rätt så vill du att vi ska ge oss? så du tänker tvinga i oss musiken du gör? ska du och din särskola göra det elr? ingen tycker du är bra ... du har ryktet som sveriges sämsta rappare:) det är så bara. hihi :)
Make love not war
STANISLAV P14 ... WORD ZORZEZ ! du har låg kvalite , inte bra filmat, inte bra text inte bra låt inte bra nåttt!! . jävlar vad du fräknar oss alla ALLAAAA TYCKER DU E DÅLIG ! släng micken i papperskorgen och låt den skräpa ! legav o håll på med musik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 fattar u elr! / Krash.D
det var ifrån krash.d nu e hans CP ? HAR WHOA BLIVIT CP ELR ?!?!?!?! /från krash.d nu e det adwali .. tycker du suger mannen!
haha mera videos! jag diggar fett yao
fuck you varför kommenterar ni om den är så dålig och nu har hört me ni säger den suger sluta kommenatera då
här i söderala är alla bra på att rappa ;D jag instämmer, helt :D
www.myspace.com/lizenmusic
Shiiiit ! den här va en av dina bästa ! Stanislav DU E BÄST !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Man får mkt bitches om man visar denna på partyt! Damn bwoi!
awww babe stanislav ... tog du illa upp? =/ vi säger bara som det är :)
Make love not war
dirty_flowetry P18 visa den på party då
hahahahaahha....abooow re ni skämmer ut er hahahahahahaah...vilken shono bre
hahahahaaha jag svär vilken lalalre ...jag börjar bara garava asså inge illa menat men damn son..this shit u gor going on...got to stop man hahahahahah jag svär vilken bull hahahahha
Herregud säger jag bara...
Stanislav Har redan gjort det yo! Men vet du vad som fattas för att videon ska bli riktigt jävla fresh? Ett par grillz! Det skulle bli bling-bling fett!
Lvs, om vi som hatar hans musik, inte skulle skriva i hans trådar, skulle han aldrig få reda på sanningen, dessutom skulle hans trådar bli ganska tomma sålänge inte du leker FN-soldat och försöker skapa fred på Whoa, det funkar inte så.
typ, eller?
Detta är tugnt, detta är whoa ;/
doonplume@hot...
asså stanislav jag säger detta på ett snällt sett. vissa födds med talangen i musiken och vissa gör inte de och de är bara att inse fakta, du föddes nog inte med de... visst du borde hålla på med musiken om du tycker de e kul men du kommer va stämplad som den sämsta rapparen i hela sverige om du inte slutar, de är ditt val. men jag e inte du och jag vet inte heller om du kommer bli bättre, men du kommer alltid ha den stämpeln att du är kass, de är bara så och sånt e livet och sånt får man leva med och själv så kommer jag inte ladda ner din musik på ett bra tag, kanske testar om några månader och kolla om du gjort framsteg och till er andra som tycker de e roligt att höra han rappa, jag tycker inte de är roligt ett dugg, ser inge kul i de, tycker de är sorgligt att alla måste trycka ner honom då han kämpar så tappert, asså jag tycker han suger, men jag trycker inte ner honom för de gör honom inte bättre, ni gör han så att han skiter i vad ni tycker och säger så han inte bryr sej om de blir bra eller inte för han får ändå samma kommentarer varje gång, tycker ni ska sluta med de, men de stör ju inte mej så att jag bryr mej inte så mkt, men han kanske gör de, han behöver stöd från folket för att kunna blir bättre
fred/
~~ KusKeN ~~ whoa är till förr rappare så man slipper lunarkaxare//
KusKeN_J P15 Du verkar vara en seriös rappare. Men nej, det är du inte. För du ger inte konstruktiv kritik. Säg vad grabben ska träna på. Om du nu tycker han suger, så är det ju lätt att förstå att du inte är bra själv.
Okej Stanislav, såhär är det. 1. Du är inte bra. Träna mer innan du lägger ut något här, för folk på Whoa SLAKTAR en. 2. Ta inte kritiken så seriöst. Ta åt dig den konstruktiva kritiken som ger dig tips på att bli bättre. 3. Fuck haters. Peace.
Sök inte berömmelse. Låt den komma till dig.
Kaanho P42 - LÄR DIG ACCEPTERA! Whoa.nu är inte svenska hiphop scenen, det är väl för i helvete här man skall lära sig, ta kritik och rätta sig efter den!? Du har uppfattat detta systemet fel, Whoa.nu är inte till för att förklara för folk hur dåliga de är, utan för att hjälpa dem, vara ett moraliskt stöd. I all övrighet tycker jag heller inte att Stanislav är någon duktig rappare, han suger bajs helt enkelt, men han har all rättighet i världen att lägga sina låtar här, även om han är en duktig rappare eller inte.
Du måste komma med mer videos, kan inte vänta ;D
öva öva öva på att rappa
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vill att stanislav ska pumpa ut musik här kan inte vänta tills nästa låt kommer, ska spela dem på var enda fest i sommar! hoppas det blir sommaren 2007 sommarplåga! och bara för att vara snäll så träna en gång extra till nästa låt och sen ha lite mer roligare vyer i videon
Du är ett lat stycke mat!
De här var de bästa jag sett... vill se den här på MTV.. riktigt bra! du kommer bli nått mannen!
Hur mycke knark har du knarkat idag
Ok
Dags att lägga ner...
T¨K
varför då uppa tråden? be admin ta bort den ist..
www.myspace.com/lizenmusic
"här i söderala är alla bra på att rappa"
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
Omg :S Inget flow ngn stanns :|
du är här på whoa för att djävlas va?
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
alla ni som skrev/skriver om att stanislav va dålig har rätt det ni säger är sant mannen du SÖÖÖÖÖG RÄTT FETT HÅÅÅÅÅRT JAG SKRATTAKE IHJÄL MIG NÄR JAG SÅG DEN
www.OwLaaaN.t83.net aiiigght!!!!
"här i söderala är alla bra på att rappa" förstör inte det då ;)
omfg...va hände helt serigöst skit i o rappa jag bli Rädd GAH!
Https://Krillenuaärfittig.oja
Lägg ner rappen mannen!!! dina texter har inte ens en röd tråd, du måste helt enkelt röka för mycket weed eller något.
det är inte tungt att vara lätt
Moderatorn skrev: "Säg vad han ska förbättra" Jag ska svara till alla; Du måste förbättra ALLT!
Ny länk skulle inte skada=)
K.F.V Kusinerna från väst
K.F.V P0 Sorry går inte har inte den kvar på severn eller kvar på datan har ny en för när den gjordes och han som fixar sidan har dne inte heller